Detroite prasidėjusioje didžiausioje Šiaurės Amerikoje automobilių parodoje kompanija „Mercedes-Benz“ pristatė jau anksčiau anonsuotą G klasės visureigio naująją kartą. Ikoniškas modelis išsaugojo nuo 1979 metų mažai besikeičiantį būdingą kampuotą dizainą, tačiau buvo papildytas daugybe šiuolaikiškų technologijų, suteikiančių dar platesnes galimybes tiek kelyje, tiek bekelėje.
Naujos kartos G klasės "Mercedes-Benz"
© Gamintojo archyvas

Kaip rašoma patronuojančios bendrovės „Daimler“ pranešime žiniasklaidai, naujos kartos G klasės modelis pasižymi pagerintais galios ir valdymo parametrais, elektroninių pagalbininkų gausa ir maksimaliu saugumu. Visiškai nauja važiuoklė, dinaminio valdymo sistema su skirtingais važiavimo režimais ir trys visiškai blokuojami diferencialai padidina automobilio pravažumą ant bent kokios dangos.

„Naujoji G klasė pakelia kartelę aukščiau iš esmės visose srityse – tiek galimybėse kelyje, tiek bekelėje, tiek komforto aspektais. Mūsų ilgiausiai tebegaminamas modelis turi viską, kad pratęstų savo sėkmės istoriją“, – tikino „Daimler AG“ valdybos narys Ola Kalleniusas.

„Technologiškai tokios ikonos gamyba buvo iššūkis ir galimybė tuo pačiu. Kiekvienai daliai, kiekvienam varžtui teko daugybė kruopštaus darbo“, – jam antrino „Mercedes-Benz“ visureigių produkto grupės vadovas, Dr. Gunnaras Guthenke.

Naujasis visureigis išoriškai pakito labai nedaug, tik tapo 53 mm ilgesnis ir 121 mm platesnis nei pirmtakas. Dėl to automobilyje atsirado daugiau erdvės keleiviams. O, štai, salone įvyko atnaujinimas iš pagrindų, nors ne viena detalė irgi primena ankstesnius G klasės automobilius. Anot gamintojų, interjeras dabar labiau „susigrojęs“ su išorės išvaizda.

Prietaisų skydelis primena E ir S klasės sedanus – skaitmeninis 12,3 colių įstrižainės ekranas tiesiai priešais vairuotoją ir tokio pat dydžio už papildomą mokestį užsakomas centrinis displėjus. Po matine stiklo danga abu ekranai susilieja į vieną didelį monitorių.

Centrinėje konsolėje sumontuotas lietimui jautrus valdiklis leis rečiau nukreipti akis nuo kelio, daugybę prietaisų taip pat galima valdyti atskirais mygtukais ar ant vairo. Klientams bus siūloma pasirinkti ergonomiškas daugiakontūrines sėdynes su daugybe papildomų funkcijų.

Gamintojai žada, kad taip vadinamą kopėčių tipo rėmą išsaugojęs visureigis su trimis diferencialų blokiruotėmis, palėtintoju ir elektroniniais asistentais išliko tikras bekelės meistras, turintis net 27 cm priekinės ašies prošvaisą ir 24,1 cm tarp ašių. Įveikiamos brastos gylis išaugo nuo 60 iki 70 cm gylio, galimi posvyrio kampai padidėjo 1-7 laipsniais, padidinta ir amortizatorių eiga.

Už papildomą mokestį galima rinktis adaptyvią pakabą su reguliuojamais amortizatoriais, o tarp važiavimų režimų vairuotojas gali rasti specialią parinktį bekelei. Be to, lengvesnių medžiagų ir lydinių naudojimas leido visureigiui „numesti“ apie 170 kg svorio.

„G 500“ modelyje sumontuotas 4 litrų darbinio tūrio V8 benzininis variklis su dviem turbinom, pasiekiantis 422 AG galią ir 610 Nm sukimo momentą, kuriuos ratams perduos 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė, kurią valdo specialiai visureigiui sukurta programinė įranga.

Kol kas apie kitus variklius ar pavarų dėžes gamintojas nepraneša.

Sumontuotas naujas elektromechaninis vairo stiprintuvas leido įdiegti parkavimo asistentą ir kitas vairavimo pagalbos elektronines sistemas.

Naujasis modelis rinkoje debiutuos šių metų birželį. Vokietijoje jo pradinė numatoma kaina sieks 107 tūkst. eurų. Anot gamintojo, tai reiškia, kad modelis iš esmės kainuos tiek pat, kiek ir jo pirmtakas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Didžiausias automobilių gamintojų galvos skausmas, arba kodėl nauji modeliai bandomi Laplandijoje (3)

„Test World“ Suomijoje yra vienintelė vieta pasaulyje, kurioje automobilių gamintojai...

Vežėjai siūlo Palangos poilsiautojams nakvynę vilkiko kabinoje (21)

Lietuvos vežėjų asociacija surengė akciją – atostogaujantys Palangoje gali pasirinkti nakvynę...

Sostinės gatves užplūs dviratininkai: kaip keisis eismas ir kur bus uždarytos gatvės (3)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 19 d., sekmadienį, Vilnių išjudins...

„Kasko“ atsisakiusi policija patikino: pareigūnams automobilių remonto apmokėti nereikės (40)

Paaiškėjus, kad šiemet policijos įsigyti „ Volkswagen Transporter “ ir „ Opel Insignia “...

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (16)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Top naujienos

Ne tik liūtys skandina Remigijų Šimašių, arba kodėl vilniečiai dabar pavydi Kaunui (209)

Pagal paskutinę „Vilmorus“ apklausą, Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus reitingas yra...

Kurjerių darbo šokiruota aktorė: galvojau, kad dingo visi dukros dokumentai (8)

Didžiulį stresą dėl pasimetusio siuntinio patyrusi Lietuvos rusų dramos teatro aktorė Laima...

Orai: po gaivesnio sekmadienio vėl sulauksime šilumos bangos (5)

Artimiausiu metu laukia permainingi orai – po gaivesnio sekmadienio savaitės pradžioje vėl...

Tamsiausia mados pasaulio istorija: korifėjų Gucci mirčiai pasmerkė pavydi sutuoktinė (1)

Kai Patrizia Reggiani ištekėjo už Maurizio Gucci, jiedu tapo viena įtakingiausių Italijos...

Merkel ir Putino pokalbis truko 3 valandas: apie ką jie kalbėjo? atnaujinta (311)

Vokietijos kanclerė Angela Merkel ir Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas aptarė būdus, kaip...

Žymūs ekonomistai susiginčijo, kokia yra skurdo kartelė (566)

Žymūs ekonomistai – „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis ir Vilniaus...

Karolinos Meschino sėkmės istorija: kaip patyčias kentęs vaikas virto „Instagram“ žvaigžde (115)

Dirbti „Instagram“ tinkle. Sakysite, nesąmonė?! Karolina Meschino irgi nedrįsta taip apie...

Nutylėta sovietų armijos katastrofa: panikos apimti gyventojai lėkė iš namų ir sodino vaikus pas svetimus žmones (378)

Nedaug trūko, kad netoli Berlyno 1977 metais būtų įvykęs branduolinis sprogimas, – rašo...

Kas yra perteklinis vandens svoris ir kaip jo atsikratyti? (11)

Nešioti su savimi perteklinį vandenį – nemalonus jausmas: jautiesi išpampęs ir apgailėtinas....

Romantiškos pažintys internete: kodėl moterys elgiasi kitaip negu vyrai (38)

Romantiška pažintis internete nėra blogesnė negu darbe arba bare ir neturi įtakos tolimesniems...