Gamintojų teigimu, GLE visureigiui pritaikyta dinaminio vairavimo kontrolės sistema „Dynamic Select“ ir pagalbinės vairavimo sistemos, naudojamos E ir S klasėse.
Vairuotojai galės rinktis iš 5 galimų variklių variantų. „Dyzelių“ pasiūloje bus 204 AG keturių cilindrų „GLE 250 d“ ir „GLE 250 d 4MATIC“ versijos.
Bene didžiausia staigmena „Mercedes-Benz“ gerbėjams bus hibridinis GLE 500 e 4MATIC modelis, kurio jėgos agregatas išvystys 442 AG ir į aplinką išmes 78 g/km CO2 dujų, o degalų sąnaudos sieks 3,3l/100 km. Beje, važiuojant elektriniu režimu bus galima įveikti iki 30 km atstumą. Galios agregatą sudaro „BlueDIRECT V6“ tiesioginio įpurškimo benzininis variklis, išvystantis 333 AG, ir hibridinis modulis, kurio pajėgumas – 116 AG.
„Mercedes-Benz“ GLE 500 4MATIC modelyje montuojamas tiesioginio įpurškimo twin-turbo V8 variklis, išvystantis 435 AG ir 700 Nm sukimo momentą. „GLE 400 4MATIC“ ratus suks išskirtinis tiesioginio įpurškimo twin-turbo V6 variklis, siekiantis 333 AG ir 480 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis 100 km sunaudoja apie 8,8 l degalų ir į aplinką išmeta 209 g/km CO2 dujų.
Visi nauji GLE dyzeliniai modeliai standartiškai bus komplektuojami su devynių laipsnių 9G-TRONIC automatine pavarų dėže. Taip pat bus galima pasirinkti pavarų dėžę su palėtinta pavara bekelei ir rakinamu diferiancialu.
Kartu su visa GLE linija rinkai bus pasiūlyti ir „Mercedes-AMG GLE 63“ ir „GLE 63 S“, kurie atitinkamai turės 557 AG ir 585 AG agregatus.