Jį turinti bendrovė laikoma geriausiu „Toyota“ atstovu šalyje, kuris užtikrina aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą tiek parduodant automobilius, tiek atliekant jų techninį aptarnavimą.

„Ichiban“ išvertus iš japonų kalbos reiškia žodį „pirmas“. Nuo 2006 m. „Toyota Motor Europe“ kasmet teikia „Ichiban“ nominaciją, siekdama įvertinti ir apdovanoti atstovybes už pastangas išpildyti klientų lūkesčius.

Kiekvienais metais daugiau nei 2500 „Toyota“ atstovybių iš visos Europos yra vertinamos remiantis „visapusiško klientų pasitenkinimo“ apklausos duomenimis, kuri apima ne tik bendro klientų aptarnavimo kriterijus, bet ir visus procesus – nuo kliento pirmojo apsilankymo salone iki automobilio pardavimo ir tolesnio jo aptarnavimo bei techninės priežiūros.

„Šis įvertinimas – ne tik didelė garbė, bet ir didžiulis įsipareigojimas tiek sau patiems, tiek esamiems ir būsimiems klientams. Mūsų tikslas, kad šis apdovanojimas ir kitų metų pabaigoje liktų mūsų atstovybėje. Nuoširdžiai dėkojame visiems, kurie šiemet įvertino mūsų pastangas ir darbą“, – kalbėjo „Mototoja“ direktorius Edmundas Povilauskas, džiaugdamasis ne tik garbingu apdovanojimu, bet stipria darbuotojų komanda, kurios pastangomis jis buvo pasiektas.

Šiemet „Mototoja“ taip pat buvo paskelbta daugiausiai „Toyota“ automobilių pardavusia atstovybe Baltijos šalyse.

„Turėjome darbingus ir įdomius metus. Pirmą kartą Lietuvos atstovybei pavyko parduotų automobilių skaičiumi aplenkti estus. Mane ypač džiugina smarkiai padidėję „Toyota“ hibridinių automobilių pardavimai, kurie šiemet sudaro net 22 proc. mūsų atstovybės pardavimų, tikimės kitąmet šį skaičių dar padidinti“, – pasakojo „Mototoja“ „Toyota“ pardavimo vadovas Gediminas Jekenta.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)