Dizaineriai pasistengė – „Mercedes-Benz“ B klasės modelis vienatūrių pasaulyje atrodo išskirtinis. Ilgesnė ratų bazė (2 729 mm), kiek žemesnė stogo linija ir iki 19 colių skersmens ratlankiai suteikia jam dinamiškos išvaizdos.

Dėl aerodinaminio efektyvumo B klasės modelis neprimena vienatūrio. Jo oro pasipriešinimo koeficientas yra 0,24, o tai – rezultatas, prilygstantis sportiniams modeliams.

Aštriabriauniai priekiniai žibintai – išskirtinis naujųjų „Mercedes-Benz“ bruožas. B klasės modeliui gali būti užsakomi LED žibintai su novatoriška technologija „Multibeam“, kuri tolimųjų šviesų spindulį „iškerpa“, maksimaliai apšviesdama kelią bei neakindama kitų transporto priemonių vairuotojų.

Galinės dalies akcentai – keli. Virš stiklo stilingai įkomponuotas oro aptakas, viduryje išsiskiria dviejų dalių žibintai, o žemiau – juoda difuzorių primenanti buferio apačia su integruotais blizgiais išmetimo sistemos vamzdžiais.

Avangardas interjere

Palyginti su B klasės pirmtaku, automobilio interjeras išties pasikeitė. Jos rezultatas panašus į dominuojantį mažesnio A klasės modelio avangardą, tačiau B klasės salonas yra gerokai erdvesnis ir tai leido daugelį sprendimų įgyvendinti kitaip. Pavyzdžiui, vairuotojo sėdėjimo pozicija yra 90 mm aukštesnė – tai gerina matomumą.

Naujovė yra didžiulė erdvė, prasidedanti automobilio kairėje, prieš vairuotoją, ir besitęsianti iki pat keleivio pusės – joje telpa du dideli ekranai. Pagal pasirinktą įrangą čia gali būti įkomponuoti du 7; 10,25 ir 7 arba du 10,25 colių įstrižainės ekranai. Papildomai užsakomas ir projekcinis ekranas, pagrindinę kelionės informaciją atvaizduojantis ant priekinio stiklo.

Prie didžiulių ekranų išdėstyti penki ovalūs ortakiai, kurių kontūrai apšviesti LED juostomis. Galima rinktis 64 skirtingų spalvų ir 10 atspalvių derinių interjero detalių apšvietimą. Tai – unikalus šio segmento funkcionalumas, leidžiantis sukurti unikalų interjerą arba pritaikyti jį pagal nuotaiką.

Galinės sėdynės dalijamos santykiu 40:20:40. Šių metų vasarą debiutuos B klasės versija su stumdoma galinių sėdynių eile – jas galima pastumti 14 centimetrų, taip bagažinės tūrį padidinant nuo 455 iki 705 litrų. Nulenkus galines sėdynes, tūris padidėja iki 1 540 l, o nulenkus priekinės keleivio sėdynės atlošą į kompaktišką B klasės modelį galima sutalpinti labai ilgus objektus.

Nauja multimedija

B klasės modelyje montuojama naujausia multimedijos sistema „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX). Tai – individualizuota, prie vairuotojo bei keleivių poreikių prisitaikanti sistema.

Automobilyje montuojama navigacinė sistema su papildytos realybės funkcionalumu. Artėjant prie posūkio, sistema priekinės kameros vaizdą sujungia su navigacijos nurodymais ir jį atvaizduoja centriniame ekrane – taip vairuotojas mato gatvės vaizdą realiu laiku, kuriame nurodyta reikiama važiavimo kryptis.

Pasakius: „Hey, Mercedes“, aktyvuojamas išmanusis automobilio asistentas. Jam galima nurodyti daugybę funkcijų: nuo navigacijos nurodymų iki skambinimo konkrečiam žmogui. O pasakius „I‘m cold“ (liet. „man šalta“), salone bus pakelta oro temperatūra.

Tai yra unikali programa ne tik dėl funkcionalumo, bet ir atnaujinimo galimybių. Į atstovybę vykti nereikia – MBUX gali būti atnaujinta prisijungus prie interneto.

Išmanusis saugumas

Kiekvienas „Mercedes-Benz“ B klasės modelis turi avarinio stabdymo sistemą „Active Brake Assist“, sumažinančią automobilio greitį ar visai jį sustabdančią, jei vairuotojas nereaguoja į priešais atsiradusį objektą – automobilį ar žmogų.

Sistema „Active Distance Assist DISTRONIC“ yra tarsi patobulinta aktyvi kruizo kontrolė. Iš priešais važiuojančios transporto priemonės gaunamą informaciją ji derina su navigacinės sistemos parodymais. Jei sistema įjungta, B klasės modelis automatiškai pristabdys prieš lėtėjantį automobilį, artėjantį posūkį ar žiedinę sankryžą.

Šios ir kitų pakete „Driving Assistance“ esančių sistemų „Active Emergency Stop Assist“ bei „Active Lane Change Assist“ derinys leidžia B klasės modeliui važiuoti iš dalies autonomiškai. Automobilio radarai ir kameros stebi eismą 500 metrų į priekį, o galingo procesoriaus apdoroti vaizdai leidžia akimirksniu priimti teisingus sprendimus.

"Mercedes-Benz" į Lietuvą atvežė naują B klasės modelį

Plati variklių gama

„Mercedes-Benz“ B klasės modelis komplektuojamas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Visi jie atitinka naujausius „Euro 6d-TEMP“ taršos reikalavimus, tad yra ne tik galingi, bet ir ekonomiški.

Benzininiai komplektuojami su 7 laipsnių automatine 7G-DCT dviejų sankabų pavarų dėže. B 180 modelis pasiekia 100 kW (136 AG) pajėgumą ir 200 Nm sukimo momentą, o galingesnis B 200 – 120 kW (163 AG) bei 250 Nm. Vidutinės benzininių modelių degalų sąnaudos yra 5,4–5,6 l / 100 km, CO2 emisija – 124–129 g/km.

Dyzeliniai modeliai komplektuojami su 8 laipsnių 8G-DCT dviejų sankabų transmisija. B 200d pasiekia 110 kW (150 AG) pajėgumą ir 320 Nm sukimo momentą, jo degalų sąnaudos 4,2–4,5 l / 100 km, o CO2 emisija – 112–119 g/km. „Mercedes-Benz B 220d“ modelis pasiekia 140 kW (190 AG) ir 400 Nm, vidutinės jo dyzelino sąnaudos – 4,4–4,5 l / 100 km, CO2 emisija – 116–119 g/km.

Išskirtinė ir B klasės modelio pakaba. Ji komplektuojama su reguliuojamų amortizatorių sistema „Dynamic Select“, kuri analizuoja vairavimo sąlygas ir pritaiko individualų kietumą kiekvienam ratui. Tai užtikrina didžiausią vairavimo malonumą vairuotojui ir maksimalų komfortą keleiviams bet kokiame kelyje.

Naująjį „Mercedes-Benz“ B klasės vienatūrį jau galima apžiūrėti Lietuvoje, „Silberauto“ salonuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)