„Citroen“ markės niekada nebuvo galima vadinti nuobodžia. Kurdami automobilius prancūzai visada stengėsi mąstyti už nusistovėjusių ribų. Kartais jų kūriniai susilaukdavo kritikos, neretai – netikėto pripažinimo. Tačiau šis gamintojas nuo pat pradžių garsėjo išskirtiniu dizainu ir komfortu. Nuo pat 1948 metais pasirodžiusio 2CV, kuris galėjo per arimus pervežti pintinėje nesudaužytus kiaušinius, ar vėliau klasika tapusio, 1955 metais pasirodžiusio DS su hidropneumatine važiuokle, kuriai komfortu neprilygsta net naujausi „Premium“ segmento atstovai iki pat šių dienų.

„Citroen“ nepamiršo savo ištakų ir nepagalėjo pastangų užtikrinti neįprastą komfortą naujajam, prieinamam kompaktinės klasės modeliui C4. Švelnų važiavimą ir geras valdymo savybes užtikrina pakaba su progresiniais hidrauliniais ribotuvais „Butées Hydrauliques Progressives“, o patogumą viduje – išskirtinio dizaino, 15 mm storio sutirštintomis putomis pripildytos sėdynės.

„C4 kompaktinių automobilių segmente yra unikalus savo komfortu, kurį užtikrina hidraulinė pakaba. Ir žinoma, kaip jau galima tikėtis iš šio prancūzų gamintojo, automobilis išsiskiria neįprastu dizainu, niekuo nepanašiu nei į vokiškus, nei į japoniškus automobilius. Lietuvoje turime „Citroen“ gerbėjų, ir nė neabejoju, kad naująjį modelį įvertins savimi pasitikintys ir išskirtinumo ieškantys pirkėjai“, - sakė oficialių „Citroen“ atstovų Lietuvoje „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kviklys.

Drąsus ir funkcionalus dizainas

Dar vienas „Citroen“ gamintojo arkliukas: išskirtinis ir drąsus dizainas. Naujasis C4 nepanašus nė į vieną kompaktinės klasės varžovą. Aerodinamiškas siluetas su kupė motyvais pasižymi kompaktiško sedano elegancija, tačiau šokiruoja unikaliomis grafinėmis grotelėmis, išskirtinio dizaino žibintais ir padidinto pravažumo automobiliui būdinga tvirta stovėsena, kurią suteikia dideli ratai ir plačios arkos.

Dizainas ne tik išskirtinis, bet ir funkcionalus: vos 4,35 m ilgio automobilis viduje siūlo pakankamai erdvės 5 suaugusiems žmonėms ir talpią 380 litrų bagažinę bei itin daug daiktadėžių bei skyrelių rakandams susikrauti.

Viduje didelis dėmesys skirtas ne tik komfortui, bet ir junglumui: 10 colių jutiklinis ekranas su 3D navigacijos sistema suderinamas su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“, yra bevielis įkroviklis mobiliajam telefonui. C4 turi 20 saugumo įrangos sistemų.

Elektra, benzinas ar dyzelis?

Prancūzai pasirūpino, kad pavaros sistema atitiktų be kokių klientų poreikius ir leidžia rinktis elektrinę, benzininiu arba dyzeliniu varikliais varomas versija.

Elektrinis „Citroen E-C4“ turi dinamišką važiavimą užtikrinantį 100 kW galios motorą. Jis komplektuojamas su 50 kWh dydžio baterija, kurios užteks įveikti iki 350 km siekiantį atstumą. 100 kWh įkrovimo galia leis bateriją iki 80 proc. įkrauti per 30 min.

„Citroen C4“ taip pat galima rinktis su naujausius „Euro 6d“ emisijų standartus atitinkančiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Benzininių galia svyruoja nuo 100 iki 155 AG, o dyzelinių – nuo 110 iki 130 AG. Juos galima komplektuoti su automatinėmis 8 pakopų EAT8 pavarų dėžėmis.

Išskirtiniu dizainu ir komfortu pasižyminčio C4 modelio su vidaus degimo varikliu kaina prasideda nuo 15 900 eurų. Elektrinė E-C4 versija kainuoja nuo 34 190 Eurų. Modelis jau buvo įvertintas Europos metų automobilio 2021 rinkimuose, kur pateko į finalą tarp 7 geriausiųjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)