Kiekvieną kartą, kai BMW pristato naują M5 modelio kartą, visų automobilių mėgėjų akys padidėja, o širdys ima plakti greičiau, nes tai vienas ikoniškiausių visų laikų bavarų modelių. Šį kartą visos juslės paaštrės dar labiau nei įprastai, nes nuo šiol M5 bus siūlomas ir su visų varančiųjų ratų „M xDrive“ pavara, kuri užtikrins dar didesnes emocijas vairuojant šį galingą sedaną, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"BMW M5"
© Gamintojo archyvas

„Tai išskirtinis automobilis, ne tik pačiam gamintojui, bet ir visiems galingų, sportiškų automobilių gerbėjams. Nuo pat pirmųjų M5 modelių juose derinamos ir labiausiai išryškinamos esminės gamintojo savybės – sportiškumas, prabanga ir praktiškumas. „M xDrive“ sistema taps dar viena išskirtine šio modelio savybe“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW prekės ženklo vadovas Martynas Daujotas.

Pažintį su naujuoju „BMW M5“ pradėkime nuo „M xDrive“, kuri į galingiausią šeimos sedaną bus montuojama pirmą kartą per visą modelio istoriją. Vairuotojai galės rinktis net iš kelių važiavimo režimų, pasirinkdami labiausiai atitinkantį jų nuotaiką ir poreikius. Dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) galės būti įjungta, išjungta dalinai arba visiškai.

Taip pat bus galima reguliuoti ir visų varančiųjų ratų pavarą pasirenkant 4WD, sportinę 4WD arba 2WD parinktis. Pastaroji visą variklio galią leis pasiųsti tik į galinius ratus. 4WD režimas leis naudotis visais keturiais varančiaisiais ratais nuolatos, tuo tarpu sportinė 4WD priekinius ratus į darbą pakvies tik tuomet, kai to prireiks.

Be jokios abejonės, visų varančiųjų ratų pavara labai praverčia žiemą, kai važiavimo sąlygos būna sudėtingesnės. Kartu su „M xDrive“ sistema naujasis M5 tampa dar universalesniu ir galinčiu patenkinti tiek sportiško, tiek praktiško vairuotojo poreikius. Automatinė aštuonių pavarų „M Steptronick“ pavarų dėžė važiuojant kasdieniu ritmu užtikrina, kad variklis dirbtų kaip įmanoma ekonomiškiau, todėl vidutinės „M5 M xDrive“ degalų sąnaudos siekia 10,5 l šimtui kilometrų.

Po variklio dangčiu „M5 xDrive“ turės laiko patikrintą, bet dar patobulintą 4,4 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį. Jis aprūpintas dviem „BMW TwinPower Turbo“ technologijos turbo kompresoriais, Dėka BMW inžinierių įdirbio nuo šiol šis variklis gali pasigirti aukštesniu kuro padavimo slėgiu, galingesnėmis tepimo ir variklio aušinimo sistemomis, o lengvesnė nauja išmetimo sistema sutaupo ne tik svorio, bet leidžia ausims mėgautis pačiais geriausiais variklio garsais. Šio variklio galingumas siekia 600 arklio galių.

Viduje vairuotoją pasitinka dar labiau į jį orientuota konsolė, kuri užtikrina patogų visų automobilio prietaisų ir naujausių technologijų valdymą. Atnaujinti iš ankstesnių M5 modelių vairuotojams žinomi M1/M2 mygtukai, esantys ant vairo, dabar bus dar patogesnėje pozicijoje, todėl norint atkurti užprogramuotus automobilio nustatymus bus dar paprasčiau ir greičiau.

Atnaujinta ir „Head-Up Display“ sistema, leidžianti vairuotojui nenukreipiant žvilgsnio nuo kelio, matyti ne tik pagrindinius automobilio parametrus, bet ir navigacijos sistemą. To pasiekti leidžia net 70 procentų padidintas projekcijos plotas, palyginus su ankstesnės specifikacijos sistema.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveiki atvykę į 21 amžių: štai kaip „Tesla“ sutvarkys „Model 3“ problemą (3)

„ Consumer Reports “ paskelbė, kad elektromobilio „ Tesla Model 3 “ stabdymo kelias yra...

„Volkswagen“ vadovas nori artimesnio bendradarbiavimo su Kinija (2)

Vokietijos automobilių milžino „ Volkswagen “ generalinis direktorius vizito Šendžene metu...

ES perspėjimas: JAV muitas automobilių importui pažeis prekybos taisykles (9)

Bet koks Jungtinių Valstijų planas vienašališkai nustatyti muitus importuojamiems automobiliams...

Lazda smogė kitu galu: automobiliuose išpopuliarėjusi medžiaga kelia bjaurią problemą (42)

Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti...

JAV grasinant pritaikyti tarifus automobiliams, „Volkswagen“ perspėja dėl protekcionizmo (3)

Automobilių rinkos milžinas „ Volkswagen “ (VW) ketvirtadienį perspėjo dėl „vienpusiško...

Top naujienos

Puotos Daktarų irštvoje: sumušta Džordana, Valinsko šou ir šūviai vietoj fejerverkų (5)

Alkoholiu ir maistu nukrauti stalai, garsiausi Lietuvos nusikaltėliai, pusnuogės moterys, žymiausi...

Vietnamas žinomą palangiškį žavėjo ne tik švyturiais: labiausiai nustebino, kaip ten dirba moterys (42)

Prieš porą savaičių iš Vietnamo grįžęs palangiškis Aidas Jurkštas susižavėjęs pasakojo...

Lietuvoje nauja technologija – mobilios paukštidės (12)

Vienoje iš labiausiai Lietuvoje paplitusių žemės ūkio šakų bręsta permainos. Ilgą laiką...

Garsenybės tiesiog apsėstos šios dietos: kodėl neturėtumėte sekti jų pavyzdžiu? (2)

Pastaruoju metu ne viena garsenybė ėmė laikytis vadinamosios ketoninės dietos , kurios pagrindą...

Žalgiriečių prognozė: dauguma pergalę skiria „Real“, Jasikevičius pranašauja „Liverpool“ triumfą (34)

Šeštadienį vakare vyksiančiam Čempionų lygos finalui neabejingi ir Kauno „Žalgirio“...

Persikraustė į kaimą ir pradėjo siūti batus: anksčiau sau leisti tokią avalynę galėjo tik patys turtingiausi (6)

Su Dalia Grigoniene susitikome jos namuose, Kernavėje . Pašnekovės gyvenamąją vietą rasti...

Po dešimties metų grįžo į Lietuvą: kaip gali pakeisti pasaulį, jeigu jo dar nematei? (28)

Daugiau kaip dešimt metų Ada Jonušė gyveno ir dirbo užsienyje: Vokietijoje, Belgijoje,...

Buvęs sostinės vicemeras Romas Adomavičius vedė 30 metų jaunesnę mylimąją (407)

Buvęs sostinės vicemeras, 64-ių Romas Adomavičius šeštadienio popietę Vilniaus santuokų...

Avarija Vilijampolėje: po susidūrimo ant stogo vertėsi automobilis (5)

Šeštadienį Kaune, Vilijampolėje , vienas automobilių po susidūrimo vertėsi ant stogo. Vienam...

Sporto aistruolis pasakė, ko trūksta Lietuvos nacionalinėms rinktinėms (1)

Manau, niekas nepaneigs, kad norint būti aukščiausio lygio sportininku tam reikia ypač daug...