aA
Vokietijos „Mercedes-Benz“ žengė ilgai lauktą žingsnį. Pristatė visiškai elektrinį visureigį EQC. Ir žvelgiant į šį daugelis ženklo gerbėjų gūžčioja pečiais, mat vienos nuomonės nėra: vieniems naujas modelis modernus, kiti gi sako, kad kurdami automobilio dizainą vokiečiai galėjo padirbėti ilgiau.
Elektrinis "Mercedes-Benz EQC"
© Gamintojo archyvas

Naujasis „Mercedes-Benz EQC“ tapo pagrindiniu konkurentu „Jaguar I-Pace“ modeliui, taip pat „Tesla Model X“ bei netrukus rinkoje pasirodysiančiam „Audi E-tron“. Drauge tai pirmasis visiškai elektrinis „Mercedes-Benz“ visureigis.

Jei domitės eismo, automobilių, motociklų naujienomis, kviečiame prisijungti prie DELFI Auto gerbėjų būrio „Facebook“!

Penkiavietis automobilis sukurtas naudojant GLC platformą, tiesa, ši – kaip reikiant modifikuota. Kėbulas sukurtas taip, kad EQC aerodinaminis koeficientas – mažiau nei 0,30.

Automobilis yra 4,76 m ilgio, 1,88 m pločio ir 1,32 m aukščio. Už artimiausią giminaitį – „Mercedes-Benz GLC“ – jis ilgesnis 105 mm, be to, 315 mm žemesnis, skaičiuoja autocar.co.uk. Visgi ratų bazė išlieka ta pati – 2,87 m ilgio. Bagažinės talpa – 50 l didesnė nei GLC ir siekia jau 500 litrų.

Interjere – gausybė elementų iš jau buvusio GLC modelio. Beje, dalis čia matomų detalių GLC modelyje atsiras tik 2019 m., kai bus išleista atnaujinta visureigio versija.

Teigiama, kad po kapotu čia – nauja elektrinė jėgainė, kuri bus naudojama visoje EQ - elektrinių modelių – gamoje. Automobilis turi du elektros motorus, vienas montuojamas priekyje, kitas – ant galinės ašies. Tad priklausomai nuo pasirinkto režimo, elektromobilis gali būti varomas dviem arba keturiais ratais.

Abu motorai drauge generuoja 402 AG ir turi 764 Nm sukimo momentą. Be to, „Mercedes-Benz“ sveria 2425 kg. Palyginti „Jaguar I-Pace“ turi 395 AG ir sveria 2130 kg.

Priekyje įtaisytas motoras skirtas važiavimui efektyviai, o gale – sportiškesniems pojūčiams. Su įjungtu „Sport“ režimu, automobilis iki 100 km/val. pagreitėja per 5,1 sek. Be to, „Mercedes-Benz“ deklaruoja, kad elektrinis visureigis galės patempti 1800 kg, o jį pakrauti galima 500 kg.

Elektros varikliams energija tiekiama iš 80 kWh talpos baterijos. Nors įvairiuose testuose skaičiuojama, kad viena įkrova automobilis gali nuvažiuoti 400 km, iš tiesų, manoma, realaus eismo sąlygomis jis turėtų įveikti apie 300 km.

ECQ bus gaminamas Vokietijoje, Bremene. Taip pat ir Pekine, Kinijoje.

Nors kainos oficialiai dar nėra skelbiamos, manoma, naujo elektrinio visureigio pradinė kaina bus apie 75 tūkst. eurų.

Gamintojas tikina, kad pagamino daugiau nei 200 prototipų, kuriuos išbandė įvairiuose pasaulio kampeliuose. Numanoma, kad elektromobilis rinką pasieks 2019 m. antroje pusėje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Smūgis naudotų automobilių pardavėjams: neparduoda net pigiausių mašinų (291)

Milžiniškus protestus rengę, gatves blokavę ukrainiečiai palankesnių muito sąlygų...

Pastebėjo pirmą „Hondos“ elektromobilį Europos keliuose – nuo konvejerio nuriedės kitąmet (5)

Prieš metus Frankfurto automobilių parodoje pristatytas futuristinis „Honda“ elektromobilio...

„Honda“ europiečiams nebesiūlys automobilių su dyzeliniais varikliais (8)

Naujasis „ Honda CR-V “ bus pirmasis masinei produkcijai skirtas šio gamintojo modelis, kuris...

Smūgis durelėmis į kitą automobilį nebūtinai baigsis deklaracija – žinovai mato spragų (173)

Galimybė eismo įvykio deklaraciją pildyti tada, kai automobilio šonas paženklinamas greta...

Perversmas automobilių žibintuose: kodėl LED nugalėjo „Xenon“ (9)

Praėjusio amžiaus viduryje vienas pagrindinių būdų automobiliams išsiskirti iš pilkos masės...

Top naujienos

Visai netoli šaudynių vietos Strasbūre esantis lietuvis žurnalistas: neaišku, ar viskas baigėsi (1)

LRT žurnalistas Adomas Šimkus, esantis Strasbūro centre, visai netoli tos vietos, kur buvo...

Anglijoje išžagintos ir nužudytos 14-metės byloje – motinos liudijimas: ji kėlė labai daug rūpesčių (107)

14-metės iš Lietuvos, kuri buvo nužudyta Vulverhamptone, Jungtinėje Karalystėje, motina...

Šūviai Kalėdų mugėje Strasbūre: skaičiuojami nukentėję skelbiama apie vieną žuvusįjį, pildoma (124)

Prancūzijoje, Strasbūre po šaudynių netoli miesto kalėdinės mugės mažiausiai vienas asmuo...

Gyvai / Europos taurės dvikova Italijoje: „Fiat“ – „Rytas“ (24)

Vilniaus „Rytas“ (3-5) antradienį išvykoje kimba į atlapus Europos taurės D grupėje dar nė...

Ekspertai įvertino Statkevičiaus ir Janus rietenas: kažkas turi pasakyti, kad karalius nuogas (361)

Pirmadienio vakarą viešai skalbinius džiaustę dizaineriai Juozas Statkevičius ir Julija Janus...

Vėžiu susirgusi Vaiva pinigų negauna: kovoja ne tik su liga, bet ir su draudimo bendrove (168)

Kaip ir daugeliui vėžio diagnozė Vaivai Mickuvienei buvo tarsi žaibas iš giedro dangaus. „Man...

Geriausią sezoną Kinijoje žaidžiantis Motiejūnas patyrė traumą (18)

Donatas Motiejūnas šios dienos rungtynėse sužaidė vos 12 minučių, o kaip praneša Kinijos...

Valstybės politika žeidžia studentą: kodėl skatinama būti išlaikytiniu? (10)

Esu paskutinio kurso dieninio skyriaus magistrantas. Prieš kelias dienas netekau darbo. Kaip žinia,...

Išskirtinio muziejaus idėją Rokiškiui dovanojęs italas: prakartėlė nėra tik religinis simbolis (1)

Italas kūrėjas, mecenatas Angelo Frosio Rokiškiui dovanojo unikalią idėją: jo dėka Rokiškio...