aA
Kartu su naująja antros kartos „MINI Countryman“ serija debiutuoja pirmasis hibridinis šios markės automobilis „MINI Cooper S E Countryman ALL4“. Tai bus galingiausias serijos modelis, išsiskiriantis itin mažomis degalų sąnaudomis ir pritaikomumu skirtingiems keliavimo poreikiams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"MINI Cooper S E Countryman ALL4"
"MINI Cooper S E Countryman ALL4"
© Gamintojo nuotr.

Oficialus naujos kartos „MINI Countryman“ modelių debiutas planuojamas Los Andželo automobilių parodoje, kuri įvyks antroje lapkričio pusėje.

Naujajame „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ suderintos geriausios dviejų technologijų – vidaus degimo variklio ir elektrinės pavaros – ypatybės. Modelyje naudojamas 3 cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio benzininis variklis su „MINI TwinPower Turbo“ turbina, kuris išvysto maksimalią 100 kW/136 AG galią ir 220 Nm sukimo momentą nuo 1250 variklio sūkių.

Variklis komplektuojamas su modifikuota 6 laipsnių automatine pavarų dėže „Steptronic“.

Elektrinė pavara sumontuota kėbulo galinėje dalyje po bagažine, ji išvysto maksimalią 65 kW/88 AG galią ir 165 Nm sukimo momentą. Ši elektrinė pavara užtikrina nuolatinę galią benzininiam varikliui išvysčius net ir didelį greitį, ji, kaip tikina gamintojai, taip pat išsiskiria aukštu efektyvumu.

Važiuodamas vien elektriniu režimu „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ gali išvystyti 125 km/val. siekiantį greitį ir nuvažiuoti maksimalų 40 km atstumą.

Hibridiniame „MINI“ panaudota ličio jonų baterija susideda iš 16 celių, o jos talpa sudaro 7,6 kWh. Naudojantis specialia įkrovos stotele, įkrauti „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ bateriją užtrunka kiek daugiau negu 2 valandas. Ją taip pat galima įkrauti ir iš įprasto elektros lizdo – šiuo atveju įkrovimo laikas sudaro 3 val. 15 min.

Elektrinė pavara ir baterija į automobilio kėbulą integruota taip, kad būtų išsaugota praktiškai nepakitusi galinės sėdynių eilės erdvė ir bagažinės talpa.

„MINI Cooper S E Countryman ALL4“ bendros hibridinės sistemos galia siekia 165 kW/ 224 AG, jėgos sukimo momentas – 385 Nm. Benzininio variklio su turbina ir elektrinės pavaros tandemas užtikrina itin mažas vidutines degalų sąnaudas, sudarančias vos 2,1 l/100 km, ir žemą 49 g/km anglies dvideginio emisiją. Automobilio greičiausias įsibėgėjimas iki 100 km/val. – 6,9 sekundės.

Naujajame „MINI“ modelyje naudojama BMW koncerno sukurta „eDrive“ technologija ir išmanioji keturių varančiųjų ratų sistema, kai priekinius automobilio ratus varo benzininis variklis, o galinius – elektrinė pavara.

Automobilio sukibimą su kelio danga užtikrina stabilumo kontrolės sistema „Dynamic Stability Control“, nuolatos derinanti priekinių ir galinių ratų darbą. Šis pažangus jėgos paskirstymo į varančiuosius ratus principas iki šiol naudotas sportiniame BMW koncerno modelyje „BMW i8“.

Hibridinis „MINI“ modelis turi tris papildomus važiavimo režimus – „AUTO eDrive“, „MAX eDrive“ ir „SAVE BATTERY“.

Pasirinkus „AUTO eDrive“ režimą pagrindinį darbą atlieka elektrinė pavara, o benzininis variklis įsijungia pasiekus didesnį nei 80 km/val. greitį ar smarkiau spustelėjus akceleratorių. „MAX eDrive“ režime elektrinė pavara naudojama visą laiką, kol nepasiekiamas 125 km/val. greitis. Tuo metu „SAVE BATTERY“ režime naudojamas benzininis variklis, kol baterijos įkrovos lygis nesiekia bent 90 procentų.

Automobilyje taip pat yra ir standartiniai važiavimo režimai „MINI Driving Modes“ įskaitant „Mid“, „Sport“ ir „Green“ pasirinkimą.

Nuo įprastų modelių naujasis „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ skirsis tuo, kad jo kairiajame priekiniame sparne bus sumontuotas elektros įkrovos lizdas, sparnų dekoro elementai turės raidę „e“, o ant priekinių grotelių ir bagažinės dangčio uždėta geltonos spalvos raidė „S“.

Išskirtiniai akcentai šio modelio salone – geltonos spalvos automobilio užvedimo mygtukas, specialus galios indikatorius pagrindiniame prietaisų skydelyje, „eDrive“ režimų pasirinkimo rankenėlė.

„MINI Cooper S E Countryman ALL4“ standartiškai turi multimedijos sistemą „Radio MINI“ su 6,5 colio įstrižainės informaciniu ekranu, kuriame papildomai atvaizduojamas baterijos energijos lygis ir pasirinktas važiavimo režimas. Papildomai galima pasirinkti navigacijos sistemą su 8,8 colio įstrižainės ekranu ir jutiklinėmis valdymo funkcijomis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kaunas įsirengė kameras ir žadėjo sekti visus, tačiau susidūrė su nematytais trukdžiais sistema įdiegta prieš metus, bet ir šiol neveikia (42)

Specialiomis sekimo kameromis apjuostas miestas, stebimos ne tik pagrindinės transporto arterijos,...

Parkavimo kontrolieriai Vilniuje nebevaikščios pėsčiomis: ar sumokėta rinkliava tikrins privažiavę paspirtuku

Automobilių stovėjimo kontrolieriai Vilniuje parkavimo ir viešąją tvarką stebi judėdami...

Keli buvę aukšti „Volkswagen“ pareigūnai „dyzelgeito“ skandale turės sumokėti 288 mln. eurų (2)

Buvęs „Volkswagen“ generalinis direktorius Martinas Winterkornas ir trys buvę aukšto rango...

Tarp rudenį pasirodysiančių BMW elektrinių modelių – pirmasis M serijos elektromobilis (2)

Šį rudenį BMW elektromobilių gamą papildys du modeliai – visureigis „ BMW iX “ ir...

Kaip nuvykti į pajūrį, nevažiuojant per spūsčių sostine virtusį Kauną kokie maršrutai optimaliausi (173)

Pagaliau sulaukus vasariško oro karantino iškankinta tauta veržiasi į pajūrį. Tačiau...

Top naujienos

Tomas Janonis | D+

Savivaldybėje – tarsi privačioje įmonėje: valdininkas vadovauja net penkioms įmonėms, partnerio darbovietei – pastovūs pirkimai

Vilniaus rajono savivaldybės Architektūros ir Statybos skyriuose dirbantys architektai ir kiti...

Užsisakyti statybininką ar meistrą gali būti kaip niekad sunku: tenka palaukti ir pusę metų ar ilgiau, sumokėti daugiau (20)

Toliau augant nekilnojamojo turto (NT) sandorių skaičiui, visas statybų sektorius susiduria su...

Bilietas į Europos keliones – ne lėktuvai ar automobiliai, o traukiniai (2)

Gegužės 20 d. lygiai 20.52 val. iš Austerlico stoties Paryžiuje pajudėjo miegamasis traukinys....

Nuo pirmadienio įsigalioja svarbūs pokyčiai: šalys, iš kurių atvykus nebereiks izoliuotis  atnaujintos taisyklės dėl vaikų izoliacijos (1)

Epidemiologinei situacijai gerėjant ir mažėjant atvejų skaičiui, jau pirmadienį įsigalioja kai...

Jeigu vaikystėje gavote šią vakciną, džiaukitės: ji apsaugo net nuo dviejų ligų (4)

Visi natūralios atrankos mėgėjai jau gali perjungti kanalą arba uždaryti interneto naršyklės...

Garsioji Vilniaus perėja vėl pasikeitė – atsirado naujas užrašas (96)

Panašu, kad Vilniuje, Saltoniškių gatvėje, esanti požeminė perėja keisis dar daugybę kartų.

Penki įvarčiai per kėlinį: Nyderlandai efektingame futbolo spektaklyje palaužė Ukrainą (292)

Europos futbolo čempionatą pergalingai pradėjo C grupės favoritė Nyderlandų rinktinė, namų...

Arūnas Spraunius | D+

Nieko asmeniško, tai tik verslas: kodėl apsimoka suprasti Rusiją ir kaip vakcinos „pagimdė“ naujų milijonierių

Dozėmis vis esame informuojami apie tai, kas svarbiausia. Žurnalas „Forbes“ balandžio...

Lietuvių įspūdžiai Maljorkoje: nuo Leonardo DiCaprio paplūdimio iki saloje įsikūrusių tautiečių (19)

Maljorkos sala iš tiesų nėra labai didelė ir ją patogiai galima aplankyti nuomojamu automobiliu....