„Volvo“ savo gamos atnaujinimą pradėjo nuo didžiausių produktų, pristatydama įspūdinguosius „XC90“ bei sedaną „S90“, tačiau gamintojo planas toks: iki 2019-ųjų šie modeliai turėtų tapti seniausiais, o „XC40“ jau mėgautis geriausiai perkamojo laurais.

„Norime išplėsti „40-ukų“ liniją. Šiuo metu kuriama nauja technologija padės mums tai padaryti“, – leidinys „Autocar“ cituoja „Volvo“ vadovą Hakaną Samuelssoną.

Jo minima nauja technologija yra naujoji „Volvo“ automobilių platforma CMA (Compact Modular Architecture), sukurta kartu su švedų kompaniją valdančia kinų bendrove „Geely“, kurios pagrindu ir bus kuriami ateities kompaktiniai „Premium“ segmento automobiliai.

Tarp jų bus „V40“ hečbekas ir kompaktiškas sedanas „S40“, besivaržysiantis su „Audi A3“ sedanu bei rinkose pasirodysiančiu tokio pat kėbulo 2 serijos BMW. Tačiau pagrindiniu taikiniu turėtų tapti karščiausio rinkos segmento atstovas – kompaktiškas miesto visureigis.

„Aukščiausiai mano sąraše stovi mažas visureigis, nes tokia yra rinkos kryptis“, – pažymėjo H. Samuelssonas.

Naujoji platforma bus kuriama atsižvelgiant į hibridinių automobilių poreikį ir „Autocar“ šaltiniai gamykloje jau atskleidė, kad „Volvo“ rado „pažangių sprendimų“ komplektuodama nedidelį elektros variklį kartu su pavarų dėže. O H. Samuelssonas pridėjo, kad, jo manymu, ateityje vietoje dyzelinių automobilių mes vis dažniau išvysime mažų benzininių ir elektrinių motorų derinius.

„Turėsime šias kombinacijas visuose mūsų automobiliuose“, – teigė „Volvo“ vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)