Gamintojų teigimu, GLE visureigiui pritaikyta dinaminio vairavimo kontrolės sistema „Dynamic Select“ ir pagalbinės vairavimo sistemos, naudojamos E ir S klasėse.

Vairuotojai galės rinktis iš 5 galimų variklių variantų. „Dyzelių“ pasiūloje bus 204 AG keturių cilindrų „GLE 250 d“ ir „GLE 250 d 4MATIC“ versijos.

Bene didžiausia staigmena „Mercedes-Benz“ gerbėjams bus hibridinis GLE 500 e 4MATIC modelis, kurio jėgos agregatas išvystys 442 AG ir į aplinką išmes 78 g/km CO2 dujų, o degalų sąnaudos sieks 3,3l/100 km. Beje, važiuojant elektriniu režimu bus galima įveikti iki 30 km atstumą. Galios agregatą sudaro „BlueDIRECT V6“ tiesioginio įpurškimo benzininis variklis, išvystantis 333 AG, ir hibridinis modulis, kurio pajėgumas – 116 AG.

„Mercedes-Benz“ GLE 500 4MATIC modelyje montuojamas tiesioginio įpurškimo twin-turbo V8 variklis, išvystantis 435 AG ir 700 Nm sukimo momentą. „GLE 400 4MATIC“ ratus suks išskirtinis tiesioginio įpurškimo twin-turbo V6 variklis, siekiantis 333 AG ir 480 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis 100 km sunaudoja apie 8,8 l degalų ir į aplinką išmeta 209 g/km CO2 dujų.

Visi nauji GLE dyzeliniai modeliai standartiškai bus komplektuojami su devynių laipsnių 9G-TRONIC automatine pavarų dėže. Taip pat bus galima pasirinkti pavarų dėžę su palėtinta pavara bekelei ir rakinamu diferiancialu.

Kartu su visa GLE linija rinkai bus pasiūlyti ir „Mercedes-AMG GLE 63“ ir „GLE 63 S“, kurie atitinkamai turės 557 AG ir 585 AG agregatus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)