aA
Vokietijos „Mercedes-Benz“ žengė ilgai lauktą žingsnį. Pristatė visiškai elektrinį visureigį EQC. Ir žvelgiant į šį daugelis ženklo gerbėjų gūžčioja pečiais, mat vienos nuomonės nėra: vieniems naujas modelis modernus, kiti gi sako, kad kurdami automobilio dizainą vokiečiai galėjo padirbėti ilgiau.
Elektrinis "Mercedes-Benz EQC"
Elektrinis "Mercedes-Benz EQC"
© Gamintojo archyvas

Naujasis „Mercedes-Benz EQC“ tapo pagrindiniu konkurentu „Jaguar I-Pace“ modeliui, taip pat „Tesla Model X“ bei netrukus rinkoje pasirodysiančiam „Audi E-tron“. Drauge tai pirmasis visiškai elektrinis „Mercedes-Benz“ visureigis.

Jei domitės eismo, automobilių, motociklų naujienomis, kviečiame prisijungti prie DELFI Auto gerbėjų būrio „Facebook“!

Penkiavietis automobilis sukurtas naudojant GLC platformą, tiesa, ši – kaip reikiant modifikuota. Kėbulas sukurtas taip, kad EQC aerodinaminis koeficientas – mažiau nei 0,30.

Automobilis yra 4,76 m ilgio, 1,88 m pločio ir 1,32 m aukščio. Už artimiausią giminaitį – „Mercedes-Benz GLC“ – jis ilgesnis 105 mm, be to, 315 mm žemesnis, skaičiuoja autocar.co.uk. Visgi ratų bazė išlieka ta pati – 2,87 m ilgio. Bagažinės talpa – 50 l didesnė nei GLC ir siekia jau 500 litrų.

Interjere – gausybė elementų iš jau buvusio GLC modelio. Beje, dalis čia matomų detalių GLC modelyje atsiras tik 2019 m., kai bus išleista atnaujinta visureigio versija.

Teigiama, kad po kapotu čia – nauja elektrinė jėgainė, kuri bus naudojama visoje EQ - elektrinių modelių – gamoje. Automobilis turi du elektros motorus, vienas montuojamas priekyje, kitas – ant galinės ašies. Tad priklausomai nuo pasirinkto režimo, elektromobilis gali būti varomas dviem arba keturiais ratais.

Abu motorai drauge generuoja 402 AG ir turi 764 Nm sukimo momentą. Be to, „Mercedes-Benz“ sveria 2425 kg. Palyginti „Jaguar I-Pace“ turi 395 AG ir sveria 2130 kg.

Priekyje įtaisytas motoras skirtas važiavimui efektyviai, o gale – sportiškesniems pojūčiams. Su įjungtu „Sport“ režimu, automobilis iki 100 km/val. pagreitėja per 5,1 sek. Be to, „Mercedes-Benz“ deklaruoja, kad elektrinis visureigis galės patempti 1800 kg, o jį pakrauti galima 500 kg.

Elektros varikliams energija tiekiama iš 80 kWh talpos baterijos. Nors įvairiuose testuose skaičiuojama, kad viena įkrova automobilis gali nuvažiuoti 400 km, iš tiesų, manoma, realaus eismo sąlygomis jis turėtų įveikti apie 300 km.

ECQ bus gaminamas Vokietijoje, Bremene. Taip pat ir Pekine, Kinijoje.

Nors kainos oficialiai dar nėra skelbiamos, manoma, naujo elektrinio visureigio pradinė kaina bus apie 75 tūkst. eurų.

Gamintojas tikina, kad pagamino daugiau nei 200 prototipų, kuriuos išbandė įvairiuose pasaulio kampeliuose. Numanoma, kad elektromobilis rinką pasieks 2019 m. antroje pusėje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Renault“ pasidyrė: birželio mėnesį užfiksuotas rekordinis: „Zoe“ užsakymų skaičius (3)

Gegužės mėn. „ Renault “ įmonių grupė atnaujino komercinę veiklą daugelyje Europos šalių...

Automobilių mokestis išjudino rinką: birželį naujas mašinas registravo visi, kas tik galėjo (12)

Šių metų gegužės pabaigoje Lietuvos naudotų automobilių rinkoje buvo fiksuojamas padidėjęs...

Judrioje sostinės gatvėje apribojus eismą pasipylė skundai: ženklai įrengti – kelio darbai nevyksta (32)

Nors vasarą eismo srautai didžiuosiuose šalies miestuose sumažėja, sostinėje gyvenantys...

„Bentley“ pristato naująjį „Bentayga“: norintiems dar daugiau prabangos siūlo naujas galimybes (4)

Legendinių britiškų automobilių gamintojas „ Bentley “ atskleidžia detales apie naująjį...

„Toyota“ skelbia automobilių „atšaukimo“ kampaniją, tačiau į tai reaguoja ne visi

„ Toyota “ pradeda automobilių atšaukimo kampaniją, siekdama paskatinti jų savininkus...

Top naujienos

Po Ispanijos mokslininkų atradimo COVID-19 pandemijos istoriją teks perrašyti iš naujo? (81)

Jeigu pasitvirtins tai, ką dar nerecenzuotame straipsnyje neseniai aprašė ispanų gydytojai,...

Automobilių mokestis gali įnešti pokyčių: perspėja dėl apgavysčių, dalies žmonių laukia du keliai (104)

Lietuvoje nuo liepos 1 dienos pradėjo galioti automobilių registracijos mokestis – jį reikės...

Šventinę dieną verta pasiimti skėtį (8)

Sekmadienio dieną lietaus bus mažiau, lis tik trumpai, didžiausia tikimybė prognozuojama...

Pasiturinčios vilnietės pažintis su užsieniečiu baigėsi skaudžia tragedija: prieš mirtį patyrė ypatingas kančias (253)

Vilniuje įsikūrusiai apartamentų nuomos bendrovei ir paplūdimio sporto šakų centrui vadovavusios...

Sirijos diktatoriaus šeimoje prasidėjo karas (115)

XX a. trečiajame dešimtmetyje Ali Sulaymanas al Wahhishas gavo pravardę Al Assadas, arba Liūtas,...

Netoli Vilniaus – laimės terapija tarp gyvūnų: vykdami čia nedarykite vienos klaidos (22)

Dubingių žirgyno pristatinėti tikrai nereikia – visi jį žino, tik ne visi yra buvę. Klausiu...

Šašlykai – baisi nuodėmė sveikatai? Jei atsiminsite kelias taisykles, galėsite valgyti be sąžinės graužaties (106)

Šašlykai – daugumos lietuvių labai mėgstamas, vasariškas ir... kartais netgi pavojingas...

Svarbesnis nei bet kada: nukraujavusių „Pacers“ viltys – į galingą Sabonio žaidimą (21)

Dvidešimt dviem NBA klubam ruošiantis artėjančiam 2019-20 metų sezono pratęsimui viena iš...

Komišką įvartį įmušęs „Bayern“ iškovojo ir Vokietijos taurę (3)

Miuncheno „Bayern“ futbolininkai šeštadienio vakarą Berlyno Olimpiniam stadione iškovojo...

Grybavimo sezonas – kas jau dygsta ir kiek per valandą gali uždirbti patyręs grybautojas kokie miškai grybingesni – Lietuvos ar Lenkijos (55)

Apie grybavimo sezoną kalbamės su Valdu Kaubre, Valstybinės miškų urėdijos vadovu, gamtininku...

|Maža didelių žinių kaina