Apdovanojimą skyrę komisijos nariai atkreipė dėmesį į šiuolaikišką automobilio modulinę baterijų sistemą, konkuruojančius modelius pranokstančią vilkimo galią ir aukščiausią klasėje 15 kW galios nuėmimo įrenginio (ePTO) elektrinę galią. Ekspertai pateikė išvadą, kad šiemet pristatytas elektra varomas „eDaily“ tinkamas bet kokioms jo naudotojų užgaidoms pildyti.

„Džiaugiamės laimėję šį prestižinį „What Van“ apdovanojimą. Tai svarbus „eDaily“ išskirtinių savybių, dėl kurių jis yra unikalus produktas, pripažinimas“, – sako „Iveco“ lengvojo transporto pardavimo vadovas Baltijos šalyse Marius Kamarauskas.

Daugybe naudingų funkcijų pasižymintis „eDaily“ baterijose sukauptą elektros energiją gali naudoti išorės įrenginiams. Komplektuojama nuo 3,5 iki 7,2 tonos bendrosios masės elektra varoma transporto priemonė atitinka vidaus degimo varikliais varomų analogų krovinio pervežimo galimybes, o joje gali būti montuojamas nuo vienos iki trijų baterijų blokų paketas, leidžiantis viena įkrova nuvažiuoti iki 400 kilometrų atstumą.

„Naujasis „Iveco“ elektra varomas „Daily“ modelis žymi šio prekių ženklo virsmą ir siekį įsitvirtinti įkraunamųjų transporto priemonių rinkoje“, – pabrėžia „What Van?“ redaktorius Jamesas Dallasas.

Išsaugotos plačios galimybės

Puikiai žinomo „Daily“ modelio „elektrinis dvynys“ „eDaily“ patenkina visus įprastus lengvojo komercinio transporto vairuotojų poreikius – įskaitant ir užduotis, kurioms reikia sunkiasvorių automobilio versijų bei kėbulo konversijų. Todėl siūlomos įvairiausios elektromobilio kėbulo konfigūracijos: tiek furgono, tiek trumpos ir ilgesnės kabinų, tiek įvairaus dydžio krovininio kėbulo, tiek mikroautobuso ir pan.

Priklausomai nuo specifikacijos, automobilis gali siekti iki 7,2 tonos bendrosios masės, turėti viengubą ar sudvejintą ašis, taip pat didelį kėbulo aukščio ir ratų bazės pasirinkimą.

Iveco eDaily

Tad „eDaily“ nuo pat pradžių buvo kurtas taip, kad galėtų atkartoti tokį pat platų funkcionalumo ir galimybių spektrą, kuriuo pagarsėjęs jo vidaus degimo varikliais varomas atitikmuo. Šiuo metu rinkoje tai vienintelis elektra varomas lengvasis komercinis automobilis, galintis vilkti 3,5 tonos svorį. Tai daryti leidžia tvirta lyg sunkvežimio važiuoklė, o plati ratų bazių įvairovė suteikia galimybę konfigūruoti krovinių erdvę iki 20 kubinių metrų apimties.

Dėl gausybės aukštos įtampos baterijos komplektavimo variantų naudotojai gali tiksliai pritaikyti savo „eDaily“ kasdienėms užduotims vykdyti ir išlaikyti balansą tarp krovumo ir nuvažiuojamo atstumo. Šio modelio baterijas galima krauti 80 kW galia, o tai leidžia vos per 30 minučių įkrauti tiek energijos, kiek pakanka 100 km nuvažiuoti. Naudojant trijų blokų baterijų paketą, visiškai įkrautas elektromobilis gali įveikti iki 400 km atstumą.

Aukštos įtampos akumuliatoriams suteikiama ilgalaikė – aštuonerių metų arba 160 tūkst. nuvažiuotų kilometrų – garantija naudojant vienos baterijos paketą arba iki 250 tūkst. sumontavus du ar tris baterijų blokus.

Dėl mažiausio segmente apsisukimo spindulio automobilis yra manevringas ir judrus, o „One Pedal Drive“ regeneracinis stabdymo režimas palengvina vairavimą mieste, nes leidžia vairuotojui tiek akceleruoti, tiek ir stabdyti spaudant vieną pedalą.

„Iveco“ jau gavo pirmuosius komercinius užsakymus savo naujausiam elektromobiliui, kuris oficialiai buvo pristatytas rugsėjį vykusioje „IAA 2022“ transporto parodoje Vokietijoje. Naująjį modelį pasirinko „Petit Forestier Group“, Europos transporto priemonių-šaldytuvų nuomos ir išperkamosios nuomos lyderė. Hanoveryje ji pasirašė ketinimų memorandumą dėl 2 000 „eDaily“ važiuoklių tiekimo.

„eDaily“ taip pat pasirinko Italijos įmonė „SV Noleggio“, turinti daugiau nei 20 metų transporto priemonių-šaldytuvų nuomos patirtį. Lapkritį ji paskelbė pasirašiusi sutartį dėl 200 elektromobilių su krovinių kabinomis-šaldytuvais įsigijimo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją