Universalumas ir optimalus komfortas – tokiomis savybėmis išsiskiria „Opel Zafira“ dar nuo 1999 m., kai automobilių gamintojas iš Riuselsheimo kompaktinio dydžio vienatūrių segmento modelyje pristatė septynių sėdimų vietų sistemą. Per tą laikotarpį „Opel“ pardavė apie 2,7 mln. modelių „Zafira“. Juos dažniausiai įsigydavo šeimos ar darbo specialistai, kurie vertina erdvų, universalų, ilgoms kelionėms tinkamą patogų automobilį.

Netrukus bus galima užsisakyti ir naują „Zafirą“, kuris ne tik turės „Flex7“ sėdynių sistemą, ergonomines AGR sertifikuotas priekines sėdynes, „FlexRide“ prisitaikančią važiuoklę, bet ir išsiskirs patraukliu nauju išorės ir vidaus dizainu, erdviu salonu ir įrenginių prijungimo galimybėmis.

Sportiška išorė, modernus vidus

Dinamiška priekinių žibintų forma, visiškai nauja priekinių viršutinių ir apatinių grotelių sportiška išvaizda pabrėžia atnaujintą „Zafiros“ dizainą. „Opel“ būdingi dvigubo sparno formos dienos šviesų žibintai įgavo visai naują dizainą, o ratų arkos tapo iškilesnės. Visos šios naujovės suteikia „Zafiros“ priekiui solidesnę, tvirtesnę ir dinamiškesnę išvaizdą.

Naujojo „Zafiros“ vidus taip pat atnaujintas, priekinė salono dalis tapo paprastesnė ir elegantiškesnė. Informacijos ir pramogų sistemos ekranas, kuris buvo montuojamas centrinės konsolės viršuje, dabar pakeistas visiškai nauju žemiau integruotu liečiamuoju ekranu, o tai leido atsisakyti daugybės mygtukų.

„Opel“ siūlys naujausios kartos „IntelliLink“ informacijos ir pramogų sistemas, kurios leis automobilyje integruoti išmanųjį telefoną su navigacijos sistema. Taip pat čia bus, „Opel OnStar“ automatinis pranešimas apie avarijas ir kitomis jungiamumo paslaugomis, kurios pravers kelionėje.

Komfortiškas ir praktiškas

Antros eilės keleiviams siūloma unikalia sėdynių sistema. Nulenkus vidurinę sėdynę, kraštines sėdynes ne tik galima pastumti į priekį ir atgal, bet ir į salono centrą, todėl kojoms ir pečiams užtikrinama didelė erdvė. Trečios eilės sėdynės gali būti sulankstomos sulig salono grindimis – taip atsiras daug lygios vietos daiktams.

Komforto ir erdvės pojūtį sustiprina papildomai montuojami priekinis panoraminis stiklas ir stoglangis. Panoraminis priekinis stiklas tęsiasi nuo variklio dangčio iki vidurinio statramsčio, o panoraminis stoglangis – nuo priekinio stiklo iki pat automobilio galo – taip užtikrinamas itin erdvus ir šviesus salonas.

Patogus automobilis akimirksniu gali pavirsti nedideliu furgonu. Penkiavietėje „Zafira“ telpa iki 710 l, erdvę galima padidinti iki 1860 l, o salone įrengta daugiau nei 30 vietų įvairiems daiktams pasidėti. Gale įmontuota „FlexFix“ dviračių gabenimo sistema nudžiugins šio sporto entuziastus, nes ja galima pervežti net 4 dviračius ir ji netrukdo atidaryti bagažinės durelių.

Inovatyvus ir itin saugus

Naujajame „Opel“ modelyje sumontuota adaptyvi LED priekinių žibintų sistema, kuri parenka tinkamą apšvietimą bet kokiomis eismo sąlygomis. Naujos kartos „Opel Eye“ priekinė kamera atlieka vairuotojo pagalbinių sistemų funkcijas: perjungia šviesas, atpažįsta kelio ženklus, nustato atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, perspėja apie galimą susidūrimą ir išvažiavimą iš savo eismo juostos.

Dar keletas funkcijų, kurios padidina komfortą naujame „Zafiroje“, yra prisitaikanti greičio palaikymo sistema ir „FlexRide“. Už priekinių grotelių įmontuotas radaras padeda vairuotojui išlaikyti pasiriktą greitį bei atstumą iki priekyje esančio automobilio. Be norimo greičio, galima pasirinkti ir norimą atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės. O adaptyvi mechatroninė „FlexRide“ važiuoklė prisitaiko prie važiavimo sąlygų, stiliaus ir individualių vairuotojo pageidavimų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (91)