Pagrindinis naujojo „Astra“ privalumas – gerokai didesnis, lyginant su modelio pirmtaku, kompaktiškumas. Naujasis modelis maždaug 2,5 cm žemesnis ir 0,5 cm siauresnis už savo pirmtaką. Be to, jis gali pasigirti siauresniais ratais. Kuriant šį modelį buvo būtina atsižvelgti į kiekvieną, net pačią mažiausią detalę. Inžinieriai daug dėmesio skyrė stogo linijai, galiniam statramsčiui ir dugno aerodinaminei konstrukcijai. Rezultatai akivaizdūs: naujasis kompaktinės klasės „Opel“ modelis gali didžiuotis 0,285 oro pasipriešinimo koeficientu.

„Mūsų naujasis „Astra“ modelis pasižymi pačiomis geriausiomis aerodinaminėmis savybėmis nei bet kada anksčiau. Oro pasipriešinimo koeficiento rodikliu jis gerokai pralenkė savo pirmtaką. Kurdami automobilį daug patirties ir žinių sėmėmės bandymuose, ypač moderniame vėjo tunelyje. Šiuos bandymus rengėme kartu su Štutgarto universitetu, su kuriuo kartu dirbame jau daug metų“, – sakė „Opel Aerodynamics“ departamento vadovas Reineris Weidemannas.

„Tai padėjo mums sukurti moderniausią kompaktinės klasės automobilį, kokį tik yra kada nors pagaminęs „Opel“, – pridūrė jis.

Nauji aerodinamikos standartai

Naujojo „Astra“ ilgis siekia 4,37 m. Šis modelis yra net 5 cm trumpesnis už savo pirmtaką. Aukštis buvo sumažintas 2,5 cm – iki 1,48 m, o plotis – 0,5 centimetro (1,81 m). Mažesnės dimensijos bei sumažintas skerspjūvio plotas (nuo 0,770 iki 0,642 kvadratinių metrų) taip pat turi lemiamos įtakos geresniems oro pasipriešinimo rodikliams bei degalų sąnaudoms.

Vis dėlto gerų aerodinaminių savybių paslaptis yra dėmesys kiekvienai detalei. Inžinieriai suprojektavo lengvai besileidžiančią stogo liniją link galinės automobilio dalies, kad būtų išvengta bet kokio oro pasipriešinimo. Subtilus galinis oro aptakas puikiai paskirsto oro srautą ir neleidžia vėjo sūkuriams blaškyti automobilio. Netgi galinio statramsčio maži kampai specialiai sukurti taip, kad oro srautai pasiskirstytų tolygiau.

Inžinieriai pasistengė patobulinti naujojo modelio dugno dizainą. Skirtingai negu daugelis konkurentų, „Opel“ komanda nusprendė atsisakyti ištisinės dugno dangos. Vietoj jos buvo suderintos atskiros detalės, užtikrinančios geresnį oro srauto pasiskirstymą. Naujasis modelis dabar turi geresne aerodinamika pasižymintį naujos struktūros dugną.

Ekonomiškumas: pagerinta aerodinamika ir naujausi varikliai

Sprendimas atsisakyti ištisinės dugno dangos lėmė mažesnį bendrą svorį, taigi modelis gali pasigirti mažesnėmis degalų sąnaudomis ir gamybos išlaidomis.

Visos naujojo „Astra“ modelio versijos turės naujausios kartos variklius, pasiekiančius nuo 70 kW/95 AG iki 147 kW/200 AG galią. Visi naujausi varikliai gali pasiūlyti ne tik dinamiškumą ir mažas degalų sąnaudas, bet ir sklandų darbą bei žemą triukšmo lygį. Pavyzdžiui, naujasis „Astra“ su 1,0 l darbinio tūrio turbininiu varikliu ir „Easytronic 3.0“ transmisija yra ekonomiškiausias benzininis variklis savo klasėje, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 4,2 l/100 km (96 g CO2/km).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)