„Sigvi“ automobilių savininkams suteikia galimybę išnuomoti savo transporto priemonę naudojantis platforma ir žada 20% viršijančią metinę grąžą. Pasirašius sutartį, platformos operatorius atlieka visus nuomos administravimo darbus, nuo klientų aptarnavimo ir automobilių techninės būklės priežiūros, iki nuomos ir uždirbtų lėšų pervedimo į nuomotojo sąskaitą. Pajamos priklauso nuo automobilio amžiaus ir modelio, skaičiuojama, kad uždarbis būtų ne mažesnis nei 400 eurų per mėnesį.

Platforma sutaupo laiko mažiesiems nuomininkams

„Sigvi“ bendraįkūrėjas ir vadovas Vytis Šliažas pasakoja, kad automobilių nuomos paslaugų platformos idėja kilo pačiam dalyvaujant neefektyvioje naudotų automobilių nuomos rinkoje. Jis nuolatos nuomoja keletą automobilių, siekdamas padidinti savo pasyvias pajamas.

„Platforma automobilių nuomai yra labai konkurencingas modelis lyginant su tradiciniais nuomos verslais. „Sigvi“ platforma automobilio savininkams leidžia sutaupyti brangiausią dalyką – laiką. Ne paslaptis, kad trumpalaikė automobilio nuoma reikalauja nemažai laiko ir pastangų. Savaitgaliniai pristatymai ir atsiėmimai, klientų skambučiai, techninis aptarnavimas ir kiti kylantys rūpesčiai nedaro šio verslo patraukliu. Būtent dėl to sukūrėme šią platformą, kad automobilio savininkui, norinčiam gauti pajamų iš nuomos, tai nebūtų galvos skausmas,“ – pasakoja bendrovės vadovas V. Šliažas.

Be to, platformos naudotojams sutarties pasirašymas, atsiskaitymas už paslaugas, dokumentų patikra ir automobilio atrakinimas atliekami internetu, todėl nereikalingas aptarnaujantis personalas.

Dairosi į užsienio rinkas

„Sigvi“ kol kas plečiasi iš bendrovės įkūrėjų Vyčio Šliažo, Igno Gibo ir Juliaus Gunevičiaus įnešto pradinio kapitalo. Su juo planuojama išplėsti veiklą Lietuvoje, o ruošdamasi plėtrai užsienyje, vadovų komanda kalbasi su verslo angelais ir ankstyvosios stadijos rizikos kapitalo fondais dėl galimų investicijų.

Kaip kalba V. Šliažas, Lietuvos startuoliai puikiai išnaudoja tvarumo aspektą plėtodami savo verslus, pradedant nuo naudotų drabužių platformos „Vinted“ iki naudotų detalių prekyvietės „Ovoko“.

„Vietoje poreikio gaminti naujus automobilius, mes įveikliname vis dar puikiai veikiančias ir tvarkingos būklės naudotas apie 10 m. senumo transporto priemones. Mokslininkams kalbant apie poreikį imtis sprendimų kovai su klimato kaita, dalinimasis naudotu automobiliu, o ne naujų pirkimo skatinimas yra vienas iš nedidelių, bet gamtai palankių sprendimų“, – kalba startuolio vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją