S-klasės pavadinimas kildinamas iš vokiškos abreviatūros „Sonderklasse“, reiškiančios „ypatingą klasę“. Nors šis vardas automobilių pasaulyje atsirado 1972 m., modelio ištakos siekia 1954 m., kai pasirodė W180 serija, vadinta „Ponton“. Po 7 metų debiutavo W111, o 1965-aisiais – W108 serijos modelis.
Šeštos kartos pirmtakas W221 buvo pristatytas 2005 m. Pernai pagrindine S-klasės rinka buvo Kinija, aplenkusi JAV ir Vokietiją. Pagal pardavimus ketvirtoje vietoje buvo Pietų Korėja, penktoje – Didžioji Britanija. Skaičiuojama, kad per pastaruosius 40 metų pagaminta daugiau nei 2,7 mln. S-klasės automobilių.
Pastaruoju metu prestižinių automobilių sektoriuje „Mercedes“ atsilieka nuo svarbiausių konkurentų BMW ir „Audi“ ir S-klasė įvardijama svarbiausiu faktoriumi, kuris gali padėti susigrąžinti 2005 m. prarastą lyderio vardą.
„S-klasės modelis yra automobilis, kuris geriausiai įkūnija „Mercedes-Benz“. Jeigu jis bus nevykęs, tai gali turėti skaudžių pasekmių visai markei, – teigė „IHS Automotive“ tyrimų direktorius Christophas Stuermeris. – Prieš porą dešimtmečių, kai 1991 m. pasirodė trečios kartos modelis, „Mercedes“ susimovė ir atsidūrė prie bedugnės krašto. Tai rodo, koks svarbus S-klasės vaidmuo“.
Žemiau – „Mercedes-Benz“ S-klasės istorija nuotraukose