„Mégane R.S. 275 Trophy-R“ – tai dvivietis modelis sukurtas pagal neseniai rinkai pristatytą „Mégane R.S. 275 Trophy“. Standartiškai jis komplektuojamas su „Cup“ važiuokle su riboto slydimo diferencialu, 2,0 litrų benzininiu varikliu (275 AG), iš titano pagaminta „Akrapovič“ dujų išmetimo sistema, „Öhlins Road&Track“ reguliuojamais amortizatoriais su kompozitinės medžiagos spyruoklėmis ir „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangos.

Kadangi „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ nėra galinių sėdynių, priekyje sumontuotos „Recaro Pôle Position“ polikarbonato monokokinės sėdynės, kurios leido automobilio svorį sumažinti 42 kilogramais. Prie sėdynių – trijų taškų saugos diržai, tačiau atskirai galima įsigyti ir šešių taškų sagtimi susegamų aviacinio stiliaus saugos diržų komplektą. Apsauginis strypas ir tinklas neleidžia bagažui judėti ir taip apsaugo keleivius.

Siekiant užtikrinti efektyvų stabdymą ir tuo pačiu sumažinti bendrą automobilio svorį, „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ sumontuota ypatinga stabdymo sistema. Įrengus 350/28 skersmens plieno ir aliuminio diskus, automobilis palengvėjo dar trimis kilogramais. Be to, kad šie „Renault Sport“ ženklo stabdžiai pritaikyti intensyviam naudojimui lenktynių trasoje.

Lenktynių mėgėjus, kuriems įveikiant trasos ratą gyvybiškai svarbi kiekviena sekundė, pradžiugins tai, kad dėl ličio jonų akumuliatoriaus bendras svoris sumažėjo dar 16 kg.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)