S-klasės pavadinimas kildinamas iš vokiškos abreviatūros „Sonderklasse“, reiškiančios „ypatingą klasę“. Nors šis vardas automobilių pasaulyje atsirado 1972 m., modelio ištakos siekia 1954 m., kai pasirodė W180 serija, vadinta „Ponton“. Po 7 metų debiutavo W111, o 1965-aisiais – W108 serijos modelis.

1972 m. vokiečiams buvo įsimintini ne tik dėl Miunchene surengtų olimpinių žaidynių, bet ir dėl S-klasės pavadinimo premjeros, kai pasirodė W116 serija. Su šiuo modeliu buvo pristatyta daugybė saugumo inovacijų, o galingiausia jo versija 450SE išrinkta Europos „Metų automobiliu 1974“. 1978-aisiais S-klasė tapo pirmuoju serijiniu automobiliu, kuriame pradėta diegti ABS stabdžių sistema.
Mercedes-Benz S-klasė

Šeštos kartos pirmtakas W221 buvo pristatytas 2005 m. Pernai pagrindine S-klasės rinka buvo Kinija, aplenkusi JAV ir Vokietiją. Pagal pardavimus ketvirtoje vietoje buvo Pietų Korėja, penktoje – Didžioji Britanija. Skaičiuojama, kad per pastaruosius 40 metų pagaminta daugiau nei 2,7 mln. S-klasės automobilių.

Pastaruoju metu prestižinių automobilių sektoriuje „Mercedes“ atsilieka nuo svarbiausių konkurentų BMW ir „Audi“ ir S-klasė įvardijama svarbiausiu faktoriumi, kuris gali padėti susigrąžinti 2005 m. prarastą lyderio vardą.

„S-klasės modelis yra automobilis, kuris geriausiai įkūnija „Mercedes-Benz“. Jeigu jis bus nevykęs, tai gali turėti skaudžių pasekmių visai markei, – teigė „IHS Automotive“ tyrimų direktorius Christophas Stuermeris. – Prieš porą dešimtmečių, kai 1991 m. pasirodė trečios kartos modelis, „Mercedes“ susimovė ir atsidūrė prie bedugnės krašto. Tai rodo, koks svarbus S-klasės vaidmuo“.

Žemiau – „Mercedes-Benz“ S-klasės istorija nuotraukose

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)