Anksčiau apie „Volkswagen“ tikslą tapti pasauliniu lyderiu pagal parduotų automobilių skaičių ne kartą skelbė M. Miulerio pirmtakas Martinas Winterkornas.

„Bandymai sutelkti dėmesį į šį tikslą, tai yra siekti vis naujų ir naujų pardavimų rekordų, mano požiūriu, neturi daug prasmės“, – sakė M. Miuleris. Pasak jo, koncerno pardavimų rodikliai, žinoma, svarbūs, bet „jie nebus pats sau tikslas“. „Ar būsime pirmuoju numeriu, ar antruoju, ar trečiuoju pagal pardavimų apimtis pasaulyje, man tas pat“, – pastebėjo „Volkswagen“ vadovas. Koncernas neketina atsisakyti pretenzijų į pirmavimą pramonėje, bet „dabar mes suformuosime šiuos siekius kitaip“, pabrėžė M.Muelleris.

Tuo pat metu koncerno vadovybė ketina atsisakyti triukšmingų, brangiai kainuojančių renginių, kurie anksčiau buvo neatsiejami nuo automobilių salonų. „Šiek tiek kuklumo mums nepakenks. Be to, tokia politika leistų sutaupyti nemažai lėšų, milijonus eurų per kiekvieną renginį“, – nurodo VW vadovas, pastebėdamas, kad per metus tokio masto renginiams parodose „susidaro didžiulė suma“.

„Volkswagen“ koncerną drebina didžiausia krizė per visą jo istoriją. JAV priežiūros institucijos nustatė, kad VW montavo į savo gaminamus automobilius įrangą, kuri išjungdavo emisijų kontrolės mechanizmą, kai automobilis buvo testuojamas. Apie 11 mln. automobilių visame pasaulyje turėjo tokią įrangą.

Krizės padariniams įveikti koncernas „rezervavo“ 6,7 mlrd. eurų sumą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)