Prieš kelias dienas su atnaujintais „Maserati GranTurismo“ ir „GranCabrio“ modeliais beveik vienu metu galėjo susipažinti ir amerikiečiai, ir šio legendinio automobilių gamintojo gerbėjai Europoje. Kaip pažymima pranešime žiniasklaidai, JAV automobilių pristatymas vyko greta Niujorko akcijų biržos, iškart po to atnaujintus modelius pamatė ir legendinio Gudvudo greičio festivalio lankytojai D. Britanijoje.
"Maserati GranTurismo" ir "Maserati GranCabrio"
© Gamintojo archyvas

„Maserati GranTurismo“ istorija siekia 1947 metus, kai „Maserati A6 1500 GT“ modelis pirmą kartą buvo parodytas Ženevos automobilių parodoje. Praėjus dešimčiai metų buvo pristatytas pirmas masinei produkcijai skirtas „3500 GT“.

Dabartinio modelio pirmtakas „3200GT“ debiutavo 1998-iais. Šis automobilis turėjo 3,2 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį, kuriam pasiekti 370 arklio galių pajėgumą padėjo dvi turbinos. Dabartinis „GranTurismo“ debiutavo prieš dešimtmetį, tačiau buvo nuolat tobulinamas, kad galėtų suteikti tikrąsias ir pačias geriausias „Maserati“ automobilių savybes. Tai puikiai matoma šiemet atnaujintuose „GrandTurismo“ ir „GranCabrio“ modeliuose.

„Maserati“ genuose ir gilioje istorijoje užprogramuotas sportiškumas ir aistra greičiui bėgant laikui tik stiprėja. Tiek „GranTurismo“, tiek „GranCabrio“ turi 4,7 l darbinio tūrio V8 variklį, kuris be jokių papildomą oro padavimą užtikrinančių turbinų ar kompresorių sugeba pasiekti net 460 AG ir 520 Nm sukimo momentą.

Dar vienas iškalbingas faktas, kad šie varikliai rankomis surenkami „Ferrari“ gamykloje Maranele. Tokiu būdu užtikrinamas ne tik visapusiškas autentiškumas, tačiau ir pati aukščiausia agregatų kokybė. Variklis savo galią į galinius ratus perduoda per šešių pavarų automatinę „ZF“ greičių dėžę. Taigi pristatymui Gudvudo greičio festivalis, kuriame demonstruojami patys greičiausi, brangiausi ir unikaliausi pasaulio automobiliai, buvo pasirinktas neatsitiktinai.

Dėl atnaujintos išvaizdos, modeliai tapo ne tik dar labiau traukiantys akį, bet ir gerokai aerodinamiškesni. Tai reiškia geresnę degalų ekonomiją ir dar aukštesnį komforto lygį dėl sumažėjusio vėjo triukšmo. Gamintojai žada, kad atnaujintų modelių salone patogu kaip ir anksčiau, tik naujų technologinių sprendimų pasirinkimas gerokai platesnis. Technologijų mėgėjams turėtų patikti naujas 8,4 colio lietimui jautrus ekranas automobilio funkcijoms valdyti, kokybiškam garsui užtikrinti parinkta aukščiausio lygio „Harman Kardon“ garso įranga. Automobilius bus galima derinti su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programomis išmaniuosiuose telefonuose.

Atnaujintas „Maserati GranTurismo“ galės būti „Sport“ arba „MC“ komplektacijos. „Sport“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 4,8 sekundės ir galės pasiekti maksimalų 299 km/val. greitį. Šiek tiek lengvesnis „MC“ bus greitesnis. Iki 100 km/val. jis įsibėgės per 4,7 sekundės, o maksimalus greitis sieks 301 km/val.

Automobiliai į gatves išriedės 2018-ųjų pradžioje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ vadovas nori artimesnio bendradarbiavimo su Kinija (2)

Vokietijos automobilių milžino „ Volkswagen “ generalinis direktorius vizito Šendžene metu...

ES perspėjimas: JAV muitas automobilių importui pažeis prekybos taisykles (9)

Bet koks Jungtinių Valstijų planas vienašališkai nustatyti muitus importuojamiems automobiliams...

Lazda smogė kitu galu: automobiliuose išpopuliarėjusi medžiaga kelia bjaurią problemą (41)

Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti...

JAV grasinant pritaikyti tarifus automobiliams, „Volkswagen“ perspėja dėl protekcionizmo (3)

Automobilių rinkos milžinas „ Volkswagen “ (VW) ketvirtadienį perspėjo dėl „vienpusiško...

Vokietijos greitkeliuose – savivaldžių automobilių bandymai (6)

Technologijų kompanija „ Continental “ plečia savivaldžių automobilių technologijų bandymus...

Top naujienos

Palangą užplūdo poilsiautojai: vasaros kurorto šventė žmones sukvietė į begalę pramogų (4)

Palangoje savaitgalį oficialiai paskelbus vasaros kurorto pradžią, čia sugužėjo begalė...

Atviras Justino Jankevičiaus interviu: šlovė baigsis ir vėl pardavinėsiu laikraščius sankryžoje (12)

Nors iš humoristo darbo galima užsidirbti, tai nėra profesija, LRT RADIJUI sako humoristas...

Lietuvą „brangakmeniu“ vadinantis Daviesas: daug NBA krepšininkų nesugebėtų žaisti Eurolygoje (54)

Vienu maloniausių šio sezono Lietuvos krepšinio gerbėjų atradimų tapęs Kauno „Žalgirio“...

Lietuvai stojant į turtingųjų klubą, išaiškėjo niūri statistika: „sublizgėjom“ antirekordais   (459)

Turtingųjų valstybių klubu pakrikštytoje Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijoje (...

Tokių kaip šis gydytojas Lietuvoje – vienetai: gyvybes gelbsti smegenų trombus ištraukdamas per kirkšnį (69)

Išeminio insulto metu smegenų arteriją užkišus trombui , pradeda žūti smegenų ląstelės....

Maudynių sezonas: kur geriau nekišti kojos? (17)

Nuo balandžio lepinanti saulė jau įšildė daugumą vandens telkinių, tačiau hidrometeorologai...

Deginti pinigus yra nelegalu, bet tai padarius nutiktų keistas dalykas (116)

Deginti pinigus yra neprotinga. Tačiau ar žinojote, kad pinigų deginimas gali būti filantropijos...

Festivalio „Sportas visiems“ visiems „Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija

Festivalio „Sportas visiems“ visiems „Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija....

Pikul žaidžia atviromis kortomis: apie santuokos užkulisius ir kitus galimus Jasaičio romanus su žinomomis moterimis (303)

Pastaruoju metu kone visa lietuva stebi skaudžią dviejų žmonių santykių dramą. Susipykę...

Paaiškino, kodėl stiuardesės laiko rankas už nugaros (11)

Žmogų visada traukė dangus. Galbūt dėl to stiuardesės ir pilotai kelia didesnį...