aA
Naujasis S klasės visureigis „Mercedes-Benz GLS“ jau atvyko į Lietuvą. Nepriekaištingu komfortu stebinantis modelis siūlo geriausią šiandien rinkoje prieinamos įrangos, komforto ir erdvės koncepciją. GLS debiutuoja su dviem galingais ir efektyviais dyzeliniais, vienu benzininiu varikliais bei išskirtiniu visiems septyniems automobilio keleiviams pritaikytu komforto paketu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Mercedes-Benz GLS
Mercedes-Benz GLS
© Gamintojo archyvas

„GLS visureigis yra geriausia, ką komforto ieškantis klientas šiandien rinkoje gali surasti. „Mercedes-Benz“ šiuo modeliu rodo, jog bekompromisė prabanga bei komfortas galimi ne tik sedanuose, bet ir visureigiuose“, – sakė oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.

Komfortas – visiems septyniems

Itin erdviame GLS salone standartiškai jau montuojamos trys sėdynių eilės, o paskutiniojoje gali patogiai keliauti žmonės iki 194 cm ūgio. Vietoje ištisinės antros eilės sėdynės galima užsakyti du individualius krėslus – tai ne tik suteikia dar daugiau komforto keleiviams, bet ir leidžia lengviau pasiekti trečią sėdynių eilę.

Prabanga ir komfortas yra vizitinė GLS kortelė. Siūloma „Thermotronic“ automatinė penkių zonų klimato kontrolės sistema – aplinkos oro temperatūrą gali nustatyti ir trečios sėdynių eilės keleiviai. Erdvų saloną į kelias klimato erdves padalina įvairiose vietose įrengti papildomi ortakiai, sumontuoti net ir prie trečios eilės keleivių kojų.

Papildomai užsakius „Rear Comfort package Plus“ paketą, antros eilės keleiviams bus sumontuotas prabangus porankis su integruotais puodelių laikikliais, reguliuojami sėdynių atlošai bei 7 colių „Android“ planšetė, kuria galima reguliuoti įvairias „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) sistemos funkcijas.

Antros eilės keleiviams gali būti skirti ir du papildomi 11,6 colio įstrižainės lietimui jautrūs ekranai, kuriuose galima stebėti mėgstamus filmus, nustatyti norimą muziką, naršyti internete. Prie kiekvieno įrenginio galima prijungti vis kitą telefoną, kompiuterį ar planšetę.

Vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis, pasirinkę „Energizing package Plus“ paketą, gali mėgautis šildomomis bei ventiliuojamomis sėdynėmis su masažo funkcija, „Air Balance“ sistema su oro jonizatoriumi, o „Energizing Coach“ pateikia individualias rekomendacijas pagal vairuotojo būseną. Susiejus su „Garmin“ ar „Mercedes-Benz vivoactive“ išmaniuoju laikrodžiu, „Energizing Coach“ sistema žino vairuotojo streso lygį, nakties miego kokybę ir gali automatiškai parinkti geriausiai jam tuo metu tinkančią programą, kuri vairavimą pavers lengvu poilsiu.

Mercedes-Benz GLS
Mercedes-Benz GLS
© Gamintojo archyvas

Modernūs asistentai – ir kelyje, ir šalia jo

Naujasis „Mercedes-Benz GLS“ jau standartinėje įrangoje turi aukščiausio lygio orinę pakabą „Airmatic“ su amortizatorių reguliavimo galimybe, o papildomai užsakoma moderniausia rinkoje elektrohidraulinė pakaba „E-Active Body Control“ su 48 voltų sistema. Ant priekinio stiklo sumontuota kamera skenuoja kelio paviršių bei paruošia kiekvieną amortizatorių artėjančiai atkarpai – individualiai reguliuoja suspaudimo stiprumą. Įveikiant posūkį, vidinės pusės amortizatoriai tampa kietesni, taip automobilis išlieka nepasviręs net ir dideliu greičiu įveikiant vingiuotas atkarpas.

GLS yra pajėgus ne tik ant asfalto, bet ir nuvažiavus nuo jo. Pasirinkus „Off-Road Engineering package“, automobilyje atsiranda papildomas ir sunkiai įveikiamose vietose naudingas lėtesnės pavaros režimas. Važiuoti tiksliau leidžia posvyrio, nuolydžio kampo bei kiti duomenys, atvaizduojami centriniame ekrane. Kartu su šiuo paketu GLS modelio dugne sumontuojama papildoma apsauga, leidžianti nesijaudinti dėl galimų pažeidimų važiuojant menkai pažįstamose vietovėse.

Mercedes-Benz GLS
Mercedes-Benz GLS
© Gamintojo archyvas

Visureigis taip pat gali važiuoti iš dalies autonomiškai – prisitaikyti prie priekyje judančios transporto priemonės greičio, išlaikyti automobilio trajektoriją eismo juostoje, asistuoti persirikiuojant ir autonomiškai stabdyti esant avarinei situacijai.

Naująjį komfortišką „Mercedes-Benz GLS“ jau galima apžiūrėti ir išbandyti visuose oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ salonuose. Dyzelinius modelius ir benzininį GLS 580 galima užsakyti jau dabar, o vėliau rinkoje bus pristatyta galingiausia „Mercedes-AMG GLS 63“ versija bei išskirtinis prabangos etalonas – „Mercedes-Maybach GLS“.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(5 žmonės įvertino)
4.2000

„Mercedes-Benz“ sunkvežimių pardavimas – didžiausias Lietuvoje 2019 metais

2019 metais Lietuvoje buvo įregistruoti 2 077 nauji „ Mercedes-Benz “ sunkvežimiai bei 110...

Nuo legendinės reklamos iki komfortiškiausio SUV: kodėl vairuotojai „Mercedes-Benz“ sieja su patogumu?

„ Mercedes-Benz GLS “ ne be reikalo vadinamas S klasės SUV automobiliu. Jis nubrėžė naują...

Rekordiniai „Audi“ ir „Volkswagen“: Baltijos šalyse parduota beveik 12 000 naujų automobilių (3)

„Moller Baltic Import“ (MBI) 2019-aisiais pardavė rekordiškai daug, beveik 12 000, „ Audi “...

„Continental“ pasistengė: pristatė ir permatomą kapotą, ir 3D ekraną, kuriam nereikia specialių akinių

Technologijų kompanija „ Continental “ 2020 m. „ CES “ parodoje pristatė naujausius...

„Fiat“ Europoje pristato hibridinius 500 modelius (3)

„ Fiat 500 “ – vienas populiariausių miesto automobilių Europoje. Šis modelis taps pirmuoju...

Top naujienos

Premjero patarėjas dėl Narkevičiaus skandalo: aš pasakysiu, ko galbūt neturėčiau (2)

Premjeras pirmadienį interviu DELFI pareiškė, kad diskusijų dėl susisiekimo ministro Jaroslavo...

Pasipiktino aikštelių apmokestinimu šalia prekybos centrų: gerai neapsižiūrėjus galima gauti baudą (67)

Į DELFI redakciją kreipęsis vilnietis Eugenijus pasakojo pastaruoju metu susidūręs su nauja,...

Profesorius Stukas viską išklojo apie raugintus kopūstus: nuo šiol į juos žiūrėsite visiškai kitaip

Rauginimas – ilgų metų patikrintas būdas išlaikyti tinkamas vartoti daržoves ilgesnį...

Fausta Marija Leščiauskaitė. Storos ir laimingos – o gal plius dydžio modeliai skatina nutukimą? (87)

Modeliai, neatitinkantys stereotipinio įsivaizdavimo apie tai, kaip turi atrodyti modelis, ir kaip...

Tyrimų komisija imsis Pranckiečio: nuo dabar viskas bus dar įdomiau Graužinienė liudyti nesutiko  (96)

Trečiadienį parlamentinį tyrimą dėl Seimo narės Irinos Rozovos atliekantis Seimo Nacionalinio...

Galutinai naikinamos atliekų šachtos: pasipiktinę žmonės grasina šiukšles krauti laiptinėje ir išlaužti spynas (328)

Smarvė , musės, žiurkės ir šiukšlių krūvos – tokia dažno vilniečio, kurio daugiabutyje...

Lietuvis papasakojo, kaip statomi tiltai: svarbu ne tik praktiškumas (3)

Šiuo metu projektuojami ir statomi tiltai Lietuvoje – pavyzdys to, kaip dera modernios...

Šią japonų paslaptį nuo šiol žinosite ir jūs: mielinės bandelės, kurios minkštos išlieka ir po kelių dienų

Jei dar manote, kad mielinė tešla – ne jūsų nosiai, išbandykite šį receptą. Tinklaraščio...

Pavojingi Putino žingsniai: naujos Rusijos ambicijos – didelio konflikto pradžia (172)

Gynybos ekspertas Ianas Brzezinskis teigia skeptiškai vertinantis Rusijos galimybes prisijungti...

Žala ir Jurgelėnas apie Dakarą: skaičiavome kilometrus, kol galėsime važiuoti į namus (1)

Pirmąją Dakaro dieną visus nustebinęs Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas džiaugėsi,...