aA
Mercedes-Benz“ toliau plečia „EQ Power“ ženklą turinčių įkraunamų hibridinių automobilių gamą. Pristatomi trys nauji modeliai „CLA 250 e Coupé“, „CLA 250 e Shooting Brake“ ir „GLA 250 e“, kuris pasiekia 160 kW (218 AG) pajėgumą, juose montuojama 15,6 kWh talpos baterija, leidžianti vien elektra nuvažiuoti iki 68 km (WLTP režimu), rašoma pranešime žiniasklaidai.
Naujieji "Mercedes-Benz" įkraunami hibridai
Naujieji "Mercedes-Benz" įkraunami hibridai
© Gamintojo archyvas

„Automobilių rinka šiuo metu sparčiai transformuojasi, tačiau dėl infrastruktūros trūkumo retas renkasi visiškai elektra varomus modelius: daugeliui klientų dabar priimtinesni yra hibridai. Jų pasirinkimas yra gausus, o „Mercedes-Benz“ siūlo didžiausią įkraunamų hibridinių modelių gamą, kurioje – nuo kompaktiškų A klasės ar CLA modelių iki erdvių bei komfortiškų GLE visureigių“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.

Ta pati jėgainė – šešiems modeliams

Pristatyti trys nauji „EQ Power“ modeliai prisijungia prie kitų trijų kompaktinių įkraunamų hibridinių automobilių – „A 250 e“, „A 250 e Saloon“ bei „B 250 e“.

Į visus montuojamos identiškos jėgainės: 118 kW (160 AG) pasiekiantis 1,33 l keturių cilindrų benzininis variklis bei 75 kW galios elektrinis. Bendra tokios sistemos galia – 160 kW (218 AG), o sukimo momentas – 450 Nm.

Automobilių aukštos įtampos baterijos bendra talpa – 15,6 kWh. Ji gali būti įkraunama tiek kintamosios, tiek nuolatinės srovės krovikliais. Namie montuojama kintamosios srovės (AC) 7,4 kW galios „Wallbox“ tipo stotelė nuo 10 iki 100 proc. talpos bateriją užpildo per 1 val. 45 min. Miestų 22 kW galios nuolatinės srovės (DC) stotelės bateriją nuo 10 iki 80 proc. įkrauna maždaug per 25 min.

Mercedes-Benz CLA 250 e Coupe
Mercedes-Benz CLA 250 e Coupe
© Gamintojo archyvas

Baterijas gamina ir tiekia „Daimler“ patronuojamoji įmonė „Deutsche Accumotive“. Vandeniu aušinamos baterijos sveria apie 150 kg.

Naujieji „Mercedes-Benz“ įkraunami hibridai taip pat neturi atskiro 12 V įtampos starterio. Benzininiam varikliui paleisti galios suteikia elektrinis motoras.

Kompaktiškai išdėstyti agregatai

Į naujuosius įkraunamus hibridus diegiama jau trečiosios kartos „Plug-in“ sistema, išsiskirianti kompaktiškumu. Palyginti su įprastais vidaus degimo variklius turinčiais modeliais, hibridinių bagažinės talpa yra vos mažesnė, o kiti matmenys nepakitę. Išmetimo sistema suprojektuota taip, kad galinis bakelis tilpo į transmisijos tunelį, o degalų bakas patalpintas greta galinės ašies – tai leido sukurti nemažą erdvę baterijoms.

Trečiosios kartos „Plug-in“ sistema pasižymi ir išmaniu kelio planavimu – matydama navigacinius duomenis, greičio apribojimus ir kitą informaciją, ji parenka skirtingą režimą kiekvienai atkarpai įveikti.

Yra keli važiavimo režimai, skirti įvairioms kelionėms. Pavyzdžiui, „Electric“ leidžia važiuoti naudojant vien elektrą, o benzininis variklis įjungiamas tik vairuotojui maksimaliai nuspaudus akceleratorių. Energijos rekuperacijos lygis pasirenkamas už vairo esančiomis svirtelėmis – vairuotojas pagal nuokalnės statumą ir kitus kelio parametrus gali naudoti penkias programas.

Mercedes-Benz CLA 250 e Shooting Brake
Mercedes-Benz CLA 250 e Shooting Brake
© Gamintojo archyvas

Pasirinkus „Comfort“ režimą, derinamas abiejų variklių veikimas, o „Eco“ prioritetas teikiamas elektriniam. „Sport“ režimas iki maksimumo padidina abiejų variklių galią ir optimizuoja jų veikimą maksimaliai dinamikai pasiekti.

„Mercedes-Benz“ analitikai, susisteminę „EQ Ready App“ programėlę naudojančių vairuotojų keliones, padarė stulbinamą išvadą – net 9 iš 10 kelionių yra trumpesnės nei 50 kilometrų. Tai reiškia, jog 90 proc. kelionių gali būti naudojamas tik „plug-in“ automobilio elektrinis variklis.

Įspūdingi techniniai duomenys

Įkraunami hibridai yra ne tik labai ekonomiški, bet ir išskirtinai greiti. „Mercedes-Benz CLA 250 e Coupé“ su 160 kW (218 AG) ir 450 Nm pasiekiančia hibridine sistema iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,8 sek. bei išvysto didžiausią 240 km/val. greitį. Naudojant tik elektros pavarą, didžiausias greitis yra 140 km/val.

Automobilis vidutiniškai vartoja 1,4–1,5 l/100 km benzino ir į aplinką išmeta 31–35 g/km CO2 emisijų. Naudodamas vien elektrą, modelis gali įveikti 60–69 km (pagal naująjį WLTP režimą).

„CLA 250 e Shooting Brake“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sek. bei pasiekia didžiausią 235 km/val. greitį. Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos – 1,4–1,6 l/100 km, o CO2 emisijos – nuo 33 iki 37 g/km. Vien elektra šis modelis nuvažiuoti gali 58–68 km.

Miesto SUV GLA 250 e vien elektros pavara gali įveikti 53–61 km. Naudodamas abu variklius jis vidutiniškai vartoja 1,6–1,8 l/100 km benzino, o į aplinką išmeta 38–42 g/km anglies dioksido. 100 km/val. greitį šis modelis pasiekia per 7,1 sek. bei gali įsibėgėti iki 220 km/val.

Naujieji hibridiniai „Mercedes-Benz“ modeliai oficialaus gamintojo atstovo „Silberauto“ salonuose gali būti užsakomi jau šį pavasarį, o pirmiesiems klientams bus pristatyti vasarą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
3.0000

Naudotų automobilių trūkumas fiksuojamas ir elektromobilių rinkoje

Su naudotų automobilių trūkumu susiduriantys Lietuvos gyventojai vis dažniau žvalgosi į...

Tyrimas parodė, kokie automobiliai nuvertėja labiausiai: mokėję daugiausiai nebūtinai parduoda brangiausiai (1)

Vos išvažiavęs iš salono naujas automobilis iškart praranda nemažą dalį savo mažmeninės...

Ekspertai dalijasi įžvalgomis: ar lietuviams tikrai verta rinktis hibridinį automobilį?

Paprastai kalbant, jei elektromobilis kainuotų tiek pat, kiek lietuvių pamėgtas dyzelinis...

Kibernetinis automobilių saugumas: įsilaužėliai darbuojasi be poilsio dienų

Internetas – neatsiejamas mūsų palydovas beveik kiekviename žingsnyje: pradedant darbu, baigiant...

Ryškūs įspaudai automobilių istorijoje: šie išradimai smarkiai pakeitė tai, kuo važinėjame

Automobilių istorija skaičiuoja antrą šimtmetį. Per šį laikotarpį transporto priemonės...

Top naujienos

Užkalnis. Pavojingiausi priešai – ne Rusijoje (32)

Rusijos žmonės, nepalaikantys karo (arba sakantys, kad yra už taiką) pyksta ir yra įsižeidę,...

Ukrainiečiui – „Regitros“ spyris (7)

Be vertėjo į praktinį vairavimo egzaminą atvykusio ukrainiečio laukė netikėtumas. Vaikinui ne...

Klaipėdoje per avariją taksi automobilis vertėsi ir rėžėsi į stulpą

Trečiadienį apie 22 val. Klaipėdoje į Rambyno ir Kalnupės gatvių sankryžą skubėjo...

Naujasis rinktinės kapitonas – apie Maksvyčio progresą ir treniruotes su Saboniu Ispanijoje (1)

„Esu lygiai toks pat žaidėjas kaip ir buvau, tik daugiau pareigų“, – sakė Mantą Kalnietį...

Karas Ukrainoje. Ukraina skelbia smogusi svarbiam okupantų logistikos objektui „Minus 9 okupantų lėktuvai“: Ukraina skelbia apie Rusijos nuostolius Kryme (2)

Virš Zaporižės regiono Ukrainos oro gynybos pajėgos numušė dvi priešo raketas. Tai paskelbė...

Prognozuojami beveik tobuli orai: temperatūra kils iki 28 ir daugiau laipsnių šilumos

Ketvirtadienio dieną ties Lietuva karaliaus anticiklonas. Danguje praplauks nebent vienas kitas...

Vilniuje senolės neapykanta paspirtukams peržengė ribas: pro šalį važiavusi vairuotoja liko be žado (19)

Vieną trečiadienį sutarusi nuvykti į verslo pietus, vilnietė Beatričė Paškevičiūtė į...

Rinktinės stovykloje pradės tuštėti lovos: Maksvytis ruošiasi trumpinti kandidatų sąrašą Kuzminsko trauma komplikavosi

Trečią pergalę kontroliniuose susitikimuose įsirašiusiose Lietuvos rinktinėje artėja...

Delfi PliusDalia Vaitkutė-Šiaulienė

Lietuvoje populiarėja tik suaugusiems skirti poilsio namai ir viešbučiai: ko juose tikėtis ir kiek kainuos romantiškas pabėgimas dviese?

Per savo medaus mėnesį ar vestuvių metines greičiausiai norite mėgautis romantika, o ne klausytis...