Kompanijos šaltinių teigimu, šis limuzinas kainuos dvigubai daugiau nei dabartinis brangiausias S-klasės modelis „S600“, siūlomas už 165 000 eurų. Naujasis modelis išsiskirs prabanga ir pagal užsakymą gaminamomis medžiagomis.

Tikimasi, kad „Maybach S-klasė“ padės „Mercedes“ pritraukti pirkėjų iš „Rolls-Royce“ ir „Bentley“ markių, taip pat leis sudominti itin turtingus klientus Azijoje ir JAV.

Geriausia S-klasės versija bus 20 cm ilgesnė už dabartinį prailgintą S-klasės sedaną. Tuomet tai bus ilgiausias „Mercedes“ limuzinas gamoje, kol pasirodys „Pullman“ versija, kuri bus dar ilgesnė.

Dėl menkos paklausos „Maybach“ markė buvo uždaryta 2012 m. Šių automobilių pardavimai 2011 m. siekė 200 vnt.

Dar 1909 m. automobilių pramonės žemėlapyje atsiradusi „Maybach“ markė prieš maždaug dešimtmetį buvo atgaivinta „Daimler AG“ koncerno. Vis dėlto per 7 metus buvo parduota tik apie 3 tūkst. „Maybach“ automobilių.

Automobilių pramonės ekspertai suskaičiavo, kad „Daimler“ nuostoliai, kuriuos atnešė „Maybach“ projektas, siekia apie 1 mlrd. eurų. Taigi, britai suskaičiavo, kad „Maybach“ „nuotykis“ gamintojams kainavo po 330 tūkst. eurų (1,1 mln. Lt) už kiekvieną parduotą automobilį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)