Jos bus atgrežtos į priešingą judėjimui pusę. Nuleidus šias sėdynes, kurios papildomos įrangos sąraše atsiras metų pabaigoje, susiformuos 670 litrų bagažinė lygiu dugnu. Įdomu tai, kad ji bus 25 litrais mažesnė nei pirmtako, tačiau vis tiek lenks pagrindinių konkurentų „Audi A6 Avant“ bei „BMW 5 Touring“ bagažo skyrius.

Tuo metu nulenkus antros eilės sėdynes bus galima talpinti 1820 litrų bagažo arba 130 litrų daugiau nei ankstesnės kartos „E klasės“ universale.

Tęsiant apie bagažinę galima pridurti, kad jos dangtis valdomas elektra, o norint jį atidaryti užtenka brūkštelti koja po galiniu bamperiu. Be to, mygtukai bagažo skyriuje leis iš ten nulenkti antros eilės sėdynes, o daiktus dengianti širma taip pat valdoma elektra. Verta pažymėti, kad antros eilės sėdynių nugarėlės gali keisti padėtį.

Automobilio krovumas sieks 745 kg, o maksimali buksyravimo masė – 2100 kg.

Jau bazinėje įrangoje galinė pakabos dalis bus automatiškai besireguliuojanti pneumatinė, sugebanti išlaikyti automobilį stovintį tolygiai net su sunkiu kroviniu bagažinėje. Už papildomą mokestį analogiškas sprendimas bus montuojamas ir priekyje.

Universalas bus siūlomas su septyniais varikliais: keturiais benzininiais ir trim dyzeliniais. Benzininių motorų gerbėjai galės rinktis iš keturių cilindrų dvilitrių agregatų su turbinomis (184 AG ir 300 Nm arba 211 AG ir 350 Nm), taip pat dvi V6 komponuotės jėgaines.

Viena jų – 3,5 litrų darbinio tūrio 333 AG ir 480 Nm (montuojama į modelį E400 su visų varomų ratų pavara 4Matic), kita – 3 litrų dviejų turbinų 401 AG galios, pasiekianti 520 Nm maksimalų sukimo momentą.

Šis variklis „Mercedes-Benz“ fanams sufleruoja, kad „E klasės“ universalas pirmą kartą bus siūlomas ir AMG versijos. „Mercedes-AMG E43 4Matic“ universalas su visais varomais ratais iki 100 km/val. greičio galės įsibėgėti per 4,7 sek. Ši versija bus pasiūlyta metų pabaigoje.

Dyzelinių motorų mėgėjai galės rinktis iš dviejų litrų keturių cilindrų variklių (150 arba 194 AG) ir trijų litrų šešių cilindrų 258 AG jėgainę, kuri pasieks maksimalų 620 Nm sukimo momentą.

Tarp įdomybių salone – už papildomą mokestį pasirenkama „iPad Rear Seat Integration Plug&Play“ pramoginė sistema sėdintiems antroje sėdynių eilėje. Ant priekinių sėdynių nugarėlių bus montuojami specialūs lizdai „iPad“ (tinka „iPad 4“, „Air“ bei „Air 2“ modeliams) įrenginiams bei pateikiama speciali integruota programinė įranga. Šį paketą vokiečiai pasiūlys nuo gruodžio mėnesio.

Kita įranga universalas ypatingai nuo sedano nesiskirs: čia – ir adaptyvi greičio palaikymo sistema su atstumo nuo kitų automobilių kontrole (beje, veikianti net iki 210 km/val.), automatinio parkavimo sistema (kuriai vairuotojas salone nereikalingas), užsakoma „Burmester“ garso sistema su 23 garsiakalbiais, bazinėje įrangoje montuojamas stabdžių aktyvavimo asistentas, kuris gali perspėti apie priekinio smūgio pavojų, o nereaguojant pats stabdyti automobilį bei kitos sistemos.

Gamintojai taip pat akcentuoja ypatingą universalo garso izoliacijos kokybę, kurią sunkiau nei sedane užtikrinti dėl didesnio rezonuojančio kėbulo. Atskirai galima užsisakyti „Accoustic Comfort Package“ paketą, tuomet universale bus papildomai montuojamos garsą izoliuojančios medžiagos priekiniame bei šoniniuose stikluose ir kėbulo dugne.

Taip pat visi universalo langai bus padengti infraraudonuosius spindulius sugeriančia plėvele. Šis sprendimas leis sumažinti salono įkaitimą karštomis dienomis.

Naujojo modelio kainas gamintojas planuoja pranešti netrukus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (67)