aA
Mercedes-Benz G-Class“ – didelis, kampuotas ir netikėtai prabangus visureigis, dievinamas futbolo žvaigždžių, senųjų „Mercedes“ entuziastų ir šiaip keistų automobilių mėgėjų. Dabar AMG ženklu žymimi „G-Class“ visureigiai burzgia tarsi seni amerikietiški sportiniai automobiliai ir yra iš tikrųjų greiti. Tai negi jam reikėtų tapti elektromobiliu?
"Mercedes-Benz G-Class"
"Mercedes-Benz G-Class"
© Gamintojo archyvas

Pažvelkite į bet kurį naują elektromobilį. Jis būtinai bus labai aptakus – tai elektromobiliams labai svarbu. Nulaižytos formos, nugludinti kampai, aptakais uždengtos grotelės ir labai aptakūs ratlankiai kai kuriems žmonėms labai patinka. Skonis yra subjektyvus dalykas, bet negalima paneigti to, kad „G-Class“ visureigis nė iš tolo neprimena elektromobilio.

„G-Class“ yra vienas iš neaerodinamiškiausių automobilių rinkoje. Ir tai nestebina – juk jis rinkoje dar nuo 1979 metų. Visų pirma į akis krenta didžiuliai plokšti paviršiai: status priekinis stiklas ir grotelės. Tačiau dar daugiau problemų kelia plokščias galas, kuris važiuojant didesniu greičiu paskui save tempia didelę žemo slėgio sritį. O ką jau kalbėti apie automobilio dugną, kuris turi atviras ašis ir diferencialus (tiesa, viską galima uždengti aptaku).

Tiesą sakant, „G-Class“ yra šiokia tokia našta „Mercedes-Benz“. Aišku, modelis neša pelną ir turi legendos statusą. Tačiau nauji reikalavimai automobilių gamintojams verčia atsisakyti labiausiai teršiančių modelių. „Peugeot“ galvoja atsisakyti net benzininių karštųjų hečbekų, ne vienas prabangių automobilių gamintojas jau pamiršo atmosferinius V12, o ir V10 greitai taps retenybe. Manote, kad dėl prastėjančių pirkimų? Galbūt iš dalies, bet labiausiai tai lemia griežtėjantys reikalavimai. Rezultate pralaimi pirkėjas, bet tuo pačiu šio spaudimo dėka vystomos technologijos.

Kurį laiką netgi buvo kalbama apie „Mercedes-Benz G-Class“ mirtį. Tiesa yra ta, kad „G-Class“ yra tarsi mados aksesuaras, praktiškumu, saugumu ir net dinaminėmis charakteristikomis nusileidžiantis keturis kartus pigesniems krosoveriams. Bet kelių entuziastų „Daimler“ viršūnėse dėka „G-Class“ išliko ir tapo dar prabangesniu. Dabar „Daimler“ vadovas sako, kad „G-Class“ greičiausiai bus paskutinis „Mercedes-Benz“ modelis, jei kompanijos istorija kada nors nutrūks.

Beje, Ola Kalleniusą, Berlyne vykusioje konferencijoje jis paskelbė, kad elektrinis „G-Class“ jau yra kompanijos planuose. Net ne hibridinis – pilnai elektrinis. „Mercedes-Benz“ elektromobilius žymi EQ prekiniu ženklu, kuriami ir elektriniai visureigiai, todėl technologijos naujam „G-Class EQ“ jau egzistuoja.

Galima neabejoti, kad elektrinis „G-Class“ turės du variklius - po vieną kiekvienai ašiai. Tradiciškai jis bus sunkesnis už įprastą benzininį modelį, kuris sveria 2354–2485 kg. O štai nuvažiuojamo atstumo net spėlioti nesiryžtame.

Bet ar turėtų „Mercedes-Benz G-Class“ tapti elektromobiliu? Galbūt - tai juk išplės klientų ratą, o ne jį susiaurins. Kita vertus, kai po 20 metų kalbėsime apie „G-Class“ legendą, vis tiek prisiminsime būtent benzininius modelius. „Mercedes-Benz“ reikia pradėti dar vieną legendą, tik šįkart elektrinę.

www.technologijos.lt
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
5.0000

Karantinas neatbaido nuo noro įsigyti automobilį, tačiau keičiasi pirkimo įpročiai

Šalyje įsitvirtinęs karantinas privertė daugybę žmonių pakoreguoti planus, tačiau taip pat...

„Kautra“ testuoja elektrinį autobusą Alytuje (7)

Sausio 25 dieną į Alytaus miesto viešojo transporto sistemą savaitei bus įtrauktas pirmasis 100...

„Porsche“ pristato naują „Taycan“ versiją: galiniai varantys ratai ir du akumuliatorių pasirinkimai

Su naująja „Taycan“ versija „Porsche“ vairuotojams pristato ketvirtąjį elektra varomo...

Kaip užvesti automobilį su laidais: yra kelios taisyklės, kurių privalote laikytis išsamus veiksmų aprašymas (142)

Dažną vairuotoją žiemos rytą užklumpa problemos: pasukus užvedimo raktelį vietoje variklio...

„Renault“ žengia į vandenilio rinką: kuria naują įmonę (1)

2021 m. sausio 12 d. automobilių pramonės žaidėja „ Renault “ ir pasaulinė lyderė kuro...

Top naujienos

Artėja metas, kai skiepų nuo koronaviruso užteks visiems, o skaičiai ims kristi: būtent tada kils rizika viską sugadinti (131)

Tikėtina, kad jau balandį arba gegužę skiepytis nuo koronaviruso galės ne tik rizikos grupių...

Prekybos tinklai kyla į kovą su jų aikštelėse paliekamomis mašinomis: už valandą gali tekti pakloti ir 5 Eur (105)

5 Eur už valandą – tiek gali tekti pakloti, jei prie vienos iš sostinėje esančių maisto...

„Žalgiris“ stebuklingai išsigelbėjo Kaune – Walkupas metimu paskutinę sekundę išplėšė pergalę (478)

Kauno „Žalgiriui“ (12-9) pavyko išlipti iš nedidelės dviejų nesėkmių duobelės Eurolygoje....

Jį vadino šėtono gydytoju: psichopatas daktaras žudydamas susikrovė fantastiškus turtus (50)

Labai dažnai psichopatų likimas būna trivialus: psichiatrijos ligoninė, griežta priežiūra ir...

Savaitgalis žiemiško šalčio neatneš: sniego likučius kai kur plaus lietus

Šiandien prie mūsų šalies iš pietų artės nedidelis žemo slėgio sūkurys. Pirmoje dienos...

Schilleris braukė prakaitą: galvojau, kad Walkupas nugrius, praras kamuolį, gaus bloką (26)

Atrodė, kad Pirėjo „Olympiakos“ veteranai atsikeršys Kauno „Žalgiriui“ už pergalės...

COVID-19 netrukus bus galima nustatyti per 15 minučių: kaip veiks greitieji antigenų testai (241)

Netrukus Lietuvą turėtų pasiekti greitųjų antigenų testų siunta. Šie testai kainuos apie 5–6...

Daugiau nei įprastai žmonių pradėjo skųstis nemiga: gydytoja paaiškino, kodėl taip nutiko (104)

Karantinas ir visą pasaulį apėmusi pandemija kartu atnešė ir daugybę psichologinių problemų,...

Palucko pasitraukimas iš LSDP pirmininko pareigų: pranešė, kam siūlys laikinai perimti pareigas (113)

Iš Lietuvos socialdemokratų partijos ( LSDP ) pirmininko pareigų pasitraukęs Gintautas Paluckas...

Bartzokas nesuprato rungtynių pabaigos: juk „Žalgirio“ suolas aiškiai liepė prasižengti (11)

Georgios Bartzokas po mačo spaudos konferencijoje nenorėjo apnuoginti kritikos ašmenų, tačiau...