Frankfurto automobilių parodoje debiutavo naujasis „Porsche Cayenne Turbo“ – greičiausias šios visureigių šeimos atstovas. Dėl iš „Porsche 911“ perimtų technologijų naujasis modelis užtikrina praktiškumo, pravažumo ir sportiškumo derinį, rašoma gamintojų atstovų pranešime žiniasklaidai.
"Porsche Cayenne Turbo"
© Gamintojo archyvas

„Cayenne Turbo“ priekyje – išskirtiniai LED žibintai bei „Porsche Dynamic Light System“ (PDLS), užtikrinanti puikų matomumą bet kuriuo paros metu. Šias sistemas turi ir kiti trečios kartos „Cayenne“, tačiau „Turbo“ modelį iš kitų išskiria dviejomis eilėmis išdėstyti šviesos moduliai. Automobilio siluetą puošia 21 colio skersmens ratlankiai, kurie sukurti specialiai „Turbo“ modeliui ir yra jo standartinėje įrangoje.

Šio automobilio ratų arkos yra platesnės, su nudažytomis apsaugomis. Išskirtinis visų „Turbo“ modelių bruožas galinėje dalyje – dvigubi išmetimo vamzdžių antgaliai.

Visos automobilio funkcijos kaip, pavyzdžiui, standartinėje įrangoje esanti 710 vatų galios BOSE® „Surround Sound System“ garso sistema, gali būti valdomos aukštos rezoliucijos lietimui jautriame „Porsche Advanced Cockpit“ ekrane.

Vairuotojai ir keleiviai galingiausiame gamos modelyje gali nesunkiai surasti patogią sėdėjimo poziciją: sportinės sėdynės valdomos 18 krypčių, o bet kokioje kelionėje komfortą užtikrins standartinėje įrangoje esantis visų sėdynių šildymas bei daugiafunkcis vairas.

Didesnė galia, daugiau sukimo momento

„Cayenne Turbo“ širdis – keturių litrų darbinio tūrio V8 su dviem turbokompresoriais. Jis išvysto 404 kW (550 AG) galią – 22 kW (30 AG) daugiau nei jo pirmtakas. Sukimo momentas didesnis 20 Nm – naujasis variklis išvysto net 770 Nm. Aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ pavarų dėžė kiekvieną akceleratoriaus paspaudimą perduoda į visus keturis varančius ratus, kuriuos valdo elektroninė „Porsche Traction Management“ (PTM) sistema. Naujasis „Turbo“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sek. (3,9 sek. su „Sport Chrono Package“) bei išvysto didžiausią 286 km/val. Greitį.

Naujoji variklių karta išsiskiria technologija, vadinama „central turbo layout“. V formos variklio viduryje sumontuoti turbokompresoriai užtikrina greitesnę variklio reakciją į akceleratoriaus paspaudimą – toks išdėstymas sutrumpina išmetamųjų dujų kelią nuo išmetimo kolektoriaus iki turbinos. Kitas to privalumas – kompaktiškesnė variklio konstrukcija, pažeminanti svorio centrą ir pagerinanti visureigio valdymo savybes.

Aktyvi pakaba

Naują, itin lengvą „Cayenne Turbo“ platformą galima apibūdinti trimis frazėmis: preciziškumas – kaip sportiniame automobilyje, komfortas – kaip sedane, o pritaikomumas – kaip bekelės visureigyje. Visas savybes suderinti leidžia unikali trijų kamerų amortizatorių bei PASM sistemos, prisitaikančios prie pačių įvairiausių vairuotojo poreikių.

„Cayenne Turbo“ galinės padangos yra platesnės nei priekinės. Standartinis priekinių padangų išmatavimas – 285/40, tuo tarpu galinių – 315/35. Tokia modifikacija užtikrina didžiausią galios perdavimą į ratus įsibėgėjimo metu ir yra perimta iš sportinių automobilių.

Visureigio atstumas nuo žemės iki žemiausios kėbulo dalies yra reguliuojamas automatiškai: „Cayenne Turbo“ numatyti penki važiavimo režimai, pritaikyti įvairiausiems keliams ir kelionėms bekele. Jeigu vairuotojas nori parinkti tinkamiausią prošvaisos dydį bekelėje, tą gali padaryti ir pats.

Be šių technologijų „Cayenne Turbo“ montuojami ir papildomai užsakomi vairuojami užpakaliniai ratai, užtikrinantys maksimalų stabilumą atliekant persirikiavimo manevrus dideliu greičiu bei padidinantys manevringumą. Automobilyje taip pat įdiegta elektrinė 48 voltų įtampos „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) posvyrio stabilizavimo bei „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV+) galios paskirstymo sistemos.

Aktyvios aerodinaminės technologijos

„Cayenne Turbo“ yra pirmas visureigis, turintis aktyvų stogo oro aptaką, keičiantį poziciją priklausomai nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo padėties. Greitėjimo ar važiavimo pastoviu greičiu metu šis aptakas užtikrina maksimalų efektyvumą bei padidina galinės visureigio ašies prispaudžiamąją jėgą, o stabdymo metu veikia kaip aerodinaminis stabdis.

Jis prisideda prie itin pajėgios automobilio stabdžių sistemos – „Porsche Surface Coated Brake“ (PSCB), kuri „Cayenne Turbo“ modeliuose montuojama jau standartinėje įrangoje. Patobulinta stabdžių sistema yra gerokai efektyvesnė – naujasis „Cayenne Turbo“ teste nuo 250 km/val. iki visiško sustojimo demonstruoja dviem metrais geresnį rezultatą nei ankstesnės kartos modelis.

PSCB sistemos išskirtinumas – volframo karbidu padengti stabdžių diskai, padidinantys stabdymo jėgą, mažinantys diskų dėvėjimąsi ir stabdžių dulkių kiekį. Pačia geriausia stabdžių sistema, montuojama į „Cayenne Turbo“ modelius, išlieka keraminių stabdžių sistema „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB).

Pirmieji „Cayenne Turbo“ į pirkėjų rankas pateks 2017-ųjų pabaigoje, o užsisakyti juos galima jau dabar. Sportiškiausio gamos visureigio kaina Lietuvoje – 140 tūkst. 965,80 Eur su PVM.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Daimler“ gali įsigyti nedidelę „Volvo Cars“ akcijų dalį (1)

„ Daimler “ neprieštarauja tiekti „Volvo“ variklius ir net galėtų įsigyti nedidelę šio...

Vokietijos policija suėmė aukštą „Porsche“ vadovą (1)

Vokietijos policija sulaikė aukštą prabangių automobilių prekės ženklo „Porsche“ vadovą,...

Po skandalo užsimojo priežiūros vėzdu: klaidos kaina sieks milžiniškas sumas (15)

Europos Komisija šią savaitę įgavo daugiau galios priimant sprendimus dėl automobilių...

„CityBee“ pažėrė naujovių (10)

Automobilių trumpalaikės nuomos paslaugą teikianti bendrovė „ CityBee “ pristato vieną...

Kaina – ne vienintelis faktorius renkant geriausią komercinį automobilį (1)

Mažiau nei po mėnesio bus paskelbtas geriausias Lietuvos komercinis automobilis – gegužės...

Top naujienos

Vienas paslaptingiausių ginklų istorijoje: liepsnojo net jūra karius apimdavo paniška baimė (27)

Bizantijos gyventojai šį paslaptingą ginklą vadino „jūrų ugnimi“, vėliau istorijoje...

Lietuva laukia Venckienės grąžinimo: kaip violetinė Garliavos banga užvaldė politikų protą (541)

Nuo Lietuvos teisėsaugos į JAV pabėgusi Neringa Venckienė šiuo metu suimta ir laikoma JAV...

Prabangus gyvenimas slėpė kraupias paslaptis: patikusias moteris grobdavo tiesiog gatvėje (27)

„Sraigtasparnių nusileidimo aikštelė, 27 miegamieji su neperšaunamaisiais langais, iš aukso...

Karbauskis: aš – švariausias politikas Lietuvoje, o mes kitąmet tikriausiai laimėsime visus trejus rinkimus (110)

Nors žemės ūkio ministras Bronius Markauskas išsaugojo pareigas bent jau iki tol, kol savo...

Emigrantė kirpėja: norvegių grožio samprata skiriasi kardinaliai (15)

Laikai, kai lietuviai užsienyje buvo tik pigi darbo jėga, jau tikrai praėjo. Nuo Lietuvos...

Rimvydas Valatka. Misija kenkti Lietuvai (400)

Amerika turėjo makartizmą. Lietuva turi markauskizmą. Kalba ne tik apie nabagą žemės ūkio...

Daiginimo tabletės – ieškančiam praktiškumo

Jei planuojate intensyvius darbus darže, daiginimo tabletės gali tapti švaresne ir praktiškesne jo...

Kaip tėvystę supranta Barackas ir Michelle Obamos: įsimintiniausios jų frazės

Per aštuonerius Baltuosiuose rūmuose praleistus metus prezidentas Barackas Obama ir pirmoji dama...

Virtuvės atnaujinimas: kaip tai padaryti greitai, lengvai ir pigiai (3)

Virtuvė yra vienas daugiausiai naudojamų kambarių namuose, o tai reiškia, kad ji ypač linkusi...

Užkalnis: baisi rizika restorano nenužudė (63)

Žinote, kokia blogiausia mintis pasaulyje, atidarinėjant restoraną? Sakyti „padarom taip, kad...