aA
Prie vidutinio dydžio visureigio vairo miestiečiai spalio 24 dieną sėdo prekybos centro „Mega“ aikštelėje laikinai įrengtoje „Peak Point“ platformoje, leidžiančioje įvertinti svarbiausias SUV savybes.
"Jeep Compass" išbandymai ant "Peak Point" platformos
© Organizatorių archyvas

Jeep Compass“ visureigis idealiai tinka aktyviam žmogui, vertinančiam automobilio kompaktiškumą ir pravažumą. Jis nedidelis išoriškai, tačiau erdvus viduje, turi keturių varančių ratų pavarą bei visas legendines „Jeep“ savybes. Jas norėjome ne tik pademonstruoti, bet ir pasiūlyti išbandyti patiems specialioje platformoje. Mes įsitikinę, jog „Compass“ paliko patį geriausią įspūdį“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Jeep“ pardavimo vadovas Baltijos šalyse Laurynas Boguševičius.

Išbandyti naująjį visureigį galės ir vilniečiai – spalio 28 dieną prie PC „Nordika“ įrengtoje „Peak Point“ platformoje, o lapkričio 11-ąją šį nuotykį prie „Švyturio“ arenos galės patirti klaipėdiečiai.

Visureigių bandymų platforma

„Peak Point“ platformą kartu su savo komanda sukūrė vienas labiausiai patyrusių visureigių specialistų Lietuvoje – panevėžietis Audrius Sutkus, dalyvaujantis įvairiose bekelės varžybose tiek savo tėvynėje, tiek aplinkinėse valstybėse. „Peak Point“ platformoje objektyviai įvertinamos visos visureigio technologijos: diferencialų darbo efektyvumas, įkalnės ir nuokalnės įveikimo galimybės, judėjimas pasvirus šonu, kėbulo standumas.

Tiek sėdintis prie automobilio vairo žmogus, tiek stebintys veiksmą iš šalies gali jausti bei matyti, kaip tiksliai dirba automobilio sukimo momento paskirstymo sistema, kai trys jo ratai praslysta ir tik vienas turi sukibimą. Kėbulo standumo bandymas stebėtojams atrodo ne mažiau įspūdingai.

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, „Jeep Compass“ visureigis tokius iššūkius gliaudė lengvai – jo kėbulo gamyboje panaudota net 65 procentai itin tvirto plieno, kuris ne tik užtikrina standumą automobiliui pasvirus, bet ir saugumą susidūrimo metu. Rugsėjo mėnesį vykusiuose nepriklausomuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose „Jeep Compass“ surinko didžiausią galimą penkių žvaigždučių įvertinimą – tokį rezultatą pasiekti padėjo ne tik itin tvirtas kėbulas, bet ir daugiau kaip 70 į automobilį įdiegtų pasyvaus bei aktyvaus saugumo sistemų.

Daugelį „Peak Point“ rungčių kauniečiai išbandė patys. Tik vienintelėje rungtyje, kylant į 45 procentų statumo įkalnę, dėl dalyvių saugumo jie užėmė keleivio vietą. Čia prie vairo sėdėjo rungties instruktorius, „Compass“ salone sėdintiems žmonėms dovanojęs nekasdienius įspūdžius: automobiliui kylant į tokį kalną, keleiviai kone atsigula ant sėdynės, o pro priekinį stiklą mato tik dangų.

„Peak Point“ rezultatais remiasi ir Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimų komisija – visi konkurse dalyvaujantys visureigiai, tarp kurių šiemet bus ir naujasis „Jeep Compass“, turi atlikti užduotis šioje platformoje ir yra įvertinami.

Sujungia kompaktiškumą su pravažumu

Vidutinio dydžio SUV segmentas auga visame pasaulyje – skaičiuojama, jog jis padidės apie 20 procentų iki 2020-ųjų. Vien Europoje metiniai šio segmento automobilių pardavimai viršija 1,6 mln., o šio dešimtmečio pabaigoje turėtų padidėti iki 2 mln. Būtent šioje sparčiai augančioje rinkoje „Compass“ išplečia visureigių pasiūlą – dabar „Jeep“ turi po dideliu pravažumu galintį pasigirti modelį kiekviename SUV segmente.

Naujasis „Compass“ siūlo du benzininius ir du dyzelinius variklius, kombinuojamus su automatinėmis ir mechaninėmis pavarų dėžėmis. Benzininis 1,4 l darbinio tūrio „MultiAir 2 Turbo“ variklis su „Start&Stop“ sistema pasiekia 140 AG ir 230 Nm, o galingesnė šio agregato versija – 170 AG ir 250 Nm.

Į „Jeep Compass“ Lietuvoje taip pat montuojamas dyzelinis 2,0 l darbinio tūrio variklis, kurio dvi modifikacijos pasiekia 140 AG ir 350 Nm arba 170 AG ir 350 Nm.

Visureigį galima rinktis iš trijų komplektacijos variantų: „Longitude“, „Limited“ ir „Trailhawk“, skirto tikriems bekelės mėgėjams. Šios komplektacijos „Compass“ yra 2,5 cm aukštesnis, turi specialias dugno apsaugas ir gali pasigirti įspūdingais užvažiavimo ir nuvažiavimo kampais: atitinkamai 30 ir 33,6 laipsnių.

Kiekvienas „Compass“ komplektuojamas su autonominio stabdymo sistema – visureigio išorėje sumontuota kamera ir radaras stebi priekyje judančius objektus ir įspėja vairuotoją, jeigu šie staiga sulėtėjo ar atsirado važiavimo trajektorijoje. Jeigu artėjant susidūrimui vairuotojas nesiima veiksmų, sistema kritiniu atveju pati stabdo automobilį.

Naujos kartos „Jeep Compass“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 24 tūkst. 590 EUR su PVM.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kurį naudotą automobilį geriausia pirkti, kad pavažinėjus pavyktų brangiai parduoti (134)

Prieš pirkdami naudotą automobilį žmonės domisi ne tik specifiniais tam tikro modelio ypatumais,...

Vairuojantiems mirusių giminaičių automobilius reikės suskubti – turės 2 svarbias savaites (30)

Balandžio 1 d. paprastėja transporto priemonių registravimo tvarka, mirus jų savininkams. Nuo...

Ėmėsi baisiausio Lietuvos kelio remonto – iki rudens ribos eismą Molėtų plente (107)

Kelias A14, arba plentas nuo Vilniaus iki Utenos, neretai pavadinamas baisiausiu Lietuvos keliu....

„Mercedes-Benz“ pasigyrė: naujajame GLE – dar nenaudotos technologijos (4)

Naujasis visureigis „ Mercedes-Benz GLE“ yra turtingas naujovių. Tai – visiškai nauja...

Juknevičius atskleidė, kiek ir kokių patobulinimų prireikė Dakare aplamdytam bolidui (8)

Vasario 18 d. iš Peru grįžusiu automobiliu besidžiaugęs Antanas Juknevičius , bolido...

Top naujienos

„Žalgirio“ svajonę pasvėręs Kuzminsko brolis: būtų nuostabu, jei tolyn patektų ir Kaunas, ir Milanas laida „Krepšinio zona“

Dar prieš tris savaites nekantriausi Lietuvos žurnalistai jau skubėjo laidoti Kauno „Žalgirio“...

Prakalbus apie staigų atlyginimų kilimą – Maurico pastaba: deja, yra vienas magiškas žodis (78)

Finansų ministerija blogina ekonomikos augimo prognozes : kaip situacija keičiasi lietuvių...

Netrukus vėl suksime laikrodžius – miegosime trumpiau (74)

Paskutinį kovo sekmadienį vėl teks pasukti laikrodžių rodykles – šį kartą jas suksime pirmyn...

Ekspertas apie išvadas dėl buvusio Putino bendražygio mirties: nieko panašaus nebuvau matęs

Lūžęs kaklo kaulas, kuris lūžta labai retai, nebent smaugimo ar dusinimo atveju, kraujo...

Jasikevičius Eurolygos autsaiderių nenuvertina, bet nori atiduoti duoklę „Žalgirio“ sirgaliams (23)

Trys pergalės iš eilės ir keturios per pastarąsias penkerias rungtynes. Tokią statistiką...

ES lyderiai spaudžia ir perspėja britus: viskas bus daug sunkiau siūlo atidėjimą iki gegužės 22-osios; papildyta 19.26 (79)

Europos Sąjungos lyderiai ketvirtadienį didino spaudimą Didžiosios Britanijos parlamentui paremti...

Siaubingi įtarimai Pabradės gimnazijoje: pradėtas tyrimas dėl galimo mažamečių tvirkinimo

Vilniaus apskrities policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl galimo jaunesnio negu 16 metų...

„Facebook“ pripažino: šimtus milijonų slaptažodžių galėjo matyti visi įmonės darbuotojai (7)

„Facebook“ ketvirtadienį pripažino, kad šimtai milijonų vartotojų slaptažodžių įmonės...

Brandžios odos priežiūra: gydytoja paneigė mitus ir patarė, kaip išlikti jaunoms

Odos priežiūra – apipinta mitais, tad nenuostabu, kad daugybė moterų vis dar kenčia nuo...

Ekspertė paaiškino, kaip galima investuoti į NT: kada pinigai grįš su kaupu? (23)

Apie tai, kur geriausia investuoti, reikia ilgai sukti galvą, gerai viską apskaičiuoti ir apgalvoti...