Šaltiniai koncerno viduje užsiminė, jog naujieji „Golf“ naudos naujo tipo 48V hibridines sistemas, kurias sudarys nedidelio litražo benziniai varikliai ir specifinė elektrinių prietaisų panaudojimo schema.

Manoma, kad toks derinys bus itin efektyvus Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV), kur „Volkswagen“ patyrė skaudų smūgį reputacijai po dyzelinių variklių išmetamųjų dujų rodiklių klastojimo skandalo.

Baziniu modeliu taps „Golf“ su 1 litro darbinio tūrio 115 AG trijų cilindrų benzininiu turbovarikliu su elektriniu kompresoriumi ir elektriniu starteriu-generatoriumi. Paprastas papildomas akumuliatorius leis kaupti nepanaudotą elektros energiją, pavyzdžiui, gaunamą stabdymo metu.

Skirtingai, nei tradicinėse hibridinėse pavarose, kur tiesiog poroje dirba vidaus degimo ir elektrinis varikliai, „Golf“ naudojamoje sistemoje benzinu varomai jėgainei talkins padidintas starteris-generatorius. Diržas, jungiantis starterį su švaistiklio skriemuliu, galės perduoti papildomą energiją ir greičiau suktis, kai automobiliui prireiks didesnės galios arba traukos. Procesas galės būti ir atvirkštinis, automobiliui mažinant greitį, taip kaupiant nepanaudojamą energiją.

Taip surenkama energija bus panaudojama ne vien benzininio motoro pagalbai. Ji taip pat bus nukreipiama į mažą, elektriniu varikliu valdomą kompresorių. Jis padidins pūtimą turbinai gerokai efektyviau, nei tai būtų daroma priklausant nuo motoro ir išmetamų dujų energijos, ir darys tai nuo pačių mažiausių sūkių, užtikrindamas didesnę galią visame diapazone.

Teigiama, kad tokia galios schema leis „Volkswagen“ gerokai sumažinti variklius, nė kiek neaukojant galios ir pasiekiant įspūdingą ekonomiją. Analitikų teigimu, tokia kombinacija taip pat užtikrins, kad naujasis hibridas galės varžytis kaina su EU6 taršos reikalavimus atitinkančiais dyzeliniais automobiliais, nes nenaudos pilno dydžio elektrinio variklio ar daug kainuojančių ličio jonų akumuliatorių.

Kartu su aštuntuoju golfu rinkose turėtų pasirodyti nežymiai atnaujinti „Volkswagen Group“ priklausančių kitų gamintojų modeliai „Seat Leon“ bei „Škoda Octavia“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)