„Šiandien apie 40 procentų automobilių detalių mūsų šalyje pagamina 200 vietos tiekėjų. Suprantame, kad to negana, todėl turime ambicijų pagerinti tiekimo grandinės integraciją“, - leidiniui „Automotive News“ kalbėjo vyresnysis „Investuok Maroke“ organizacijos patarėjas Khalidas Qalamas.

Anot jo, šalies tikslas padidinti šį rodiklį iki 60 procentų artimiausiu metu ir iki 80 procentų 2020-ais metais.

Maroko valdžia stengiasi išnaudoti artumą Europai ir verslui draugišką aplinką, siekdama pritraukti daugiau investicijų iš automobilių bei jų detalių gamintojų, norėdama iki 2020-ųjų padidinti šios pramonės šakos eksportą iki 10 mlrd. JAV dolerių per metus. Tam, Kh. Qalamo teigimu, šaliai reikia privilioti tokius tiekėjus, kaip „Magneti Marelli“, „Valeo“, „Bosch“ bei „Continental“.

Viena didžiausių pasaulyje dalių gamintoja „Delphi“ Maroke turi tris gamyklas, kurioje dirba apie 9 tūkst. darbuotojų. „Renault“ šioje Šiaurės Afrikos valstybėje turi dvi gamyklas, o PSA koncernas baigs statyti savąją 2019-aisiais.

„Ford“ Maroke turi padalinį, kuris perka detales, pagamintas Š. Afrikos gamyklose.

Anot žiniasklaidos pranešimų, „Volkswagen“ veda derybas su vietos valdžia dėl gamyklos sukūrimo Tanžyre.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)