aA
Frankfurto automobilių parodoje debiutavo naujasis „Porsche Cayenne Turbo“ – greičiausias šios visureigių šeimos atstovas. Dėl iš „Porsche 911“ perimtų technologijų naujasis modelis užtikrina praktiškumo, pravažumo ir sportiškumo derinį, rašoma gamintojų atstovų pranešime žiniasklaidai.
"Porsche Cayenne Turbo"
© Gamintojo archyvas

„Cayenne Turbo“ priekyje – išskirtiniai LED žibintai bei „Porsche Dynamic Light System“ (PDLS), užtikrinanti puikų matomumą bet kuriuo paros metu. Šias sistemas turi ir kiti trečios kartos „Cayenne“, tačiau „Turbo“ modelį iš kitų išskiria dviejomis eilėmis išdėstyti šviesos moduliai. Automobilio siluetą puošia 21 colio skersmens ratlankiai, kurie sukurti specialiai „Turbo“ modeliui ir yra jo standartinėje įrangoje.

Šio automobilio ratų arkos yra platesnės, su nudažytomis apsaugomis. Išskirtinis visų „Turbo“ modelių bruožas galinėje dalyje – dvigubi išmetimo vamzdžių antgaliai.

Visos automobilio funkcijos kaip, pavyzdžiui, standartinėje įrangoje esanti 710 vatų galios BOSE® „Surround Sound System“ garso sistema, gali būti valdomos aukštos rezoliucijos lietimui jautriame „Porsche Advanced Cockpit“ ekrane.

Vairuotojai ir keleiviai galingiausiame gamos modelyje gali nesunkiai surasti patogią sėdėjimo poziciją: sportinės sėdynės valdomos 18 krypčių, o bet kokioje kelionėje komfortą užtikrins standartinėje įrangoje esantis visų sėdynių šildymas bei daugiafunkcis vairas.

Didesnė galia, daugiau sukimo momento

„Cayenne Turbo“ širdis – keturių litrų darbinio tūrio V8 su dviem turbokompresoriais. Jis išvysto 404 kW (550 AG) galią – 22 kW (30 AG) daugiau nei jo pirmtakas. Sukimo momentas didesnis 20 Nm – naujasis variklis išvysto net 770 Nm. Aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ pavarų dėžė kiekvieną akceleratoriaus paspaudimą perduoda į visus keturis varančius ratus, kuriuos valdo elektroninė „Porsche Traction Management“ (PTM) sistema. Naujasis „Turbo“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sek. (3,9 sek. su „Sport Chrono Package“) bei išvysto didžiausią 286 km/val. Greitį.

Naujoji variklių karta išsiskiria technologija, vadinama „central turbo layout“. V formos variklio viduryje sumontuoti turbokompresoriai užtikrina greitesnę variklio reakciją į akceleratoriaus paspaudimą – toks išdėstymas sutrumpina išmetamųjų dujų kelią nuo išmetimo kolektoriaus iki turbinos. Kitas to privalumas – kompaktiškesnė variklio konstrukcija, pažeminanti svorio centrą ir pagerinanti visureigio valdymo savybes.

Aktyvi pakaba

Naują, itin lengvą „Cayenne Turbo“ platformą galima apibūdinti trimis frazėmis: preciziškumas – kaip sportiniame automobilyje, komfortas – kaip sedane, o pritaikomumas – kaip bekelės visureigyje. Visas savybes suderinti leidžia unikali trijų kamerų amortizatorių bei PASM sistemos, prisitaikančios prie pačių įvairiausių vairuotojo poreikių.

„Cayenne Turbo“ galinės padangos yra platesnės nei priekinės. Standartinis priekinių padangų išmatavimas – 285/40, tuo tarpu galinių – 315/35. Tokia modifikacija užtikrina didžiausią galios perdavimą į ratus įsibėgėjimo metu ir yra perimta iš sportinių automobilių.

Visureigio atstumas nuo žemės iki žemiausios kėbulo dalies yra reguliuojamas automatiškai: „Cayenne Turbo“ numatyti penki važiavimo režimai, pritaikyti įvairiausiems keliams ir kelionėms bekele. Jeigu vairuotojas nori parinkti tinkamiausią prošvaisos dydį bekelėje, tą gali padaryti ir pats.

Be šių technologijų „Cayenne Turbo“ montuojami ir papildomai užsakomi vairuojami užpakaliniai ratai, užtikrinantys maksimalų stabilumą atliekant persirikiavimo manevrus dideliu greičiu bei padidinantys manevringumą. Automobilyje taip pat įdiegta elektrinė 48 voltų įtampos „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) posvyrio stabilizavimo bei „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV+) galios paskirstymo sistemos.

Aktyvios aerodinaminės technologijos

„Cayenne Turbo“ yra pirmas visureigis, turintis aktyvų stogo oro aptaką, keičiantį poziciją priklausomai nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo padėties. Greitėjimo ar važiavimo pastoviu greičiu metu šis aptakas užtikrina maksimalų efektyvumą bei padidina galinės visureigio ašies prispaudžiamąją jėgą, o stabdymo metu veikia kaip aerodinaminis stabdis.

Jis prisideda prie itin pajėgios automobilio stabdžių sistemos – „Porsche Surface Coated Brake“ (PSCB), kuri „Cayenne Turbo“ modeliuose montuojama jau standartinėje įrangoje. Patobulinta stabdžių sistema yra gerokai efektyvesnė – naujasis „Cayenne Turbo“ teste nuo 250 km/val. iki visiško sustojimo demonstruoja dviem metrais geresnį rezultatą nei ankstesnės kartos modelis.

PSCB sistemos išskirtinumas – volframo karbidu padengti stabdžių diskai, padidinantys stabdymo jėgą, mažinantys diskų dėvėjimąsi ir stabdžių dulkių kiekį. Pačia geriausia stabdžių sistema, montuojama į „Cayenne Turbo“ modelius, išlieka keraminių stabdžių sistema „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB).

Pirmieji „Cayenne Turbo“ į pirkėjų rankas pateks 2017-ųjų pabaigoje, o užsisakyti juos galima jau dabar. Sportiškiausio gamos visureigio kaina Lietuvoje – 140 tūkst. 965,80 Eur su PVM.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po laivo gaisro, kuriame sudegė milijonų verti automobiliai, „Porsche“ priėmė netikėtą sprendimą (17)

28000 t sveriantis prekybinis laivas, be kito krovinio į Braziliją gabenęs dar ir 2000...

„Porsche“ išplėtė „Cayenne“ modelių gamą: pristatė kupė versiją (2)

„Porsche“ plečia sėkmingo SUV „ Cayenne “ gamą ir pristato dar sportiškesnį modelį –...

Kurį naudotą automobilį geriausia pirkti, kad pavažinėjus pavyktų brangiai parduoti (169)

Prieš pirkdami naudotą automobilį žmonės domisi ne tik specifiniais tam tikro modelio ypatumais,...

Vairuojantiems mirusių giminaičių automobilius reikės suskubti – turės 2 svarbias savaites (30)

Balandžio 1 d. paprastėja transporto priemonių registravimo tvarka, mirus jų savininkams. Nuo...

Ėmėsi baisiausio Lietuvos kelio remonto – iki rudens ribos eismą Molėtų plente (108)

Kelias A14, arba plentas nuo Vilniaus iki Utenos, neretai pavadinamas baisiausiu Lietuvos keliu....

Top naujienos

Tikrasis tuštėjančių Lietuvos regionų veidas: iš 300 eurų pensijos pragyvena dviese, emigracija naikina viską (366)

„Lietuvos regionai miršta“, – DELFI lankantis Utenos rajone sakė jo gyventojai. Pasak jų,...

Theresos May problema, vedanti į blogiausią scenarijų: ją išsprendus krizė baigtųsi akimirksniu (114)

Vienintelis būdas išsivaduoti iš krizės gniaužtų – sugebėti sutelkti parlamento daugumą,...

Naujausi prezidentiniai reitingai: lyderių trejetuke vienas pakilo, kitas leidžiasi (918)

Prezidento rinkimų reitinguose smuktelėjo pirmaujančio Gitano Nausėdos populiarumas, o jo...

Už mažamečių operacijas gydytojai ėmė kyšius: galėjo ir neduoti, visus vaikus mylėjau kaip savo (701)

Nors kvėpavimo takų ligomis sergančius vaikus gydytojas turėjo operuoti nemokamai, tačiau...

Užkalnis apie kvepalus, pagarsėjusius tik iš blogosios pusės (38)

Sovietiniais laikais, pasakysiu aš jums, su parfumerijos reikalais buvo ne kažkas. Lietuvoje...

Nufilmavo šiurpią avariją: kelio viduriu skridęs „Audi A6“ staiga rėžėsi į medį (60)

„Pavasarį parskrenda ne tik paukščiai“, – taip pareigūnai pavadino avariją, kuri įvyko...

25 kilogramų atsikračiusi Donalda Meiželytė papasakojo, kokie trys dalykai padėjo sulieknėti: sportuoti jau negaliu (93)

Žinoma televizijos laidų vedėja ir visuomenės veikėja Donalda Meiželytė puikiai žino, ką...

Valentinas Mitė. Aikštinga kaip vaikas Britanija nesugeba nei likti, nei išeiti iš ES (22)

Didžioji Britanija visada norėjo kažkokių ypatingų sau sąlygų Europos Sąjungoje, kažkokių...

Jūreiviams šis darbas buvo bausmė: ar žinote, kas vadinama varnos lizdu?

Šiuolaikiniai laivai turi radarus ir kitas modernias navigacijos sistemas. Anksčiau šią funkciją...