Elektrinis „Tesla Semi“ sunkvežimis pirmą kartą pristatytas buvo 2017-aisiais metais ir tąkart buvo planuojama, kad rinkoje jis pasirodys 2019-aisiais.

Vėliau „Tesla“ teigė planuojanti 2020-aisiais pradėti „riboto kiekio Tesla Semi sunkvežimių gamybą“. Visgi planai atidedami dar kartą.

„Tesla“ patvirtino, kad visos programos juda tinkama linkme ir pagal grafiką, išskyrus „Tesla Semi“. Jo pasirodys atidedamas 2021-iesiems metams – 2 metais vėliau nei planuota.

„Mes tikimės, kad per antrąjį ketvirtį tiek Model Y, tiek ir Model 3 elektromobilių gamybos apimtys Fremonto (JAV aut. past.) bei Šanchajaus gamyklose laipsniškai didės. Ir toliau stipriname Šanchajaus gamyklos gamybinius pajėgumus bei intensyviai statome Berlyno „Gigafactory“ gamyklą, tad tikimės jau 2021-aisiais metais iš šių dviejų gamyklų tiekti daugybę „Model Y“ elektromobilių. Galiausiai, pirmuosius „Tesla Semi“ elektrinių sunkvežimių pristatymus pirkėjams perkeliame į 2021-uosius“, – teigiama bendrovės pranešime.

Prieš pristatydamas „Tesla“ pirmojo ketvirčio rezultatus, Elonas Muskas pažadėjo, kad vėliau šiais metais kompanija pateiks daugiau informacijos apie „Tesla Semi“ bei ne ką mažiau intriguojantį „Roadster“ elektromobilį.

Paskutinį kartą apie „Tesla Semi“ mes girdėjome, kai buvo skelbiami jo bandymo rezultatai, esant prastoms kelio sąlygoms ir šaltuoju metų laiku.

Kompanija tvirtino, kad „Tesla Semi“ pasirodė puikiai ir buvo planuojama elektrinius sunkvežimius gaminti Nevadoje (JAV) esančioje „Gigafacotry“ gamykloje. Kol kas planai atidedami.

Susidomėjimas „Tesla Semi“ elektriniais sunkvežimiais yra didžiulis ir „Tesla“ tvirtina jau sulaukusi tūkstančių išankstinių rezervacijų, už kurias pirkėjai iš anksto sumokėjo 5000 – 20000 JAV dolerių (iki 18 tūkst. eurų).

Mažesnį nuotolį nuvažiuojantis „Tesla Semi“ kainuos nuo 150 000 dolerių (136 tūkst. eurų), o ilgą nuotolį nuvažiuojanti versija kainuos nuo 180 000 dolerių (164 tūkst. eurų).

Užsakovams patinka tai, kad „Tesla Semi“ vienu įkrovimu galės nuvažiuoti iki 965 km. ir vienos mylios (1,6 km) kaštai sieks tik 1,26 dolerius (1,15 euro).

Buvo pranešama ir tai, kad „Tesla“ drauge su „CharIN“ siekia sukurti savo, daugiau nei 1 MW galios įkrovimo standartą, kuris būtų skirtas specialiai elektriniams sunkvežimiams.

Kol kas žinių yra tiek ir akivaizdu, jog „Tesla Semi“ teks palaukti. Daugiau informacijos tikimasi sužinoti per ateinančius mėnesius.