aA
„Mercedes-Benz“ pristatė antros kartos „Active Brake Assist“ sistemą sunkiasvoriui „Actros“ sunkvežimiui. Daugybę apdovanojimų pelniusi saugumo sistema dabar turi dar daugiau galimybių: pirmos kartos sistema automatiškai pradėdavo stabdyti nustačiusi susidūrimo pavojų su priekyje važiuojančiu automobiliu, o „Active Brake Assist 2“ automatiškai stabdo ir nustačiusi nejudančią kliūtį kelyje.
„Mercedes-Benz“ pristatė „Active Brake Assist 2“ sistemą
© Gamintojo nuotr.

„Active Brake Assist“ sistema išbandyta daugiau nei 14 tūkst. sunkvežimių ir bendra 3 mlrd. km rida Europos keliuose, informuoja gamintojo atstovai Lietuvoje.

„Active Brake Assist“ pirmą kartą buvo pristatyta 2006 m. sunkiasvoriame „Mercedes-Benz Actros“ sunkvežimyje. Daugelis sunkvežimių vairuotojų pripažino, kad saugumo sistemos dėka buvo išvengta susidūrimų. Ekspertai pritaria, kad „Active Brake Assist“ išsaugojo daugybę gyvybių, ne tik „Actros“ vairuotojams, bet ir kitų transporto priemonių keleiviams. Daugelis draudimo kompanijų įsitikinę, kad ši sistema geriausia jų klientams, todėl komercinėms transporto priemonėms su šia saugumo technologija taiko draudimo įmokų nuolaidas.

Radaro pagalba „Active Brake Assist 2“ sistema skanuoja 1-200 metrų sritį prieš sunkvežimį, nuolat nustatydama atstumą iki transporto priemonės važiuojančios priekyje ar nejudančios kliūties, taip pat greičio skirtumus tarp dviejų transporto priemonių. Jei susidūrimas neišvengiamas, vairuotojas įspėjamas apie galimą pavojų raudona trikampe lempa ir garsiniu signalu.

Jei vairuotojas nesiima veiksmų, sistema automatiškai pradeda stabdyti. Įspėjimas būtinas, kad vairuotojas savarankiškai išvengtų kritinių situacijų, todėl „Active Brake Assist 2“ stabdymas su maksimalia 50 proc. stabdymo galia suteikia pakankamai laiko išvengti nelaimingo atsitikimo. Išbandyta radaro technologija užtikrintai veikia bet kokiomis oro ir apšvietimo sąlygomis. „Active Brake Assist 2“ pakeis ankstesnę sistemą iki šių metų pabaigos.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kodėl „Audi“ stabdė „e-tron“ gamybą: su šia problema susiduria vis daugiau gamintojų (7)

„Audi e-tron“ yra pirmasis Vokietijos gamintojo elektromobilis. Vos tik šis SUV buvo...

Lietuvą pasiekė pirmieji „Porsche Taycan“: sostinės apylinkėmis važinėsis visą savaitę (3)

Vilnių pasiekė pirmasis „Porsche“ istorijoje visiškai elektrinis automobilis „Taycan“....

Pasitikrinkite: žemėlapis, kur Vilniuje atsiras nauji radarai, kurie matuos ne tik greitį (29)

Laikai, kai Vilniuje vairuotojai ranka numoja į „inkilais“ pramintus greičio matuoklius ir...

„Lexus“ seka „Audi“ pėdomis: vietoje įprastų šoninių veidrodėlių nusprendė montuoti kameras (6)

Automobilių gamintojas „ Lexus “ nusprendė pasekti konkurentų pavyzdžiu ir įprastus...

„Continental“ pasistengė: sukūrė garso sistema be garsiakalbių (3)

Technologijų kompanija „ Continental “ ir garso įrangos gamintojas „Sennheiser“ pristatė...

Top naujienos

Kęsto Komskio verslas žlunga nesumokėjęs našlaičiams (161)

Vilnietė Simona Kibirkštytė viena augina du mažus vaikus. Be tėvo juos paliko tragiška avarija,...

Pirkėjams rūpi ne tik kaina: už skandalus įmonės sumoka kritusiais pardavimo rodikliais (51)

Lietuviai skaito produktų etiketes, o specialūs produktų žymėjimai, tokie kaip „ekologiška“...

Gyvai / Specialisto patarimai perkantiems automobilius ir pokalbis apie Užgavėnes „Delfi rytas“

„Žiema, žiema, bėk iš kiemo“, – taip šiandien turėtume šūkauti, užsikąsdami ir...

Nuramino dėl Vilniuje įtarto koronaviruso atvejo: visi mėginiai neigiami (142)

Dėl koronaviruso tirto iš šiaurės Italijos grįžusio vyro mėginiai buvo neigiami, patvirtino...

Italija ištikta šoko, pirminio koronaviruso šaltinio nustatyti nepavyksta šalį krečia ir politikų rietenos (60)

Europoje kilusios koronaviruso bangos paliestoje Italijoje tolydžio plinta panika. Šalies...

Mirė Sausio 13-osios byloje kaltu pripažintas buvęs sovietų gynybos ministras (150)

Maskvoje mirė buvęs Sovietų Sąjungos gynybos ministras Dmitrijus Jazovas , pranešė Rusijos...

Koronavirusui skverbiantis į Europą, prognozuojamos pasekmės: Lietuvos ekonomikai tai atsilieps (40)

Lietuvos ekonomikai Kinijoje ir Šiaurės Italijoje siaučiančio koronaviruso pasekmės bus...

Ant suolo lemiamu metu paliktas Motiejūnas: Kinijoje gynybos principai kitokie (21)

Donato Motiejūno sugrįžimas į Lietuvos rinktinę nebuvo rožėmis klotas. Pasitelkęs savo...

The Economist

Vėl paverskime Europą nuobodžia! (1)

ES ginčijasi dėl smulkmenų ir džiaugiasi grįžusiu nuobodžiu stabilumu.

Bankai nespėja dalyti paskolų, tačiau NT analitikas ragina pradėti galvoti logiškai (68)

Ekonomistai jau kelerius metus viešojoje erdvėje kalba, kad gyvenimas Lietuvoje gerėja. Vienas iš...

|Maža didelių žinių kaina