Prestižiniuose „What Car?“ žurnalo apdovanojimuose ketvirtos kartos „MX-5“ išrinktas geriausiu kabrioletu Jungtinėje Karalystėje.

„Mazda“ prekės ženklas papuošė ir 2016 metų „Sunday Times Top 100 Cars“ sąrašo viršūnę, „MX-5“ dviviečių kabrioletų klasėje nurungus „Jaguar“, „Ferrari“ ir „Porsche“.

Vokiškojo žurnalo „Auto, Motor und Sport“ skaitytojai, rinkdami geriausią 2016 metų automobilį, naujos kartos „MX-5“ pasirinko favoritu mėgstamiausio importuojamo kabrioleto kategorijoje.

Australijoje „MX-5“ buvo išrinktas 2016 m. automobilių mėgėjų žurnalo „Wheels“ metų automobiliu, o JAV laimėjo „US News & World Report’s“ rinkimus, kaip geriausios kainos sportinis automobilis („Best Sports Car for the Money 2016“), Kanadoje – „TSN Motoring“ televizijoje jis išrinktas 2016 metų sportiniu automobiliu.

Aukščiau išvardyti laimėjimai papildė „MX-5“ praėjusių metų apdovanojimų sąrašą – Japonijoje jis tapo 2015-2016 metų automobiliu bei „Automotive Hall of Fame’s“ 2015-2016 metų automobiliu. Taip pat, 2015–aisiais laimėjo metų kabrioleto rinkimus Škotijoje („Best Drop Top“) ir geriausio kabrioleto rinkimus Australijoje.

Geriausio 2015 metų kabrioleto vardą „MX-5“ pelnė ir portugališko automobilių mėgėjų žurnalo „Turbo“ rinkimuose, bei buvo aukščiausiai reitinguojamas modelis 2015 metų GEOM indekse. Pastarasis indeksas sudaromas išnagrinėjus 800 tūkst. įrašų įvairiuose Portugalijos motorinių transporto priemonių forumuose, svetainėse ir tinklaraščiuose.

Nuo pirmojo „MX-5“ starto 1989-aisiais per 27 metus parduota beveik 1 milijonas automobilių. Legendinis sportinis automobilis per savo gyvavimo istoriją susišlavė daugiau kaip 240 apdovanojimų visame pasaulyje.

Naujos kartos „MX-5“, kuris Europos rinkoje pasirodė praėjusį rudenį, yra pirmasis „MX-5“ su SKYACTIV technologijomis, turi du efektyvius benzininius variklius (131 AG ir 160 AG), o atsikratęs 100 kg dabar sveria vos 998 kilogramus. „MX-5“ liko ištikimas klasikinei sportinio automobilio koncepcijai, kurioje maža masė yra kur kas svarbesnė nei didelė variklio galia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)