Viena didžiausių transporto ir logistikos bendrovių Lietuvoje „Hegelmann Transporte“ iš automobilių verslo įmonės „Silberauto“ įsigyja 1000 „Mercedes-Benz“ vilkikų.
„Hegelmann Transporte“ iš „Silberauto“ įsigijo 1000 „Mercedes-Benz Actros“ vilkikų
© Kompanijos archyvas

Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, vokiečių kapitalo bendrovė „Hegelmann Transporte“ automobilių parką 1000 vilkikų papildys per 2017-2018 metus. Pernai įmonė atsiėmė 400 vilkikų, o per 2018 m. pirmą pusmetį Lietuvą pasieks likę 600 „Mercedes-Benz Actros“. Lietuvoje jie bus paruošti darbui ir išvyks į reisus po visą Europą. Daugiausia įsigyjamų vilkikų – balniniai. Nedidelė dalis – automobilvežiai.

„Komplektuodami vilkikus investuojame į veiklos efektyvumo didinimą, vairuotojų komfortą, todėl užsakyti vilkikai aukštesnės nei standartinės komplektacijos, aprūpinti modernia įranga“, – sako „Hegelmann Transporte“ padalinio Lietuvoje direktorius Tomas Jurgelevičius.

Visi naujieji „Mercedes-Benz Actros“ vilkikai komplektuojami su „Euro 6“ standartą atitinkančiais 450 arklio galių motorais, aprūpinti padidintomis „BigSpace“ vairuotojo kabinomis su lygiomis grindimis, telematine sistema „FleetBoard“, automatine pavarų perjungimo sistema „Powershift“.

Vilkikuose taip pat sumontuota kelio reljefą nuskaitanti išmanioji sistema „Predictive Powertrain Control“, kuri užmezga ryšį su palydovu ir parsiunčia vietovės reljefo duomenis. Įjungus autopilotą vairuotojui tereikia stebėti ar kelyje nėra kliūčių, sukioti vairą, tačiau akceleratoriaus valdymą, pavarų perjungimą perima pati sistema.

Pasak Paulius Kraučiūno, „Silberauto“ krovininių automobilių pardavimų vadovo, tikslios sandorio vertės jie negali įvardinti, tačiau įprastinėmis sąlygomis, rinkoje toks sunkvežimis kainuoja apie 90 tūkst. Eur be PVM.

Lietuvos transporto bendrovė įsigijo tūkstantį „Mercedes-Benz“ vilkikų
© Kompanijos archyvas

Pastaraisiais metais „Silberauto“ Lietuvoje kasmet parduoda daugiau nei 2000 „Mercedes-Benz“ vilkikų ir kitokio tipo sunkvežimių bei užima apie 30-40 proc. Lietuvos vilkikų rinkos.

„Hegelmann Transporte“ grupei priklauso 1500 sunkvežimių. Pasibaigus 2018 m. visa grupė valdys apie 2500 vilkikų. „Mercedes-Benz“ sudaro apie 90 proc. grupės sunkvežimių parko.

Pasak T. Jurgelevičiaus, dvidešimtmetį mininti įmonių grupė pastaruoju metu vykdo intensyvią plėtrą, siekdama sustiprinti pajėgumus ir galimybes intensyviau konkuruoti rinkoje. „Šalia tūkstančio naujų vilkikų įsigijimo, taip pat įsibėgėja pernai pradėtos 21 tūkst. kv. m plotą užimančio logistikos centro ir 4 tūkst. kv. m administracinio biuro statybos Kauno rajone, šalia magistralės Kaunas-Klaipėda. Į naująjį kompleksą investuojama apie 20 mln. Eur., o jame bus sukurta 250 naujų darbo vietų“, – sako T. Jurgelevičius.

2016 m. UAB „Hegelmann Transporte“ apyvarta augo beveik dvigubai – nuo 58 mln. Eur iki 107 mln. Eur. 2017 m. įmonės apyvarta užaugo iki 150 mln. Eur, o „Hegelmann Transporte“ grupės apyvarta siekė 300 mln. Eur.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Karas prieš nedrausmingus vairuotojus: valstybinių numerių kartais geriau neviešinti (34)

Automobilio statymas prie namų – kasdienis didmiesčių gyventojų galvos skausmas. Vietų...

„McLaren“ griauna mitus: nuo 2025 laukia didžiuliai pokyčiai (1)

Prieš kelis mėnesius vykdantysis „McLanren Automotive“ vadovas Mike‘as Flewittas užsiminė...

Dar kartą apie dyzelinius automobilius: jie tik brangs (112)

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas bendrosios automobilio eksploatacijos kainos tyrimas parodė, kad...

Po „Brexit“ – vargas su britišku vairuotojo pažymėjimu (57)

Iš Europos Sąjungos pasitraukus Jungtinei Karalystei, šioje šalyje išduoti vairuotojo...

„Volkswagen“ beveik įgyvendino „dyzelgeito“ veiksmų planą (3)

„ Volkswagen “ beveik baigė žadėtą transporto priemonių atšaukimą ir remontą Europoje,...

Top naujienos

Babčenkos prisiminimai iš Čečėnijos karo: ten viešpatavo sadistiniai impulsai ir nežabotas godumas (1)

Leidykla „Briedis“ pristato naujieną – knygą „Karas. Čečėnijos tragedija“. Tai...

Pasižvalgykime, kokios kainos Vilniaus, Palangos ir užsienio turguje (40)

Atrodo, kad maisto turgūs įgavo antrą kvėpavimą. Vis daugiau žmonių, tame tarpe ir jaunimo,...

Kinija demonstruoja karinę galią: signalai – grėsmingi (197)

Kinijos laivynas didėja ir įgauna vis naujos galios ir daro tai beprecedenčiu greičiu. Liepą...

Lietuvos lenkai atskleidė kortas: jie save sieja ne su Varšuva ir ne su Maskva (212)

„Jei su mumis būtų geras žinovas, jis sakytų, kad čia sėdi litvinai . Lenkas niekada negertų...

Tėčio, auginančio „kitokį“ vaiką, istorija: ar neverta pamąstyti, kas iš mūsų išties neįgalūs? (132)

Rūdninkų knygyno įkūrėjas Deimantas Vainilka – trijų vaikų tėvas: iš pirmosios santuokos...

Idėjos iš „Airbnb“, kurios pavers namus ne tik tvarkingais, bet ir stilingais

Ar tai būtų ištaiginga pilis kur nors Bretanėje ar viengungio būstas Paryžiaus centre –...

Violeta Urmanavičiūtė-Urmana – kaip mergaitė iš Marijampolės tapo pasaulinio garso primadona (1)

Gal suvalkietiškas užsispyrimas, gal šeimos suformuotos vertybės jai neleidžia mesti iki galo...

1006 km lenktynėse Palangoje – pirmi incidentai: problemos „Porsche Cayman“ automobiliui (12)

Šeštadienį 12 valandą Palangoje duotas startas didžiausiam lenktynių festivaliui Rytų Europoje...

Filmai, kuriuos žiūrėdami mirė žmonės: gyvybę nusinešė ne tik išgąstis (1)

„Šitas filmas mirtinai mane išgąsdino!“ Turbūt ne kartą esate ištarę tokią ar panašią...

Grynųjų pinigų atsisakiusio kavinių tinklo direktorius žengti atgal nežada (145)

Jau daugiau nei mėnesį dešimtyje „ Huracan Coffee “ kavinių tinklo prekybos vietų klientai...