Įgaliota „Porsche“ atstovė Lietuvoje bendrovė „Prime Auto“ antradienį vakare surengė išskirtinį naujojo antros kartos „Porsche Panamera“ modelio pristatymą. Į renginį pakviesti svečiai turėjo unikalią galimybę stebėti, kaip šis prabangus sportinis sedanas tikrąja to žodžio prasme nusileido iš dangaus – pirmą kartą Europoje jis buvo pristatytas sraigtasparniu.
"Porsche Panamera" pristatytas Lietuvoje
© Gamintojo nuotr.

Į Lietuvą naujos kartos „Porsche“ sportinis sedanas atgabentas likus mėnesiui iki jo pasaulinės premjeros Paryžiaus automobilių parodoje.

Lietuva tapo viena iš nedaugelio šalių, kurioje surengtas išankstinis „Porsche Panamera“ pristatymas prieš pasaulinę jo premjerą“, – pranešime žiniasklaidai cituojama įgalioto „Porsche“ atstovo Lietuvoje bendrovės „Prime Auto“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.

„Porsche Panamera Turbo“ į renginio vietą šalia Vilniaus buvo atskraidintas sraigtasparniu. Pasak R. Klimavičiūtės, kadangi naujajam „Porsche“ sedanui pristatyti buvo skirtas itin trumpas laiko tarpas, nuspręsta į renginį jį gabenti greičiausiu būdu – oro transportu. Be to, Lietuvoje surengtas „Porsche Panamera“ pristatymas buvo skirtas visam regionui, todėl renginyje dalyvavo svečiai ne tik iš Lietuvos, bet ir Latvijos bei Baltarusijos.

Lietuvoje užsibuvęs vos vieną vakarą, trečiadienį naujasis „Porsche Panamera“ tęsė savo išankstinę debiutinę kelionę į kitas šalis.

Lietuvoje pristatytas galingiausias „Porsche Panamera Turbo“ modelis yra aprūpintas 4 litrų darbinio tūrio V8 benzininiu varikliu, varančiu visus ratus ir išvystančiu 404 kW/550 AG galią bei maksimalų 770 Nm jėgos sukimo momentą. Su šiuo varikliu „Panamera Turbo“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,8 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ įsibėgėjimo laikas – vos 3,6 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis – 306 km/val.

Nepaisant įspūdingų dinaminių charakteristikų, šis modelis išsiskiria sumažėjusiomis degalų sąnaudomis, kurios siekia 9,4-9,3 l/100 km.

Keturiais ratais varomame „Panamera 4S“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio V6 benzininis variklis, kurio išvystoma galia siekia 324 kW/440 AG, o sukimo momentas – 550 Nm. Šis variklis leidžia „Panamera 4S“ iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 4,4 sekundės, su „Sport Chrono Package“ paketu – per 4,2 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 289 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 8,2-8,1 l/100 km.

Tuo metu „Panamera 4S Diesel“ ratus suka naujas V8 dyzelinis variklis, kuris pirmą kartą yra sukomplektuotas su nuolatine keturių varančiųjų ratų sistema. Šis variklis išvysto 310 kW/422 AG galią ir 850 Nm jėgos sukimo momentą.

Gebantis išvystyti maksimalų 285 km/val. greitį, „Panamera 4S Diesel“ yra šiuo metu greičiausias pasaulyje serijinės gamybos automobilis su dyzeliniu varikliu. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 4,5 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ – per 4,3 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos sudaro 6,8-6,7 l/100 km.

Naujieji „Panamera“ modeliai aprūpinti daugybe standartinių ir pasirenkamų vairuotojo asistavimo sistemų. Šių automobilių patogumą ilgose kelionėse ir sportinio automobilio charakterį lemia tokios inovatyvios technologijos kaip adaptyvioji pneumatinė pakaba. Automobilyje įdiegta pakabos valdymo sistema „4D Chassis Control“, kuri kontroliuoja visus pakabos elementus ir parenka optimalią jų konfigūraciją atsižvelgiant į kelio dangą ir sąlygas. Vairavimo tikslumą dar labiau padidina į vairo judesius reaguojantys ir atitinkamai pasisukantys galinės ašies ratai.

Šių automobilių viduje daugelį įprastų valdymo mygtukų pakeitė lietimams jautrūs paviršiai, o į prietaisų skydelį ir centrinę konsolę integruoti didelės raiškos ekranai. Vairuotojo apžvalgos zonoje nuolatos yra du 7 colių įstrižainės ekranai, o tarp jų – analoginis tachometras.

Centrinėje konsolėje tarp vairuotojo ir keleivio integruotas 12,3 colio įstrižainės jutiklinis ekranas, per kurį galima naudotis naujos kartos „Porsche Communication Management“ sistema su interneto navigacija, kitomis interneto funkcijomis, išmaniojo telefono ir „Apple Car Play“ sąsaja. Tiek vairuotojas, tiek keleivis gali šią sistemą nustatyti pagal savo individualius poreikius.

Įprastas funkcijas atliekantys kiti centrinės konsolės mygtukai taip pat valdomi lietimais, tarp jų – net ir oro angų grotelės.

Planuojama, kad „Porsche Panamera“ modeliai prekyboje pasirodys 2016 m. lapkričio mėnesį. „Panamera 4S“ kaina prasideda nuo 114 tūkst. 708 eurų įskaitant mokesčius, „Panamera 4S Diesel“ – nuo 118 tūkst. 701 eurų, „Panamera Turbo“ – nuo 155 tūkst. 364 eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ vadovas: mes iš naujo išrandame automobilį (8)

Vokietijos automobilių gamintojas „ Volkswagen “ (VW) penktadienį teigė per artimiausius...

Būsimas „BMW X8“ konkuruos su prabangiausiais modeliais (21)

2020 metais ketinamas išleisti „ BMW X8“ miesto visureigis, kaip spėjama, bus brangiausias...

Po patikros skandalo „Nissan“ vadovas žada grąžinti dalį savo atlyginimo (1)

Japonijos automobilių rinkos milžinės „Nissan“ generalinis direktorius Hiroto Saikawa...

„Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ pelnė garbingą apdovanojimą (5)

42-uosiuose „Golden Steering Wheel“ rinkimuose „ Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ buvo...

„Tesla“ vadovas pristatymo metu pribloškė gerbėjus (199)

Ketvirtadienį (lapkričio 16 d.) vakare (penktadienį ryte Lietuvos laiku) elektromobilių gamybos...

Top naujienos

Plastikos chirurgas susiduria su keisčiausiais pageidavimais: vyrus išklauso, tačiau pildo moterų norus (7)

Kai kurios plastikos chirurgo Dariaus Jauniškio pacientės po krūtų didinimo ar mažinimo...

Sunku patikėti, kaip gerai dabar gyvename (271)

Europa jau nebėra pasaulio ekonomikos ligonė ir čia prasideda auksinis euro ekonomikos laikotarpis.

Lietuvių restorane Amerikoje klientai cepelinus valgo su kečupu (113)

Keliaudamas po Čikagos priemiesčius DELFI Kelionių ambasadorius Orijus Gasanovas rado...

„Mamos iškrypėlės“ ieškojęs vilnietis įkliuvo policijai: namuose – šokiruojantys įkalčiai (85)

Slapti pomėgiai įklampino teisėsaugai gerai žinomą vilnietį – anksčiau dėl įvairių...

Įspūdingi lėktuvų prototipai: tikras monstras ir nė vieno keleivio salone nepasveikinęs orlaivis (17)

Lėktuvų gamintojai per visą aviacijos istoriją sukūrė įspūdingų orlaivių, ir nors daugelis...

Kontracepcijos priemonė gali lemti mažesnę vėžio riziką (5)

Naujas tyrimas atskleidė, kad moterims, naudojančioms gimdos spirales, yra mažesnė gimdos kaklelio...

Mila Kunis papasakojo apie santykius su Macaulay Culkinu: būdavo neįmanoma eiti gatve (1)

Amerikiečių aktorė Mila Kunis prabilo apie tai, ką reiškė susitikinėti su tikra Holivudo...

Mokytoja Kolumbijoje mokiniams rašė gerus pažymius mainais į seksą (23)

Mokytojai gresia kalėjimas po to, kai ši vertė savo mokinius su ja mylėtis mainais į gerus...

Išskirtinis baras ant vandens turistų neatbaido net milžiniškomis kainomis

Plaukiojantis baras ir picerija „Cloud 9“ supasi turkio žydrumo vandenyje Mamanudos salose,...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Verygos ir kepeniai Lietuvai reikalingi kaip lietus Gedimino kalnui (440)

„Veryga atsitraukia..." – žodžiai, kurių šią savaitę laukė Lietuva, kaip reikiant suerzinta...