Kovo mėnesį tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje demonstruotas naujasis „Bentley Bentayga“ su benzininiu V8 varikliu jau atvyko į Lietuvą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, stilingą ir greitą „luxury“ segmento visureigį galima apžiūrėti sausį darbą pradėjusiame „Bentley“ salone Vilniuje.
"Bentley Bentayga"
© Gamintojo archyvas

„Vos pristatytas „Bentayga“ visame pasaulyje tapo žvaigžde – tai buvo pirmasis „luxury“ segmento visureigis. Gamintojas siekia patenkinti daugelio pirkėjų poreikius, todėl pristatė versijas su įvairiais varikliais, iš kurių naujausias – V8. Klientai Lietuvoje domisi šiuo automobiliu, taip pat jau sulaukiame užklausų ir dėl hibridinės „Bentayga“ versijos“, – teigia „Bentley“ pardavimų vadovė Lietuvoje Evelina Avina.

„Bentley Bentayga“ siūlomas su trimis skirtingais varikliais: W12 ir V8 benzininiais bei „Plug-in“ hibridu. Benzininė V8 versija yra tarsi aukso viduriukas tarp itin galingo W12 bei ekonomiškos „Plug-in“ versijos.

4,0 l darbinio tūrio du turbokompresorius turintis V8 variklis pasiekia 550 AG ir 770 Nm. Įspūdingą galią pasiekiantis visureigis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,5 sek. bei pasiekia didžiausią 290 km/val. greitį.

Erdvus ir gausybę komforto įrangos turintis visureigis sveria apie 2,4 tonos, tačiau vairuotojui tą pajusti bus sunku. „Bentayga“ yra vienas pirmųjų šio segmento visureigių, kuriame montuojama 48 voltų įtampos elektros sistema, akimirksniu kontroliuojanti amortizatorių bei stabilizatorių darbą lygiame kelyje bei posūkiuose.

Dėl 48 voltų įtampos sistemos „Bentayga“ gali efektyviai veikti skirtingi važiavimo režimai. Vairuotojas gali rinktis vieną iš keturių: „Comfort“, „Sport“, „Bentley“ ir „Custom“. Pastarajame įvairius parametrus susikonfigūruoja pats vairuotojas, o „Bentley“ režimas sukurtas įmonės inžinierių ir perteikia visas geriausias visureigio savybes. Papildomos įrangos sąraše yra išmanus bekelės asistentas „All Terrain Specification“, su juo itin prastuose keliuose galima rinktis vieną iš penkių važiavimo režimų: „Snow + Grass“, „Dirt + Gravel“, „Mud + Trail“, „Sand Dune“ arba automatinį.

Greitai sustoti „Bentayga“ taip pat nėra problema. Jame papildomai komplektuojama itin efektyvi anglies keramikos stabdžių sistema, kurios priekinių diskų skersmuo – net 440 mm, o galinių – 370 mm. Šios stabdžių sistemos apkabos taip pat išskirtinės – nudažytos raudona „Tornado“ spalva.

„Bentayga“ montuojama 12 ultragarso jutiklių, 5 vaizdo kameros bei parkavimo asistentai, padedantys automobilį pastatyti net ir siauriausiose vietose ar manevruojant su priekaba. Visureigyje taip pat montuojami du aplinką stebintys radarai, infraraudonųjų spindulių naktinio matymo kamera, adaptyvi kruizo kontrolė, projekcija ant priekinio stiklo ir kitos sistemos.

Jau standartinėje „Bentayga“ įrangoje yra 10 garsiakalbių šešių kanalų garso sistema, o papildomai gali būti užsakoma „NAIM for Bentley audio“ 20 garsiakalbių ir 21 kanalo sistema, pasiekianti 1 950 vatų galingumą.

„Bentley“ tobulinimo padalinio „Mulliner“ meistrai jį gali paversti visiškai unikaliu. Kiekvieno „Bentley“ automobilio salone gali būti išsiuvinėti unikalūs raštai – klientas pats renkasi siūlių spalvas bei gali pateikti nuotrauką, kurios vaizdą norės matyti. Pirkėjas gali rinktis ir daugybę kitų unikalių apdailos elementų.

Hibridinė patirtis

Visame pasaulyje ypatingai domimasi dar šiemet pasirodysiančiu iš tinklo įkraunamu hibridiniu „Bentley Bentayga“. Jame bus montuojamas V6 benzininis bei elektrinis varikliai, o vidutinė prabangaus ir erdvaus visureigio CO2 emisija – vos 75 g/km.

Nors yra ekologiškas, „Bentley Bentayga Hybrid“ išsaugos tradicines visureigio savybes. Jis turės nuolatinę keturių varančių ratų pavarą, variklių duetas pasieks per 400 AG, o vien elektra galės įveikti apie 50 kilometrų.

Hibridinis režimas yra subalansuotas važiavimui mieste. „Bentayga Hybrid“ iš vietos kiekvieną kartą judins elektrinis variklis, o benzininis įsijungs pasiekus didesnį greitį arba smarkiau nuspaudus akceleratoriaus pedalą. Būtent pajudėjimo iš vietos metu sunaudojama daugiausia energijos, tad elektrinis variklis smarkiai padidina automobilio ekologiškumą.

„Bentayga“ specialiai sukalibruota GPS sistema numatys priekyje laukiantį kelią ir automatiškai parinks geriausią važiavimo režimą – pavyzdžiui, kelionėms nedideliu greičiu mieste bus paliekama daugiau elektros energijos, o užmiestyje aktyviai naudojami abu varikliai.

„Bentley Bentayga“ yra pirmasis „luxury“ klasės automobilių gamintojo didesnio pravažumo modelis, gaminamas nuo 2016-ųjų metų. Jo kėbulas yra gaminamas Vokietijoje, tačiau visa vidaus bei komforto įranga surenkama „Bentley“ gamykloje Kru mieste.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sugalvojo, kaip elektromobilius įkrauti greičiau – siūlo vėl pildyti „degalų bakus“ (4)

Ar žinojote, kad vienas iš trukdžių elektromobilių įsigalėjimui yra kultūrinė inercija?...

Bando naują 3 serijos BMW: automobilyje yra vienas „benzingalviams“ svarbus pokytis (14)

Pakeliui į serijinę gamybą automobiliai atlieka daugybę testų – bandoma jų dinamika,...

Didžiausias automobilių gamintojų galvos skausmas, arba kodėl nauji modeliai bandomi Laplandijoje (3)

„Test World“ Suomijoje yra vienintelė vieta pasaulyje, kurioje automobilių gamintojai...

Vežėjai siūlo Palangos poilsiautojams nakvynę vilkiko kabinoje (23)

Lietuvos vežėjų asociacija surengė akciją – atostogaujantys Palangoje gali pasirinkti nakvynę...

Sostinės gatves užplūs dviratininkai: kaip keisis eismas ir kur bus uždarytos gatvės (4)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 19 d., sekmadienį, Vilnių išjudins...

Top naujienos

Bandė emigruoti į Norvegiją, bet nepasisekė: nuo to laiko savo šeimos gyvenimą pavertė pragaru (26)

„Sugyventinis sakė, kad neužsikoduos. Sakė: ką, aš nesveikas, kad negersiu? Vaikų teisių...

Baltarusės vyksta gimdyti į Vilnių ir moka tūkstančius: Olga papasakojo esminius skirtumus (15)

Tarp Baltarusijos moterų, besiruošiančių tapti motinomis, populiarūs gimdymai Vilniuje. Žinoma,...

„Žiurkikių“ kebabais prekiaujantis verslininkas: nėra ko piktintis, pavadinimas – žmonos garbei (75)

„Žiurkikių“ kebabas. Tokį maisto patiekalą galite nusipirkti dviejose Molėtuose...

Doveika įvertino Vėlyvio provokaciją bažnyčioje: ar nusišlapinti ant artimo žmogaus kapo taip pat būtų labai meniška? (350)

„Čia nieko originalaus. Nieko. Tuščia. Čia garbėtroškos priemonė“, – apie Emilio Vėlyvo...

Intrigos nebelieka: broliai Lavrinovičiai karjerą tęs Prienuose ir klausys Šeškaus nurodymų (5)

Po dvejų metų Panevėžyje broliai Darjušas ir Kšištofas Lavrinovičiai kelsis į Prienus, kur...

Šią šeimą prisimena kiekvienas lietuvis, tačiau tik retas žino, ką jai iš tiesų teko iškęsti (74)

Jie – broliai dvyniai. Ji – vyresnioji sesuo, vadinta eterio lakštingala. Visi trys bajoriškos...

Kaip vasaros užbaigtuvių metu rengiasi stilingi sostinės gyventojai (23)

Besibaigianti vasara Vilniuje vis dar gena sostinės gyventojus ištrūkti į miestą, nes saulėtų...

Inga Stumbrienė su šeima Singapūre apsistojo viename prabangiausių viešbučių: įspūdis – neišdildomas (98)

Po 14-ųjų vetuvių metinių minėjimo Balyje verslininkai Inga ir Aivaras Stumbrai apsistojo...

Pasaulyje išgarsėjusį šokoladą kuriantis lietuvis: kartumas – prasto šokolado požymis (8)

Šokoladas tikrai ne saldainis – tai labai išlepęs kakavos vaisiaus produktas, sako rankų darbo...

Nausėda pasveikino važiuojančius apsipirkti į Lenkiją (583)

Pirmadienį „Žinių radijuje“ viešėjęs Gitanas Nausėda kiek netikėtai pasidžiaugė į...