aA
Mercedes-Benz G-Class“ – didelis, kampuotas ir netikėtai prabangus visureigis, dievinamas futbolo žvaigždžių, senųjų „Mercedes“ entuziastų ir šiaip keistų automobilių mėgėjų. Dabar AMG ženklu žymimi „G-Class“ visureigiai burzgia tarsi seni amerikietiški sportiniai automobiliai ir yra iš tikrųjų greiti. Tai negi jam reikėtų tapti elektromobiliu?
"Mercedes-Benz G-Class"
© Gamintojo archyvas

Pažvelkite į bet kurį naują elektromobilį. Jis būtinai bus labai aptakus – tai elektromobiliams labai svarbu. Nulaižytos formos, nugludinti kampai, aptakais uždengtos grotelės ir labai aptakūs ratlankiai kai kuriems žmonėms labai patinka. Skonis yra subjektyvus dalykas, bet negalima paneigti to, kad „G-Class“ visureigis nė iš tolo neprimena elektromobilio.

„G-Class“ yra vienas iš neaerodinamiškiausių automobilių rinkoje. Ir tai nestebina – juk jis rinkoje dar nuo 1979 metų. Visų pirma į akis krenta didžiuliai plokšti paviršiai: status priekinis stiklas ir grotelės. Tačiau dar daugiau problemų kelia plokščias galas, kuris važiuojant didesniu greičiu paskui save tempia didelę žemo slėgio sritį. O ką jau kalbėti apie automobilio dugną, kuris turi atviras ašis ir diferencialus (tiesa, viską galima uždengti aptaku).

Tiesą sakant, „G-Class“ yra šiokia tokia našta „Mercedes-Benz“. Aišku, modelis neša pelną ir turi legendos statusą. Tačiau nauji reikalavimai automobilių gamintojams verčia atsisakyti labiausiai teršiančių modelių. „Peugeot“ galvoja atsisakyti net benzininių karštųjų hečbekų, ne vienas prabangių automobilių gamintojas jau pamiršo atmosferinius V12, o ir V10 greitai taps retenybe. Manote, kad dėl prastėjančių pirkimų? Galbūt iš dalies, bet labiausiai tai lemia griežtėjantys reikalavimai. Rezultate pralaimi pirkėjas, bet tuo pačiu šio spaudimo dėka vystomos technologijos.

Kurį laiką netgi buvo kalbama apie „Mercedes-Benz G-Class“ mirtį. Tiesa yra ta, kad „G-Class“ yra tarsi mados aksesuaras, praktiškumu, saugumu ir net dinaminėmis charakteristikomis nusileidžiantis keturis kartus pigesniems krosoveriams. Bet kelių entuziastų „Daimler“ viršūnėse dėka „G-Class“ išliko ir tapo dar prabangesniu. Dabar „Daimler“ vadovas sako, kad „G-Class“ greičiausiai bus paskutinis „Mercedes-Benz“ modelis, jei kompanijos istorija kada nors nutrūks.

Beje, Ola Kalleniusą, Berlyne vykusioje konferencijoje jis paskelbė, kad elektrinis „G-Class“ jau yra kompanijos planuose. Net ne hibridinis – pilnai elektrinis. „Mercedes-Benz“ elektromobilius žymi EQ prekiniu ženklu, kuriami ir elektriniai visureigiai, todėl technologijos naujam „G-Class EQ“ jau egzistuoja.

Galima neabejoti, kad elektrinis „G-Class“ turės du variklius - po vieną kiekvienai ašiai. Tradiciškai jis bus sunkesnis už įprastą benzininį modelį, kuris sveria 2354–2485 kg. O štai nuvažiuojamo atstumo net spėlioti nesiryžtame.

Bet ar turėtų „Mercedes-Benz G-Class“ tapti elektromobiliu? Galbūt - tai juk išplės klientų ratą, o ne jį susiaurins. Kita vertus, kai po 20 metų kalbėsime apie „G-Class“ legendą, vis tiek prisiminsime būtent benzininius modelius. „Mercedes-Benz“ reikia pradėti dar vieną legendą, tik šįkart elektrinę.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
5.0000

Paaiškino, be ko savavaldžiai automobiliai važiuoti negalėtų (4)

Savavaldžiai automobiliai neįmanomi be tokių pažangių sistemų kaip radarai, kurie stebi aplinką...

Įspėjimas vairuotojams: yra slidžių kelių ruožų

Ankstų sekmadienio rytą šalyje be kritulių. Oro temperatūra nuo 1 laipsnio šalčio iki 3...

„Tesla“ užpatentavo naują technologiją – planuoja automobilio stiklus valyti lazeriu (24)

Elonas Muskas yra sakęs, kad autonominiai automobiliai negali naudotis lidarais (lazeriniais...

Vilniaus taksi automobiliams sugrąžintas anksčiau atimtas leidimas (15)

Vilniuje, Ukmergės gatvėje, A juosta gali važiuoti viešasis transportas ir elektromobiliai ,...

„Renault Clio“ įvertinimas – už aukštesnės klasės komfortą ir technologijas (4)

Naujasis jau penktosios kartos „ Renault Clio “ buvo pripažintas „Lietuvos metų automobiliu...

Top naujienos

Ant branduolinio karo slenksčio: kodėl 2020-ieji gali tapti lemtingi (224)

Netikėtai kilus didelei tarptautinei krizei kurį laiką trunka apsižodžiavimai, raginimų sėsti...

Žydų gydytojas parodė dar nepažįstamą Aušvico pusę (22)

„ Aušvicas neturi pasikartoti – šis troškimas, atsiradęs tėvo širdyje, vokiečiams palikus...

Išskirtinį Europoje karaliavusios dinastijos atstovų veido bruožą nulėmė kraujomaiša: išnyko visa giminė (18)

Daugeliui karalių ir karalienių, priklausiusių Austrijos Habsburgų dinastijai, valdžiusiai...

Miestas, kadaise tituluotas prekybos sostine: prasiautęs pirmasis pasaulinis karas paliko tik apokaliptinius vaizdus (7)

Prieš pirmąjį pasaulinį karą Tauragė turėjo beveik trylika tūkstančių gyventojų,...

Atėjus šeimyniniams džiaugsmams, išėjo vyriški: viskas dėl to prakeikto sekso... (93)

Rašau, nes nebeturiu ko prarasti. Tegu perskaito kas tik nori, tegu tai būna šauksmas į tyrus, bet...

Derbis, kurio galėjo ir nebūti: LKL lyderių galvose kirba kitokie klausimai

Kalbant juokais, Kauno „Žalgirio“ tritaškių pataikymo procentas nemeluoja. Žvelgiant į jį,...

Hobį darbu pavertęs panevėžietis: veikla prasidėjo todėl, kad valgyti norėjosi (21)

Panevėžio rajone gyvenantis menininkas Erikas Hincas jau trisdešimt metų užsiima keramika ir...

Kaip geriau nepakuoti dovanų, jei nenorite nuvilti

Kuklios dovanos, supakuotos į prašmatnias, daug žadančias pakuotes, sukuria apgaulingų...

„Maximos“ komercijos vadovė: slibinų manija dešimtimis kartų padidino prekių pardavimus (41)

Dėl prekybos centro „ Maxima LT “ vykdomų lojalumo programų, tokių, kaip „Kakė makė“...