aA
„Porsche“ plečia hibridinių automobilių gamą. Pranešime žiniasklaidai skelbiama, kad naujasis „Cayenne E-Hybrid“ visureigis užtikrina geriausias klasėje dinamines savybes, maksimalų efektyvumą, neaukodamas aukšto praktiškumo. Trijų litrų darbinio tūrio V6 variklis (250 kW/340 AG) visureigyje sujungtas su elektriniu (100 kW/136 AG), o bendra sistemos galia – 340 kW (462 AG). Didžiausias sukimo momentas – net 700 Nm ir dėl išskirtinių technologijų jis pasiekiamas prie labai žemų variklio apsisukimų.
"Porsche Cayenne Plug-in Hybrid"
© Gamintojo archyvas

„Ankstesnės kartos „Cayenne“ hibridinis modelis buvo populiarus įvairiose rinkose. Klientai puikiai įvertino šį derinį – juk jis sportiškas kaip ir visi „Porsche“, praktiškas kaip pats geriausias visureigis ir ekologiškas tarsi elektromobilis. Dabartinis „Cayenne E-Hybrid“ tokių automobilių kartelę pakelia dar aukščiau, o tuo greitai galės įsitikinti ir šio visureigio gerbėjai Lietuvoje“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Kartu su naujojo hibridinio „Cayenne“ pasirodymu, „Porsche“ praplėtė ir kitų modelių papildomos įrangos sąrašą. Dabar „Porsche“ galima užsisakyti projekcinį ekraną, atvaizduojantį pagrindinius kelionės duomenis ant priekinio stiklo, masažines sėdynes, šildomą priekinį stiklą, išmanią „Porsche InnoDrive“ sistemą su adaptyvia kruizo kontrole, nuotoliniu būdu valdomą salono šildymą bei naujo dizaino 22 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankius.

Dinaminės savybės

„Cayenne E-Hybrid“ hibridinės sistemos galia įspūdinga – 462 AG ir 700 Nm. Tokie duomenys leidžia dideliam visureigiui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5 sekundes ir pasiekti didžiausią 253 km/val. greitį.

Vien elektra jis gali nuvažiuoti 44 km ir įsibėgėti iki 135 km/val., tad prabangus bei sportiškas visureigis gali tapti ekologišku elektromobiliu net gyvenant užmiestyje.

Testuojant pagal NEDC (New European Driving Cycle) metodiką, vidutinės tokio modelio degalų sąnaudos, priklausomai nuo naudojamų padangų, siekia 3,2–3,4 l/100 km. Naudojant tik elektrinį variklį, sąnaudos yra 20,6–20,9 kWh/100 km.

„918 Spyder“ technologija

Naujas dalykas šiame visureigyje – iš greičiausio „Porsche“ serijinės gamybos automobilio, sportinio „918 Spyder“ perimta galios perdavimo strategija. Elektrinis variklis čia naudojamas ne tik ekonomiškumui, bet ir kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Tai reiškia, kad didžiausias „Cayenne E-Hybrid“ sukimo momentas visada pasiekiamas vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą ir važiuojant bet kokiu greičiu.

Galimybė akimirksniu pasiekti didžiausią sukimo momentą leidžia automobiliu važiuoti dar dinamiškiau ir mėgautis kiekviena vairavimo akimirka. „Sport“ ir „Sport Plus“ režimuose praktiškai visa baterijos energija gali būti panaudota kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Kituose režimuose elektrinė pavara naudojama siekiant didžiausio važiavimo efektyvumo.

„Porsche“ visiškai perdarė „Cayenne“ hibridinės pavaros sistemą. Naujajame modelyje skiriamoji sankaba yra valdoma elektromechaniniu būdu, o tai užtikrina maksimaliai greitą reakciją įjungiant benzininį ar elektrinį variklį. Tai padidina visureigio sportiškumą ir leidžia bet kada mėgautis hibridinės sistemos suteikiamu sukimo momentu.

Naujoji aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ transmisija yra sukurta specialiai „Cayenne“ automobilių gamai. Ji užtikrina dar komfortiškesnį važiavimą ir sklandesnį pavarų perjungimą.

Talpesnė baterija

Viena didžiausių naujovių naujame „Cayenne E-Hybrid“ – padidėjusi baterijos talpa. Ji išaugo nuo 10,8 iki 14,1 kWh ir būtent tai leidžia nuvažiuoti tokį didelį atstumą viena įkrova – 44 km. Ji įmontuota automobilio galinėje dalyje ir neturi įtakos antroje sėdynių eilėje sėdinčių žmonių erdvei.

Skysčiu aušinama baterija gali būti įkrauta per 7,8 val. iš buitinio elektros lizdo (230 V). Vidutinio galingumo įkrovimo stotelėje baterija visiškai užpildyta būtų per 2,3 val.

Krovimo procesą galima valdyti išmaniajam telefonui skirta „Porsche Connect“ programėle, ją galima naudoti ir nuotoliniu būdu norint atvėsinti ar pašildyti automobilio saloną. Navigacijos maršruto sudėliojimas pagal įkrovimo stoteles – dar viena patogi programėlės funkcija.

Pasak Vilniaus „Porsche“ centro direktorės R. Klimavičiūtės, naująjį „Cayenne E-Hybrid“ jau galima užsisakyti Lietuvoje. Automobilio kaina prasideda nuo 91 113 Eur su PVM. Pirmieji hibridiniai „Cayenne“ į Lietuvą atvyks šių metų liepą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Patikrino „Lietuvos metų automobilio“ greičiausius – iki 100 km/val. per mažiau nei 5 sekundes (1)

„Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimai vienu aspektu skiriasi nuo visų ankstesniųjų. Tai...

„Nissan“ siekia atstatydinti valdybos pirmininką – įtaria savo reikmėms švaisčius bendrovės turtą

„ Nissan “ rengiasi atleisti valdybos pirmininką Carlosą Ghosną už tai, kad šis, kaip...

Parodė, kaip bando naują „Porsche 911“: kyla į kalnus, traukia į Šiaurę, „kepa“ Mirties slėnyje (3)

Kitų metų pradžioje pasirodysiantis „ Porsche 911 “ – ne šiaip sau vadinamas „Porsche“...

Peikia galimybę važinėti su užsienietiška technine apžiūra: taip į kelius grįžta „lavonai“ (97)

Galimybė Lietuvoje užregistruoti naudotą automobilį, turintį galiojantį užsienyje atliktos...

„Lexus“ parodė, kuo mėgins įveikti lietuvių meilę „Audi“ ir BMW (69)

Pirmadienį Lietuvoje oficialiai pristatytas Lietuvoje iki šiol nepardavinėtas naujas, 7 kartos, „...

Top naujienos

(Ne)Grįžtu. Į Airiją emigravusi Inga: kai žiūriu lietuviškas žinias apie Karbauskį – man baisu dėl Lietuvos (202)

Nuosavas namas, atostogos egzotiškuose kraštuose, daugiau nei dešimtmetį puoselėjamas savas...

Žinomi bičiuliai ir kolegos gedi netikėtai mirusio Eimunto Nekrošiaus: liko nepapasakotos istorijos ir neįgyvendinti planai (57)

Antradienį, lapkričio 20 dieną žinomas teatro režisierius Eimuntas Nekrošius iškeliavo...

Panevėžys meta iššūkį sostinei: tikisi, kad Kalėdų eglė pranoks Vilniaus (103)

Prieš kelerius metus Panevėžys neturėjo, kur dėti akių iš gėdos, kai artėjant Kalėdoms...

Opozicija surinko parašus po interpeliacija švietimo ministrei Petrauskienei (180)

Opoziciniai konservatoriai antradienį pranešė surinkę reikalingus parlamentarų parašus po...

Ligoninių neuždarinės – jos užsidarys pačios: kur dėti ligonius ir gydytojus? išeitinės siektų šimtus tūkstančių (315)

Molėtų ligoninės direktorius Vaidotas Grigas neabejoja valdžios pažadais, kad jie neuždarys nė...

Dar vienoje mokykloje pripurkšta dujų, trims mergaitėms prireikė medikų pagalbos (7)

Antradienį, 12.45 val., ugniagesiai gelbėtojai gavo pranešimą, kad Marijampolėje, „Ryto“...

Kaip pigių skrydžių bendrovės gauna pelną parduodamas nebrangius bilietus (25)

Finansų ekspertai teigia, kad pigūs lėktuvo bilietai ne visuomet yra tokie pigūs, sako LRT...

Klimatologas: blogiausiam klimato kaitos scenarijui išsipildžius pasikeis ir Lietuvos pajūris (4)

Klimato kaita gali būti laikoma viena iš priežasčių, dėl kurios kilo vienas iš daugiausiai...

Naujausias tyrimas: kada organizmas sudegina daugiausiai kalorijų net nieko nedarant (4)

Organizmo vidinis laikrodis diktuoja biologinį paros ritmą. Jis „pasako“ organizmui, kada šis...

Siaubas dangoraižyje: liftas krito net 84 aukštus (23)

Lapkričio 16 dieną Čikagos dangoraižyje liftas žemyn krito net 84 aukštus. Lifte įkalinti buvo...