aA
„Mitsubishi Motors Corporation“ pradeda gaminti lengvą ir kompaktišką benzininį variklį 4J10 su patobulinta kintamų vožtuvų darbo fazių sistema MIVEC ir atnaujinta variklio išjungimo/įjungimo technologija „Auto Stop&Go“ (ASG). Teigia, kad šios naujovės padės koncernui įgyvendinti užsibrėžtus degalų taupymo ir aplinkosaugos tikslus.
© Gamintojo nuotr.

Naujasis variklis ir ASG sistema pirmiausia bus montuojami Japonijos rinkai skirtame kompaktiškame visureigyje RVR (Lietuvoje jis žinomas kaip ASX) ir „Galant Fortis“ bei „Galant Fortis Sportback“ („Lancer“ ir „Lancer Sportback“). Visi trys modeliai su naujuoju varikliu sunaudos vidutiniškai 12 proc. mažiau degalų.

Naujos technologijos sukurtos atsižvelgiant į „Mitsubishi Motors“ aplinkosaugos iniciatyvų programoje 2015“ nustatytą tikslą iki 2015-ųjų sumažinti koncerno gaminamų automobilių anglies dvideginio taršą 25 procentais, palyginti su pasauliniu vidurkiu 2005 metais. Iki 2020-ųjų „Mitsubishi“ taršą siekia sumažinti 50 proc.

Naujasis 4J10 variklis yra 4 cilindrų, 1,8 litro darbinio tūrio, jis generuoja 139 AG ir 172 Nm sukimo momentą. Naujos kartos MIVEC sistema nuolat reguliuoja įsiurbimo vožtuvo pakėlimo aukštį, įsiurbimo fazės trukmę ir vožtuvo pakėlimo dažnį. MIVEC, stabilesnis degimo ciklas ir sumažinta stūmoklių trintis leidžia sumažinti degalų sąnaudas neprarandant variklio galios ir sukimo momento (palyginti su dabartinės kartos 4B10 1,8 litro varikliu).

1992 metais pirmą kartą pristatyta MIVEC sistema buvo dviejų tipų. Vieno tipo sistema keisdavo vožtuvų pakėlimo aukštį ir pakėlimo trukmę priklausomai nuo variklio sūkių. Antroji nuolat keisdavo vožtuvų pakėlimo trukmę. Tuo tarpu naujoji MIVEC atlieka abiejų tipų funkcijas ir daro tai nepertraukiamu ciklu. Dėl šios priežasties variklio vožtuvai valdomi kone idealiai, o nuolatinė kontrolė leidžia sumažinti „įsiurbimo nuostolius“ tiksliai dozuojant įsiurbiamo mišinio tūrį. Be to, sistema pritaikoma varikliams su vieninteliu paskirstymo velenu, todėl agregatas turi mažiau detalių ir yra lengvesnis. Visi išvardinti faktoriai lemia gerokai mažesnes degalų sąnaudas.

„Mitsubishi“ ASG sistema yra automatinis variklio išjungimo mechanizmas, kuris išjungia variklį automobiliui sustojus (pavyzdžiui, prie šviesoforo) ir vėl įjungia, kai tik paspaudžiamas akceleratoriaus pedalas. Naujos kartos ASG suderinta su variacinėmis greičių dėžėmis CVT, o naujas valdymo modulis suderina ASG, variklio, greičių dėžės, stabilumo kontrolės sistemos ASC ir klimato kontrolės sistemos netrikdomą veikimą. Sistema taip pat kontroliuoja stabdžius, neleisdama automobiliui judėti, kai jam sustojus nuokalnėje išjungamas variklis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Seimas nesusitarė: hibridams ir elektromobiliams PVM lengvatos nebus (21)

Ekologiškam transportui pridėtinės vertės mokesčio ( PVM ) lengvata nebus nustatyta.

Švedai šiurpsta: rado schemą, kaip šiukšlėm pripažintos mašinos Lietuvoje grįžta į kelius (449)

Skandinavijos šalyse į automobilius, importuotus iš Lietuvos, žiūrima ypač įtariai, ir ne be...

Patikrino „Lietuvos metų automobilio“ greičiausius – iki 100 km/val. per mažiau nei 5 sekundes (2)

„Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimai vienu aspektu skiriasi nuo visų ankstesniųjų. Tai...

„Nissan“ siekia atstatydinti valdybos pirmininką – įtaria savo reikmėms švaisčius bendrovės turtą

„ Nissan “ rengiasi atleisti valdybos pirmininką Carlosą Ghosną už tai, kad šis, kaip...

Parodė, kaip bando naują „Porsche 911“: kyla į kalnus, traukia į Šiaurę, „kepa“ Mirties slėnyje (5)

Kitų metų pradžioje pasirodysiantis „ Porsche 911 “ – ne šiaip sau vadinamas „Porsche“...

Top naujienos

Tarptautiniame kontrabandos tinkle įsipainiojo lietuviai: genialus planas apeiti Rusijos sankcijas (104)

Šeštame aukšte esančiame bute Sankt Peterburgo Lenino prospekte Nastia Loškina ant virtuvės...

Gyventojai prezidentei už darbą surašė pažymius: kokia Grybauskaitė liks atmintyje? (244)

Per beveik dešimt metų prezidentės Dalios Grybauskaitės populiarumo kreivė nukrito daugiau negu...

Lustų rinka smigo žemyn: 400 mlrd. dolerių vertės pramonės klestėjimas eina į pabaigą (16)

Nuostoliai lustų gamintojų rinkoje praėjusią savaitę tęsiasi, ypač po to, kai JAV...

Dvejus metus nelaiminčios rinktinės vedlys posto palikti neskuba: ne laikas apie tai kalbėti specialiai DELFI iš Belgrado (36)

Pirmas Tautų lygos turnyras lietuviams prisvilo: C divizione 4 grupėje Lietuvos futbolo rinktinė...

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1702)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Monikai Šalčiūtei nenusisekė romanas su Donatu Motiejūnu: buvau apgauta, buvo daug melo (80)

Daugeliui vis dar yra paslaptis, kaip žmonės uždirba pinigus socialiniuose tinkluose dėdami savo...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (17)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Darbe – kaip namuose: kas turi užtikrinti gerą savijautą dirbant biure

Ekspertai vieningi: šiuolaikiniai darbdaviai, norintys pritraukti ir išlaikyti talentus savo...

Studentų gyvenimas tarpukariu: „karvė ar studijos?“, išradingi „versliukai“ ir noras maištauti (1)

Studentų gyvenimas visuomet buvo apaugęs mitais ir stereotipais. Nuo mamos kotletų, įdėtų į...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (43)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...