aA
Kovo mėnesį tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje demonstruotas naujasis „Bentley Bentayga“ su benzininiu V8 varikliu jau atvyko į Lietuvą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, stilingą ir greitą „luxury“ segmento visureigį galima apžiūrėti sausį darbą pradėjusiame „Bentley“ salone Vilniuje.
"Bentley Bentayga"
© Gamintojo archyvas

„Vos pristatytas „Bentayga“ visame pasaulyje tapo žvaigžde – tai buvo pirmasis „luxury“ segmento visureigis. Gamintojas siekia patenkinti daugelio pirkėjų poreikius, todėl pristatė versijas su įvairiais varikliais, iš kurių naujausias – V8. Klientai Lietuvoje domisi šiuo automobiliu, taip pat jau sulaukiame užklausų ir dėl hibridinės „Bentayga“ versijos“, – teigia „Bentley“ pardavimų vadovė Lietuvoje Evelina Avina.

„Bentley Bentayga“ siūlomas su trimis skirtingais varikliais: W12 ir V8 benzininiais bei „Plug-in“ hibridu. Benzininė V8 versija yra tarsi aukso viduriukas tarp itin galingo W12 bei ekonomiškos „Plug-in“ versijos.

4,0 l darbinio tūrio du turbokompresorius turintis V8 variklis pasiekia 550 AG ir 770 Nm. Įspūdingą galią pasiekiantis visureigis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,5 sek. bei pasiekia didžiausią 290 km/val. greitį.

Erdvus ir gausybę komforto įrangos turintis visureigis sveria apie 2,4 tonos, tačiau vairuotojui tą pajusti bus sunku. „Bentayga“ yra vienas pirmųjų šio segmento visureigių, kuriame montuojama 48 voltų įtampos elektros sistema, akimirksniu kontroliuojanti amortizatorių bei stabilizatorių darbą lygiame kelyje bei posūkiuose.

Dėl 48 voltų įtampos sistemos „Bentayga“ gali efektyviai veikti skirtingi važiavimo režimai. Vairuotojas gali rinktis vieną iš keturių: „Comfort“, „Sport“, „Bentley“ ir „Custom“. Pastarajame įvairius parametrus susikonfigūruoja pats vairuotojas, o „Bentley“ režimas sukurtas įmonės inžinierių ir perteikia visas geriausias visureigio savybes. Papildomos įrangos sąraše yra išmanus bekelės asistentas „All Terrain Specification“, su juo itin prastuose keliuose galima rinktis vieną iš penkių važiavimo režimų: „Snow + Grass“, „Dirt + Gravel“, „Mud + Trail“, „Sand Dune“ arba automatinį.

Greitai sustoti „Bentayga“ taip pat nėra problema. Jame papildomai komplektuojama itin efektyvi anglies keramikos stabdžių sistema, kurios priekinių diskų skersmuo – net 440 mm, o galinių – 370 mm. Šios stabdžių sistemos apkabos taip pat išskirtinės – nudažytos raudona „Tornado“ spalva.

„Bentayga“ montuojama 12 ultragarso jutiklių, 5 vaizdo kameros bei parkavimo asistentai, padedantys automobilį pastatyti net ir siauriausiose vietose ar manevruojant su priekaba. Visureigyje taip pat montuojami du aplinką stebintys radarai, infraraudonųjų spindulių naktinio matymo kamera, adaptyvi kruizo kontrolė, projekcija ant priekinio stiklo ir kitos sistemos.

Jau standartinėje „Bentayga“ įrangoje yra 10 garsiakalbių šešių kanalų garso sistema, o papildomai gali būti užsakoma „NAIM for Bentley audio“ 20 garsiakalbių ir 21 kanalo sistema, pasiekianti 1 950 vatų galingumą.

„Bentley“ tobulinimo padalinio „Mulliner“ meistrai jį gali paversti visiškai unikaliu. Kiekvieno „Bentley“ automobilio salone gali būti išsiuvinėti unikalūs raštai – klientas pats renkasi siūlių spalvas bei gali pateikti nuotrauką, kurios vaizdą norės matyti. Pirkėjas gali rinktis ir daugybę kitų unikalių apdailos elementų.

Hibridinė patirtis

Visame pasaulyje ypatingai domimasi dar šiemet pasirodysiančiu iš tinklo įkraunamu hibridiniu „Bentley Bentayga“. Jame bus montuojamas V6 benzininis bei elektrinis varikliai, o vidutinė prabangaus ir erdvaus visureigio CO2 emisija – vos 75 g/km.

Nors yra ekologiškas, „Bentley Bentayga Hybrid“ išsaugos tradicines visureigio savybes. Jis turės nuolatinę keturių varančių ratų pavarą, variklių duetas pasieks per 400 AG, o vien elektra galės įveikti apie 50 kilometrų.

Hibridinis režimas yra subalansuotas važiavimui mieste. „Bentayga Hybrid“ iš vietos kiekvieną kartą judins elektrinis variklis, o benzininis įsijungs pasiekus didesnį greitį arba smarkiau nuspaudus akceleratoriaus pedalą. Būtent pajudėjimo iš vietos metu sunaudojama daugiausia energijos, tad elektrinis variklis smarkiai padidina automobilio ekologiškumą.

„Bentayga“ specialiai sukalibruota GPS sistema numatys priekyje laukiantį kelią ir automatiškai parinks geriausią važiavimo režimą – pavyzdžiui, kelionėms nedideliu greičiu mieste bus paliekama daugiau elektros energijos, o užmiestyje aktyviai naudojami abu varikliai.

„Bentley Bentayga“ yra pirmasis „luxury“ klasės automobilių gamintojo didesnio pravažumo modelis, gaminamas nuo 2016-ųjų metų. Jo kėbulas yra gaminamas Vokietijoje, tačiau visa vidaus bei komforto įranga surenkama „Bentley“ gamykloje Kru mieste.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po laivo gaisro, kuriame sudegė milijonų verti automobiliai, „Porsche“ priėmė netikėtą sprendimą (17)

28000 t sveriantis prekybinis laivas, be kito krovinio į Braziliją gabenęs dar ir 2000...

„Porsche“ išplėtė „Cayenne“ modelių gamą: pristatė kupė versiją (2)

„Porsche“ plečia sėkmingo SUV „ Cayenne “ gamą ir pristato dar sportiškesnį modelį –...

Kurį naudotą automobilį geriausia pirkti, kad pavažinėjus pavyktų brangiai parduoti (169)

Prieš pirkdami naudotą automobilį žmonės domisi ne tik specifiniais tam tikro modelio ypatumais,...

Vairuojantiems mirusių giminaičių automobilius reikės suskubti – turės 2 svarbias savaites (30)

Balandžio 1 d. paprastėja transporto priemonių registravimo tvarka, mirus jų savininkams. Nuo...

Ėmėsi baisiausio Lietuvos kelio remonto – iki rudens ribos eismą Molėtų plente (108)

Kelias A14, arba plentas nuo Vilniaus iki Utenos, neretai pavadinamas baisiausiu Lietuvos keliu....

Top naujienos

Tikrasis tuštėjančių Lietuvos regionų veidas: iš 300 eurų pensijos pragyvena dviese, emigracija naikina viską (372)

„Lietuvos regionai miršta“, – DELFI lankantis Utenos rajone sakė jo gyventojai. Pasak jų,...

Theresos May problema, vedanti į blogiausią scenarijų: ją išsprendus krizė baigtųsi akimirksniu (115)

Vienintelis būdas išsivaduoti iš krizės gniaužtų – sugebėti sutelkti parlamento daugumą,...

Naujausi prezidentiniai reitingai: lyderių trejetuke vienas pakilo, kitas leidžiasi (921)

Prezidento rinkimų reitinguose smuktelėjo pirmaujančio Gitano Nausėdos populiarumas, o jo...

Už mažamečių operacijas gydytojai ėmė kyšius: galėjo ir neduoti, visus vaikus mylėjau kaip savo (705)

Nors kvėpavimo takų ligomis sergančius vaikus gydytojas turėjo operuoti nemokamai, tačiau...

Užkalnis apie kvepalus, pagarsėjusius tik iš blogosios pusės (38)

Sovietiniais laikais, pasakysiu aš jums, su parfumerijos reikalais buvo ne kažkas. Lietuvoje...

Nufilmavo šiurpią avariją: kelio viduriu skridęs „Audi A6“ staiga rėžėsi į medį (61)

„Pavasarį parskrenda ne tik paukščiai“, – taip pareigūnai pavadino avariją, kuri įvyko...

25 kilogramų atsikračiusi Donalda Meiželytė papasakojo, kokie trys dalykai padėjo sulieknėti: sportuoti jau negaliu (93)

Žinoma televizijos laidų vedėja ir visuomenės veikėja Donalda Meiželytė puikiai žino, ką...

Valentinas Mitė. Aikštinga kaip vaikas Britanija nesugeba nei likti, nei išeiti iš ES (22)

Didžioji Britanija visada norėjo kažkokių ypatingų sau sąlygų Europos Sąjungoje, kažkokių...

Jūreiviams šis darbas buvo bausmė: ar žinote, kas vadinama varnos lizdu?

Šiuolaikiniai laivai turi radarus ir kitas modernias navigacijos sistemas. Anksčiau šią funkciją...