Pirmo visiškai elektrinio „e-tron GT“ premjera Lietuvoje įvyko trečiadienį, „Audi“ Pažangos šventės tiesioginės transliacijos metu. Renginyje apie automobilį papasakojo ir savo įžvalgomis pasidalino Moller Auto Keturi žiedai pardavimų vadovas Tadas Baltrušaitis bei Autojuta Kauno Audi centro pardavimų vadovas Vytautas Švedas.

„Tai yra svarbiausia „Audi“ naujiena šiais metais, žyminti naują erą. Naujas „e-tron GT“ automobilis atspindi mūsų požiūrį į ateitį, nes ateitis priklauso elektromobiliams, todėl labai džiaugiamės galimybe pristatyti naująjį „e-tron GT“ Lietuvoje“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.

„Audi e-tron GT“ yra dinamiškas meno kūrinys, kurio visi paviršiai ir linijos tobulai suderinti – nuo priekinių žibintų su pasirenkamomis lazerinėmis šviesomis iki didelio difuzoriaus gale. Kėbulas yra itin aerodinaminis, o pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,24. Salonas taip pat atitinka klasikinę „Gran Turismo“ išvaizdą: vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės sumontuotos žemai sportiškoje padėtyje ir atskirtos plačia centrine konsole, o gale bus patogu net suaugusiems keleiviams.

„Audi e-tron GT“ yra sportiškas kelioninis automobilis, pasižymintis itin dinamiškomis valdymo savybėmis. Priklausomai nuo versijos, jo elektrinių variklių galia siekia 350 kW (476 AG) „Audi e-tron GT quattro“ modelyje arba 440 kW (598 AG) „Audi RS e-tron GT“ modelyje. Starto kontrolė per 2,5 sekundės „Audi e-tron GT quattro“ leidžia išvystyti 390 kW (530 AG) galią, o „Audi RS e-tron GT“ – iki 475 kW (646 AG) galią. Iki 488 kilometrų (numatytas WLTP) nuvažiuojamą atstumą užtikrina 85 kWh talpos akumuliatorius, kurį galima įkrauti iki 270 kW siekiančia galia. Nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 4,1 sekundės, o RS modelis – per 3,3 sekundės. Maksimalus greitis „Audi e-tron GT quattro“ modelyje siekia 245 km/val., o „Audi RS e-tron GT“ – 250 km/val.

Pakaba išsiskiria subalansuotomis dinamiškomis ir komfortiškomis savybėmis, kurias užtikrina tokios technologijos kaip „Audi drive select“ sistema, visi vairuojamieji ratai, reguliuojama pneumatinė pakaba, elektrinė visų ratų pavara ir galinis riboto praslydimo diferencialas. Ratų dydis siekia iki 21 colio, o stabdžių diskų, kurie gali būti pagaminti iš anglies pluošto keramikos, skersmuo siekia iki 420 milimetrų.

Kaip ir kiti „Audi“ modeliai, „e-tron GT“ turi visas junglumo galimybes. Multimedijos sistema, internetinės „Audi connect“ paslaugos ir pagalbinės sistemos yra itin pažangios, taip pat „Audi“ specialiai „e-tron GT“ sukūrė unikalų garsą, kuris skamba galingai ir progresyviai.

Su naujuoju „Audi e-tron GT“ pristatoma ir „e-tron Charging Service“ paslauga, kuri leis naudotis beveik 170 000 įkrovimo vietų visoje Europoje. Sutartį pasirašę klientai reikalingą informaciją matys vienoje vietoje ir gaus vieną mėnesinę sąskaitą, taip kasdienį įkrovimą darant žymiai patogesniu ir pigesniu. Standartinė Lietuvoje esančiose „Ionity“ stotelėse įkrovimo kaina yra 0,79 Eur/kWh, su „e-tron Charging Service“ paslauga jis bus tik 0,31 Eur/kWh. Pirmus metus „Transit“ tarifas yra nemokamas, vėliau mėnesinis abonementinis mokestis bus 17,95 Eur.

Klientai naujuosius „Audi e-tron GT“ automobilius jau gali užsisakyti „Audi“ atstovybėse Lietuvoje – Moller Auto Keturi žiedai Vilniuje, Autojuta Kauno Audi centre bei Klaipėdos Audi centre.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)