Prie vidutinio dydžio visureigio vairo miestiečiai spalio 24 dieną sėdo prekybos centro „Mega“ aikštelėje laikinai įrengtoje „Peak Point“ platformoje, leidžiančioje įvertinti svarbiausias SUV savybes.
"Jeep Compass" išbandymai ant "Peak Point" platformos
© Organizatorių archyvas

Jeep Compass“ visureigis idealiai tinka aktyviam žmogui, vertinančiam automobilio kompaktiškumą ir pravažumą. Jis nedidelis išoriškai, tačiau erdvus viduje, turi keturių varančių ratų pavarą bei visas legendines „Jeep“ savybes. Jas norėjome ne tik pademonstruoti, bet ir pasiūlyti išbandyti patiems specialioje platformoje. Mes įsitikinę, jog „Compass“ paliko patį geriausią įspūdį“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Jeep“ pardavimo vadovas Baltijos šalyse Laurynas Boguševičius.

Išbandyti naująjį visureigį galės ir vilniečiai – spalio 28 dieną prie PC „Nordika“ įrengtoje „Peak Point“ platformoje, o lapkričio 11-ąją šį nuotykį prie „Švyturio“ arenos galės patirti klaipėdiečiai.

Visureigių bandymų platforma

„Peak Point“ platformą kartu su savo komanda sukūrė vienas labiausiai patyrusių visureigių specialistų Lietuvoje – panevėžietis Audrius Sutkus, dalyvaujantis įvairiose bekelės varžybose tiek savo tėvynėje, tiek aplinkinėse valstybėse. „Peak Point“ platformoje objektyviai įvertinamos visos visureigio technologijos: diferencialų darbo efektyvumas, įkalnės ir nuokalnės įveikimo galimybės, judėjimas pasvirus šonu, kėbulo standumas.

Tiek sėdintis prie automobilio vairo žmogus, tiek stebintys veiksmą iš šalies gali jausti bei matyti, kaip tiksliai dirba automobilio sukimo momento paskirstymo sistema, kai trys jo ratai praslysta ir tik vienas turi sukibimą. Kėbulo standumo bandymas stebėtojams atrodo ne mažiau įspūdingai.

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, „Jeep Compass“ visureigis tokius iššūkius gliaudė lengvai – jo kėbulo gamyboje panaudota net 65 procentai itin tvirto plieno, kuris ne tik užtikrina standumą automobiliui pasvirus, bet ir saugumą susidūrimo metu. Rugsėjo mėnesį vykusiuose nepriklausomuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose „Jeep Compass“ surinko didžiausią galimą penkių žvaigždučių įvertinimą – tokį rezultatą pasiekti padėjo ne tik itin tvirtas kėbulas, bet ir daugiau kaip 70 į automobilį įdiegtų pasyvaus bei aktyvaus saugumo sistemų.

Daugelį „Peak Point“ rungčių kauniečiai išbandė patys. Tik vienintelėje rungtyje, kylant į 45 procentų statumo įkalnę, dėl dalyvių saugumo jie užėmė keleivio vietą. Čia prie vairo sėdėjo rungties instruktorius, „Compass“ salone sėdintiems žmonėms dovanojęs nekasdienius įspūdžius: automobiliui kylant į tokį kalną, keleiviai kone atsigula ant sėdynės, o pro priekinį stiklą mato tik dangų.

„Peak Point“ rezultatais remiasi ir Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimų komisija – visi konkurse dalyvaujantys visureigiai, tarp kurių šiemet bus ir naujasis „Jeep Compass“, turi atlikti užduotis šioje platformoje ir yra įvertinami.

Sujungia kompaktiškumą su pravažumu

Vidutinio dydžio SUV segmentas auga visame pasaulyje – skaičiuojama, jog jis padidės apie 20 procentų iki 2020-ųjų. Vien Europoje metiniai šio segmento automobilių pardavimai viršija 1,6 mln., o šio dešimtmečio pabaigoje turėtų padidėti iki 2 mln. Būtent šioje sparčiai augančioje rinkoje „Compass“ išplečia visureigių pasiūlą – dabar „Jeep“ turi po dideliu pravažumu galintį pasigirti modelį kiekviename SUV segmente.

Naujasis „Compass“ siūlo du benzininius ir du dyzelinius variklius, kombinuojamus su automatinėmis ir mechaninėmis pavarų dėžėmis. Benzininis 1,4 l darbinio tūrio „MultiAir 2 Turbo“ variklis su „Start&Stop“ sistema pasiekia 140 AG ir 230 Nm, o galingesnė šio agregato versija – 170 AG ir 250 Nm.

Į „Jeep Compass“ Lietuvoje taip pat montuojamas dyzelinis 2,0 l darbinio tūrio variklis, kurio dvi modifikacijos pasiekia 140 AG ir 350 Nm arba 170 AG ir 350 Nm.

Visureigį galima rinktis iš trijų komplektacijos variantų: „Longitude“, „Limited“ ir „Trailhawk“, skirto tikriems bekelės mėgėjams. Šios komplektacijos „Compass“ yra 2,5 cm aukštesnis, turi specialias dugno apsaugas ir gali pasigirti įspūdingais užvažiavimo ir nuvažiavimo kampais: atitinkamai 30 ir 33,6 laipsnių.

Kiekvienas „Compass“ komplektuojamas su autonominio stabdymo sistema – visureigio išorėje sumontuota kamera ir radaras stebi priekyje judančius objektus ir įspėja vairuotoją, jeigu šie staiga sulėtėjo ar atsirado važiavimo trajektorijoje. Jeigu artėjant susidūrimui vairuotojas nesiima veiksmų, sistema kritiniu atveju pati stabdo automobilį.

Naujos kartos „Jeep Compass“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 24 tūkst. 590 EUR su PVM.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naudotų automobilių rinka auga: į Lietuvą vežami 11 metų amžiaus dyzeliai (5)

Bendrovė „ AutoTyrimai “, išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus duomenis, nutatė, kad liepą...

Porelė prarado tris „Lexus“, mat vagys pasinaudojo viena „protinga“ automobilio sistema (4)

Anksčiau nuvaryti automobilį būdavo labai lengva. Tačiau po to atsirado šiuolaikinės...

Naudotų automobilių prekeiviai ruošiasi: į turgus grįžta kirgizai, kils populiariausių modelių kainos (176)

Automobilių prekeivių laukia aukso amžius: Kirgizijoje pasirašytas nutarimas, sugrąžinantis į...

Žada perversmą: automobiliai, kuriais važinėjosi tik kinai, pasirodys ir Europos gatvėse (6)

Jei anksčiau Kinijos gatvėmis važinėjantys automobiliai buvo vertinami kaip keistoki, dabar tokių...

Panevėžys kratosi sunkiasvorių mieste, gyventojai priekaištauja, kad per vėlai – gatvės jau sugadintos (43)

Draudimas tranzitiniam sunkiasvoriui transportui įvažiuoti į Panevėžį turėjo būti priimtas...

Top naujienos

Ekspertai juokauja: jei toks bus Karbauskio pasirinkimas, tai Vilniau, laikykis (246)

Europarlamentaro Antano Guogos vis dažnesni pasirodymai valstiečių-žaliųjų draugijoje ėmė...

Įrengė 22 kv. metrų butą Vilniaus senamiestyje: čia tikrai galima gyventi ir dviese (69)

Mažas butas, jeigu yra tinkamai įrengtas, gali būti puiki erdvė gyventi jaunam žmogui arba net...

Trumpas priėmė Putino iššūkį: šių ginklavimosi varžybų Kremlius tęsti tiesiog nepajėgs (1263)

Tebūnie ginklavimosi varžybos. Mes juos pranoksime visur. Taip dar 2016-ųjų gruodį sakė tuomet...

Atostogos Lenkijos pajūryje: ar tikrai pasijausite kaip ponai? (88)

Lenkijos pajūris yra tiek daug aprašytas ir prigirtas, kad kartais darosi sunku atskirti realią...

Mamą nustebino sūnaus poelgis: matyt, kažką darau kitaip nei visos (22)

Visos mamos skirtingos, bet turi vieną bendrą tikslą – padaryti viską, kad jų vaikas būtų...

Horizonte – dar viena futbolo šventė: į Marijampolę kitame etape atkeliautų „Celtic“

Jei Marijampolės „Sūduvai“ pavyks išlaikyti svečiuose įgytą persvarą prieš Jūrmalos...

Audra niokojo Kauną: vanduo apsėmė gatves, vėjas vartė reklamų stendus ir medžius (180)

Antradienio popietę Kauną užklupo škvalas. Smarki liūtis užtvindė kai kurias svarbias Kauno...

Kinai sukūrė nedegančią ir labai stiprią medieną (11)

Daugybė pasaulio medžių kasdien yra nukertama dėl žaliavos poreikio. Mes turime ir kitų,...

Kosmetologė apie mitus, kuriais vis dar tikima: nutįsta rankos iki žemės paklausius tokių kalbų (31)

Kokia kosmetika yra iš tiesų saugi ir ar galime beatodairiškai griebti pirmą pasitaikiusį...

Vyras dantų protezų eilėje laukė 4 metus, tačiau nieko negavo: pasijaučiau kaip asocialus (43)

Kas nutinka, jeigu negauni pranešimo apie atsiųstą registruotą laišką, kuriame svarbus...