Nepaisant futuristiškų dizaino elementų, savo linijomis jis labai aiškiai praneša, kad yra sukurtas legendinio G klasės visureigio pagrindu.

Gamintojas planuoja, kad elektrinis modelis ne tik pasižymės tais pačiais pravažumo ir patvarumo standartais kaip vidaus degimo varikliu varomas modelis, bet ir tam tikrose srityse bus tobulesnis.

Koncepcinis EQG taip pat turi rėminę konstrukcija su nepriklausoma pakaba priekyje ir fiksuota gale.

Čia sumontuoti keturi elektros varikliai, kurie yra arti kiekvieno rato ir gali veikti visiškai atskirai.

Visi įprasti visureigiai turi palėtintą pavarą, todėl EQG šią funkciją išpildys pasitelkdamas dviejų greičių pavarų dėžę.

Bekelėje tokie sprendimas leis išvažiuoti iš bet kokios situacijos ir neišmes į aplinką išmetamųjų dujų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)