Pirmąjį šių metų pusmetį į gatves išriedės A1 modelių šeimynai priskiriami greiti ir galingi trijų durų S1 ir penkių durų „S1 Sportback“, kurio ratus suks iki 370 Nm sukimo momentą išspaudžiantis dviejų litrų darbinio tūrio 231 AG pajėgumo TFSI benzininis variklis. Automobilio ratams praslysti neleis nuolatinė visų ratų „quattro“ pavara, o elektra valdomi amortizatoriai užtikrins optimalų pakabos standumą bet kokiomis sąlygomis.

Po variklio gaubtu esantis 2.0 TFSI jėgos agregatas 100 km/val. greitį pasiekia jau po 5,8 sek. („S1 Sportback“ – po 5,9 sek.) ir leidžia skrieti maksimaliu 250 km/val. greičiu. Vidutinės degalų sąnaudos bus 7 litrai benzino 100 km kelio, o CO2 tarša – 162 g/ km („S1 Sportback“ - 166 g/ km).

Kaip ir visi „Audi“ S modeliai, S1 ir S1 Sportback komplektuojami nuolatine visų ratų „quattro“ pavara. Jos šerdis – galiniame tilte patalpinta hidraulinė daugiadiskė sankaba. Skirtingai nei mažiau sportiškuose padidinto pravažumo modeliuose jos valdiklio programinė įranga optimizuota dinamiškam važiavimui. Elektroninio stabilumo paketo (ESP) sudėtyje esantis elektroninis diferencialo blokatorius su selektyviniu ratų sukimo momento valdymu – taip pat „eiklesnis“, nei įprasta. Jis turi dvi atjungimo funkcijas bei papildo quattro pavaros daugiadiskės sankabos veikimą. Todėl net ir lenktynių trasoje elektroninės stabilumo palaikymo priemonės išlieka pagalbininkais, o ne trukdžiais.

Lyginant su įprastais A1 ir „A1 Sportback“, naujųjų S1 ir „S1 Sportback“ kiek pakeista ratų pakabos konstrukcija ir elektromechaninis vairo stiprintuvas. Tai suteikia važiavimui daugiau sportiškumo. Elektra valdomi amortizatoriai standartiškai nustatyti į sportinę padėtį, tad įsėdus į automobilį pakaba kai kuriems vairuotojams gali pasirodyti kietoka. Tiesa, visuomet yra galimybė pasirinkti minkštesnį pakabos nustatymą. Standartinėje komplektacijoje esanti „Audi drive select“ sistema vienu mygtuko paspaudimu priderina pakabos standumą, variklio, pavarų dėžės, oro kondicionieriaus veikimo režimą, vairo stiprintuvo, akceleratoriaus, sportinio diferencialo veikimo algoritmus bei daugelį kitų automobilio parametrus prie eismo sąlygų arba vairuotojo pasirinkto vairavimo stiliaus.

Į akį krinta ne tik puikaus dizaino lengvo lydinio ratlankiai, bet ir didžiuliai stabdžių diskai (priekiniai – net 310 mm skersmens). Bazinėje komplektacijoje „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ „apauti“ 17 colių ratlankiais su 215/40 R17 padangomis. Pagal užsakymą gali būti uždėti 18 colių ratlankiai su 225/35 R18 padangomis.

Naujieji sportiniai modeliai nuo įprastų A1 ir A1 Sportback skiriasi kitos formos buferiais, išraiškingesniais durelių slenksčiais ir sportine dujų išmetimo sistema. Bazinį automobilio dizainą galima papildyti originaliu „quattro“ išvaizdos suasmeninimo paketu, kuriame yra keletas išskirtinių spalvų derinių, masyvus stogo aerodinaminis sparnas ir daug kitų smulkesnių papildomų apdailos elementų.

Salone vyrauja juodos ir tamsiai pilkos spalvų derinys. Pedalus puošia stilingi metaliniai antdėklai. Vietoje standartinių sportinių sėdynių galima užsisakyti vienalytės konstrukcijos S serijos sportines sėdynes su integruota atrama galvai. Pasirinkus quattro suasmeninimo paketą, salonas papuošiamas keliais kontrastingų spalvų dekoratyviniais akcentais.

Planuojama, kad „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ Vokietijos įgaliotuosius atstovus pasieks antrąjį šių metų ketvirtį ir kainuos atitinkamai nuo 29 950 ir 30 800 eurų. Oficialus šios naujienos debiutas - kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)