Kol kas pristatomos dvi modifikacijos: „Mercedes-Benz SLC300“ ir „Mercedes-AMG SLC43“. Jose išliks „SLK“ vairuotojams siūlytos pasirenkama sportinė pakaba ir išmetimo sistema.

Bazinis „SLC 300“ modelis bus varomas 2 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų turbininio variklio, kurio galia sieks 241 AG, o maksimalų 370 Nm sukimo momentą pasieks vos prie 1300 apsukų per minutę. Abiejose automobilio versijose bus montuojama 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė.

„Mercedes-AMG SLC43“ pasižymės tuo, kad ankstesnį atmosferinį 5.5 litro V8 motorą pakeis mažesnis, 3 litrų V6 variklis su dviem turbinomis. Jo galia sieks 362 AG, o deklaruojamas maksimalus sukimo momentas – 520 Nm prie 2000 apsukų.

Nors šios jėgainės duomenys nėra itin pranašesni už ankstesniosios, tačiau gamintojas tvirtina, kad automobilis mažiau svers ir pasieks didesnį efektyvumą. Be to AMG padalinys pasiūlys naujovių pakabos derinimo pasirinkimuose bei kontroliuojamo prasisukimo diferencialą.

Naujieji kabrioletai jau standartinėje įrangoje turės automatinio stabdymo sistemas, o pasirenkamoje įrangoje bus įrašytos dinaminės priekinės LED lempos. Salone pagrindinis aukštos raiškos displėjus „ūgtels“ nuo 5,8 iki 7 colių įstrižainės.

Naujasis „Mercedes-Benz SLC“ rinkose debiutuos kitų metų pavasarį, o publikai artimiausių metu bus parodytas tarptautinėje parodoje Detroite sausį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)