Naujos „Mercedes-Benz“ S-klasės kainos Lietuvoje prasideda nuo 278 566 Lt. Už šią sumą siūloma „S300 BlueTec“ versija su dyzeliniu V6, 3.0 l, 258 AG varikliu. Gamintojų teigimu, šio modelio vidutinės degalų sąnaudos yra tik 4,4 l/100 km, o CO2 emisija – 115 g/km. Norintiems prailgintos važiuoklės versijos, už „S 350 BlueTEC L“ teks pakloti ne mažiau kaip 294 562 Lt.

Kiek brangiau siūlomas „S 400 Hybrid“ variantas su V6, 3.5 l, 306 AG varikliu. Šiame hibridiniame modelyje įmontuotas ir 20 kW elektros motoras. Hibridinė S-klasė kainuoja nuo 297 575 Lt.

Galingiausia versija – S500, su benzininiu V8, 4.7 l, 455 AG varikliu, kainuojanti nuo 363 956 Lt. Tiesa, kainoraščio viršuje įsitaisęs prailgintos važiuoklės „S 500 L“ modelis (nuo 372 898 Lt).

„Mercedes-Benz“ atstovai Lietuvoje, UAB „Silberauto“, atskleidė, kad maždaug po mėnesio klientams pasiūlys ir rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje debiutavusį elektra įkraunamą ƒ„S 500 Plug-in Hybrid“ limuziną. Jis išsiskirs tuo, kad sunaudos tik 3,0 l/100 km degalų, o CO2 emisija sieks viso labo. 69 g/km. Palyginimui, mažojo „Smart ForTwo“ CO2 emisija yra 86 g/km. Tokias „S 500 Plug-in Hybrid“ savybes užtikrins hibridinė sistema, kurią sudaro 80 kW elektros motoras ir 3.0 l, V6 biturbo variklis (333 AG). Vien elektriniu režimu automobilis galės nuvažiuoti 30 km.

Naujos kartos „Mercedes-Benz“ S-klasė tapo 100 kg lengvesnė už pirmtaką. Markės flagmanas turi šešias „akis“ (kameras) ir šešias „ausis“ (radarus), kurie leidžia automobiliui savarankiškai važiuoti iki 60 km/val. greičiu. „Išmanaus važiavimo“ 6-D technologija yra standartinėje įrangoje. Sistema naudoja šešias kameras ir tiek pat radarų, kurie automobiliui tarsi suteikia „akis ir ausis“. Tai leidžia stebėti aplinką – ne tik kelio paviršių, bet ir kitų automobilių judėjimo kryptis, taip pat ir pėsčiuosius ir dviratininkus.

Kompanijos atstovai pabrėžia, kad „Mercedes-Benz“ flagmanas žymi iš dalies autonomiško vairavimo eros pradžią. Pasak jų, šios sistemos pagrindinis tikslas yra pašalinti nuobodžiąją vairavimo dalį ir palikti vairuotojui tik smagius elementus.

Daimler AG“ vadovas Dieteris Zetsche neslepia, kad naujoji S-klasė turi vienintelį tikslą – būti geriausiu automobiliu pasaulyje. „Mercedes“ puoselėja viltis, kad nauji varikliai, technologijos ir saugumo sistemos padės išlaikyti prabangių sedanų lyderio titulą, kuris, kompanijos teigimu, šiam modeliui priklauso pastaruosius 8 metus.

Legendos istorija tęsiasi

Kol V222 serijos modelis pasieks pirmuosius pirkėjus, kviečiame prisiminti jo pirmtakus.

S-klasės pavadinimas kildinamas iš vokiškos abreviatūros „Sonderklasse“, reiškiančios „ypatingą klasę“. Nors šis vardas automobilių pasaulyje atsirado 1972 m., modelio ištakos siekia 1954 m., kai pasirodė W180 serija, vadinta „Ponton“. Po 7 metų debiutavo W111, o 1965-aisiais – W108 serijos modelis.

1972 m. vokiečiams buvo įsimintini ne tik dėl Miunchene surengtų olimpinių žaidynių, bet ir dėl S-klasės pavadinimo premjeros, kai pasirodė W116 serija. Su šiuo modeliu buvo pristatyta daugybė saugumo inovacijų, o galingiausia jo versija 450SE išrinkta Europos „Metų automobiliu 1974“. 1978-aisiais S-klasė tapo pirmuoju serijiniu automobiliu, kuriame pradėta diegti ABS stabdžių sistema.

Šeštos kartos pirmtakas W221 buvo pristatytas 2005 m. Pernai pagrindine S-klasės rinka buvo Kinija, aplenkusi JAV ir Vokietiją. Pagal pardavimus ketvirtoje vietoje buvo Pietų Korėja, penktoje – Didžioji Britanija. Skaičiuojama, kad per pastaruosius 40 metų pagaminta daugiau nei 2,7 mln. S-klasės automobilių.

Pastaruoju metu prestižinių automobilių sektoriuje „Mercedes“ atsilieka nuo svarbiausių konkurentų BMW ir „Audi“ ir S-klasė įvardijama svarbiausiu faktoriumi, kuris gali padėti susigrąžinti 2005 m. prarastą lyderio vardą.

Žemiau – „Mercedes-Benz“ S-klasės istorija nuotraukose

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (199)