aA
Naujasis „Maserati Ghibli Hybrid“ yra pirmasis elektrifikuotas gamintojo modelis, kuris paliks stiprų atspaudą kompanijos istorijoje. Naujojo „Ghibli Hybrid“ pristatymas praplečia „Maserati“ asortimentą, kuris dabar yra dar konkurencingesnis ir reaguoja į rinkos poreikius, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Maserati“ žengia patikrintu keliu: rengiasi pristatyti pirmąjį hibridinį modelį
© Gamintojo archyvas

„Pasirinkimas hibridinę technologiją pristatyti „Ghibli“ sedanuose nėra atsitiktinumas. Šis modelis, kurio pagaminta daugiau nei 100 000 vienetų nuo jo pristatymo 2013 m., puikiai įkūnija gamintojo DNR. Hibridinė pavara leis dar geriau pabrėžti pagrindinius „Maserati“ akcentus – geriausias dinamines savybes ir prabangą“, – sako Karolis Neimantas, „Maserati“ pardavimų atstovas.

Išskirtinis ir lengvai atpažįstamas veidas

Nuo pat 2013-ųjų, kai „Ghibli“ debiutavo, jis tapo lengvai atpažįstamu sedanu, todėl iki šiol jis išlaiko stilingą ir raumeningą siluetą. Dabar jis sulaukė kelių nedidelių, bet automobilio charakterį išryškinančių elementų.

Europoje „Ghibli Hybrid“ debiutuoja su išskirtine „Grigio Evoliuzione“ spalva. Tai dviejų tonų spalva – pilkas atspalvis pabrėžia automobilio sportiškumą, o melsvos spalvos tonai akcentuoja prabangą ir eleganciją.

Priekinę automobilio dalį puošia naujos radiatoriaus aušinimo grotelės, dar labiau pabrėžiančios dinamišką ir solidų įvaizdį. Pasirinkę „Ghibli Hybrid“ su „GranLusso“ įrangos paketu, pastebės, kad radiatoriaus grotelių apvadas papuoštas chromu, o pasirinkę „GranSport“ įrangos lygį gaus blizgios juodos spalvos apdailą. Žinoma, radiatoriaus grotelių centre yra ir „Maserati“ ženklas.

Galinėje dalyje visi 2021-ųjų „Ghibli“ modeliai turės atnaujintus, išraiškingesnius, „bumerango“ stiliaus žibintus. Tokios stilistikos žibintus buvo galima matyti istoriniuose „Maserati“ modeliuose, todėl šia forma papuoštas „Ghibli“ tik dar labiau pabrėžia modelio išskirtinumą ir gamintojo istorijos tąsą.

Švelnus hibridas

Puikiai suderinęs su savo DNR, „Maserati“ pasirinko hibridinį sprendimą, kuris neabejotinai padės pagerinti eksploatacines automobilio savybes – sumažins degalų sąnaudas ir poveikį aplinkai. Po elegantišku „Ghibli Hybrid“ kėbulu bus montuojama hibridinė sistema, kurią sudarys keturių cilindrų, 2.0 l darbinio tūrio benzininis variklis ir 48 voltų elektrinė sistema. Toks derinys leidžia suderinti pačias geriausias iki šiol gamintų dyzelinių ir benzininių V6 variklių savybes, nes „Ghibli Hybrid“ bus ekonomiškas, tačiau labai dinamiškas ir pasižymės „Maserati“ automobiliams būdingu sodriu, bet griausmingu variklio garsu.

Hibridinė pavara leido pasiekti puikų balansą, nes „Ghibli Hybrid“ yra toks pats galingas ir ekonomiškas, kaip ir V6 dyzelinį variklį turinti versija, bet tuo pačiu pasižymi ir dinaminėmis savybėmis, kurias suteikia 350 arklio galių turinti V6 benzininė modelio versija.

Hibridinėje versijoje vidaus degimo variklis montuojamas priekyje, o elektrinė hibridinės pavaros dalis automobilio gale, todėl pavyko pasiekti kone idealų svorio pasiskirstymą tarp ašių, todėl „Ghibli Hybrid“ yra puikiai valdomas ir suteikia vairuotojams pačius geriausius pojūčius kokių jie ir tikisi iš „Maserati“.

Hibridinė naujojo „Ghibli Hybrid“ sistema pasieks 330 arklio galių ir nuo 0 iki 100 km/val. automobiliui leis įsibėgėti per 5,7 sekundės, o spidometro rodyklė kils iki maksimalaus 255 km/val. greičio.

„Maserati“ žengia patikrintu keliu: rengiasi pristatyti pirmąjį hibridinį modelį
© Gamintojo archyvas

Sportiškumas ir naujausios technologijos

Vos debiutavęs „Ghibli“ sulaukė daug dėmesio dėl išskirtinio, į vairuotoją orientuoto prietaisų skydelio, kuris, kartu su sportiniu vairu, aliumininėmis bėgių perjungimo svirtelėmis prie vairo ir sportiniais pedalais, dar labiau sustiprina šio modelio sportišką temperamentą ir akcentuoja, kad ir hibridinę pavarą turintis automobilis gali būti agresyvus bei dinamiškas.

Naujojo „Ghibli Hybrid“ vairuotojai įvertins ir naujas, elektros pagalba net 12 krypčių reguliuojamas priekines sėdynes, kurios aptrauktos natūralia, aukščiausios kokybės „Piene Fiore“ oda, susiūta kontrastingos mėlynos spalvos siūlėmis. Galiausiai viską papuošia sėdynėse išsiuvinėta „Maserati“ emblema. Tokia pačia stilistika apipavidalintas ir prietaisų skydelis bei durų apdaila.

Automobilio vairuotojas ir keleiviai mėgausis ne tik patogiomis sėdynėmis, bet ir erdve. Nepaisant kupė modelį primenančio „Ghibli“ silueto, patogiai jausis tiek sėdintys priekyje, tiek ir gale, nes viduje vietos pakankamai, kad jokio diskomforto nejaustų ne tik vaikai, bet ir suaugę keleiviai, o esant reikalui visi jie savo daiktus galės susidėti į 500 litrų talpos bagažinę.

Šio automobilio vairuotojai pastebės ir atnaujintą pavarų perjungimo svirtį, bei gausybę iš kalto aliuminio pagamintų valdiklių, kurie ne tik atrodo stilingai bei solidžiai, bet padeda geriau bei intuityviau valdyti visas automobilio sistemas.

„Maserati“ žengia patikrintu keliu: rengiasi pristatyti pirmąjį hibridinį modelį
© Gamintojo archyvas

„Ghibli“ vairuotojai galės naudotis ir atnaujinta „Maserati“ multimedijos sistema (angl. „Maserati Intelligent Assistant“, MIA), kuri sukurta naudojant „Android“ operacinę sistemą, todėl ja naudotis yra lengva ir patogu, o kilus papildomiems klausimams padės virtualus asistentas.

„Ghibli“ prabanga ir stilius atsispindi net ir automobilio raktelyje, kuris pagamintas iš aliuminio. Tačiau raktelis ne tik stilingas, bet ir labai praktiškas, nes automobilis aprūpintas sistema, kuri leidžia dureles atrakinti ir užrakinti prie rakto net neprisilietus.

Dar viena maloni naujovė – tai „minkšto“ durų uždarymo sistema. Specialių daviklių ir elektros varikliukų pagalba, automobilis gali aptikti iki galo neuždarytas duris ir tyliai bei saugiai jas iki galo uždaryti. Tai leidžia užtikrinti visų, ypač mažųjų, automobilio keleivių saugumą.

Naujojo „Maserati Ghibli Hybrid“ gamybą planuojama pradėti šių metų rugsėjį, o į salonus pirmieji automobiliai turėtų atvykti jau spalio mėnesio pabaigoje. „Maserati“ elektrifikacijos planuose – ir visiškai elektriniai „GranTurismo“ ir „GranCabrio“, numatyti 2021 metams.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Startuoja pasaulinė „Jaguar Land Rover“ programa: kurs ir diegs naujos kartos technologijas

„ Jaguar Land Rover “ paskelbė naują „Open Innovation“ strategiją, kuria bus siekiama...

Jau nuo rytojaus – svarbus pokytis vilniečiams: plečiamos mokamo automobilių stovėjimo zonos, kai kur teks mokėti brangiau (8)

Jau nuo liepos 1 d. Vilniuje keičiasi kai kurios automobilių parkingo zonos, taip pat įtraukiamos...

„Citroën“ pristatė naują hečbekų ir visureigių alternatyvą populiariame segmente

„ Citroën “ trečiadienį pristatė du naujus automobilius: C4 X ir visiškai elektrinę jo...

Siekiama gerinti elektromobilių įkrovimo prieigų priežiūros paslaugas

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (Kelių direkcija) paslaugų teikėjus kviečia dalyvauti...

Moderniu elektromobiliu kelionę iš Vilniaus iki pajūrio ir atgal žinomas žurnalistas įveikė be sustojimų

Ilgąjį Joninių savaitgalį leidinio „ Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas...

Top naujienos

Elektros tiekėją pasirinkęs vyras pasijuto apgautas: pasirašęs sutartį gavo žinią apie pakeistą kainą (15)

Atsakingų institucijų patarimai, kaip pasirinkti elektros tiekėją, nebūtinai apsaugo vartotojus...

Italijos policija nepraleido haubicų, gabentų į Ukrainą įtarimų pareigūnams sukėlė sunkvežimį vairavęs asmuo

Neapolio policija nepraleido ir grąžino į Persano di Salerno karinę bazę tris vilkikus, kurie...

Valdantieji atsikirto į opozicijos grasinimus atšaukti valstybės vadovo statusą Vytautui Landsbergiui: tai kvailystė

Seimui priėmus sprendimą dėl valstybės vadovo statuso suteikimo Aukščiausiosios Tarybos –...

Delfi PliusVaidas Mikaitis

Lietuvis aplankė kraštą, kur gamta primena rojų, o sąlygos – pragarą: Rusijos pralaimėjimas čia sukeltų dar didesnį nestabilumą

Manau, nieko nestebina, jog žmonės pastaruoju metu yra neramūs ir sudirgę arba, kaip prieš...

Byra rusų komerciniai lėktuvai: dėl dalių trūkumo gali tekti civilius skraidinti kariniais orlaiviais (1)

Dėl Vakarų sankcijų, kurios draudžia tiekti Rusijai svarbias lėktuvų remonto dalis, karą...

Delfi Pliusparengė Nerijus Povilaitis

Rusijai prognozuoja tikrą vidinę katastrofą: iki šių metų pabaigos kai kurie regionai tiesiog „numirs“ (26)

Istorikas ir publicistas Kamilis Galejevas teigia, jog šiuo metu Rusijoje vyksta įdomūs procesai...

Jau ruošiasi rudens bangai: naujas tyrimas padės apsispręsti, ką toliau darysime su vakcinomis (1)

Nuo rugpjūčio mėnesio – ketvirta vakcinos nuo COVID–19 doze planuojama leisti skiepyti...

Delfi PliusMisha Savic; ELTA

Vienoje Europos šalyje – visiškai kitokios nuotaikos: net po invazijos Putiną palaiko labiau nei ES (10)

Dauguma serbų nepritartų narystei Europos Sąjungoje, rodo apklausa, atskleidžianti...

Karas Ukrainoje. Rusija atakuoja Lysyčanską, JAV sako, kad užimti Chersono rusams nepavyks

Savo naktinėje kalboje Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis sakė, kad Rusijos bombardavimas...