Palyginimui, garsiojo hibrido „Toyota Prius“ pasipriešinimo koeficientas siekia 0,25, o vieno iš didžiausių konkurentų „BMW 320D EfficientDynamics“ yra 0,26.

Tokio didelio aerodinaminio efektyvumo priežastis yra ganėtinai nedidelio ploto automobilio priekio paviršius, kuris siekia 2,21 kv. metro. Gamintojas pritaikė keletą nežymių, bet efektingų pakeitimų tam, kad pasiektų didesnį naudingumą: buvo pagerintas priekinių žibintų šonų sandarumas, pritaikytas reguliuojamas radiatoriaus uždarymo užraktas, įtaisyti specialūs dantyti oro aptakai, kurie skirti oro nukreipimui.

Automobilis bus varomas 1.6 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu ir pasieks 122 AG bei 200 Nm. Tai leis nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėti per 9,9 sek., o maksimalus greitis bus 190 km/val.

Žadama, kad CLA180 BlueEfficiency Edition bus draugiškas degalinės išlaidoms – 5 l/100 km bei 118 g/km CO2 emisija. Tuo tarpu standartinis CLA180 naudos 5,4 l/100 km ir išmes į aplinką 126 g/km CO2.