Ilgiau nei pusmetį Lietuvoje veikiantys „Porsche“ atstovai pristatė svarbiausią šių metų naujieną - įvairiapusiškiausią šios markės modelį „Macan“.
Porsche Macan pristatymas Vilniuje
© Organizatorių nuotr.

Tai yra padidinto pravažumo automobilis, kurį gamintojai pristato kaip „sportiškiausią kompaktinių SUV segmente“. Be to, tai yra ir galingiausias bei brangiausias automobilis savo klasėje.

„Kaip ir visame pasaulyje, taip ir Lietuvoje susidomėjimas šiuo automobiliu yra didelis ir panašu, kad jaučiamas jų trūkumas. Taip yra todėl, kad tai tikrai itin pavykęs modelis, kurio daug kam trūko“, - DELFI sakė „Porsche“ atstovės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.

Per metus planuojama pagaminti po 50 tūkst. šių automobilių. Kai kuriose rinkose dėl ribotų „Macan“ kvotų pirkėjams automobilio tenka laukti metus. Lietuvoje situacija šiuo klausimu geresnė, tačiau greitai gali nutikti ir taip, kad užsisakiusiems naująjį „Porsche“ modelį jo teks palaukti iki kitų metų.

„Tai yra Leipcigo gamyklos pajėgumų klausimas. Kiekvieną kartą išleidžiant naują modelį yra nustatomi tiekimo terminai, tai reiškia, kad per pirmus metus galima pagaminti tik tam tikrą kiekį automobilių. Remiantis į gamyklos pajėgumus, įvairioms rinkoms paskirstomos kvotos, kurios yra daugmaž proporcingos gyventojų skaičiui. Šiuo metu Lietuvoje situacija yra panaši kaip ir kitose šalyse - užsakymus priimame tik rudeniui, o greitai gali būti ir taip, kad užsakymus priimsime tik kitiems metams“, - tvirtino J. Jokštys.

Jis tikisi, kad 2015-aisiais, t.y. pirmaisiais pilnais „Macan“ pardavimo metais, Lietuvoje bus nupirkta apie 60-80 šių automobilių. Optimistines prognozes skatina tai, kad kitąmet prie šiuo metu siūlomos variklių gamos prisijungs 2.0 l motorai.

Dabar standartinis „Macan S“ aprūpintas 3.0 l šešių cilindrų 340 AG varikliu, „Macan S Diesel“ siūlomas su 3.0 l, 258 AG dyzeliniu motoru, o galingiausias pasirinkimas – „Macan Turbo“ su 3.6 l ir 400 AG agregatu su dviem turbinomis. Vienintelė siūloma transmisija – septynių laipsnių, dviejų sankabų automatinė PDK pavarų dėžė.

Gamintojai „Macan“ vardą pasiskolino iš indoneziečių kalbos, kur šis žodis reiškia „tigras“. Galingiausia versija „Macan Turbo“ yra 4,70 m ilgio, 1,92 m pločio ir 1,62 m aukščio, o kiti du modeliai – kiek trumpesni. Pagal kitam „Volkswagen“ koncerno SUV visureigiui „Audi Q5“ naudojamą platformą sukurtas naujasis „Porsche“ šeimos atstovas, lyginant su didesniuoju broliu „Cayenne“, yra 14,6 cm trumpesnis, 1,6 cm siauresnis ir 8,2 cm žemesnis.

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 202 tūkst. Lt (už „Macan S“), o „Macan Turbo“ versija kainuoja nuo 286 tūkst. Lt.

DELFI Auto išbandė „Porsche Macan“ dar prieš jo debiutą Lietuvos rinkoje, automobilio apžvalgą galite skaityti čia.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Aston Martin“ atgaivins legendinį J. Bondo automobilį

Skrieti gatvėmis kaip Jamesas Bondas : šią svajonę jau netrukus galės įgyvendinti pinigingi...

Sugalvojo, kaip elektromobilius įkrauti greičiau – siūlo vėl pildyti „degalų bakus“ (6)

Ar žinojote, kad vienas iš trukdžių elektromobilių įsigalėjimui yra kultūrinė inercija?...

Bando naują 3 serijos BMW: automobilyje yra vienas „benzingalviams“ svarbus pokytis (17)

Pakeliui į serijinę gamybą automobiliai atlieka daugybę testų – bandoma jų dinamika,...

Didžiausias automobilių gamintojų galvos skausmas, arba kodėl nauji modeliai bandomi Laplandijoje (3)

„Test World“ Suomijoje yra vienintelė vieta pasaulyje, kurioje automobilių gamintojai...

Vežėjai siūlo Palangos poilsiautojams nakvynę vilkiko kabinoje (23)

Lietuvos vežėjų asociacija surengė akciją – atostogaujantys Palangoje gali pasirinkti nakvynę...

Top naujienos

Slaptą planą pervilioti lenkus kūrė visai ne valstiečiai: pasikeitė tik viena esminė detalė (110)

Vilniaus kraštu Lietuvos politikai susidomėjo visai neseniai. Ilgą laiką niekam, išskyrus šiame...

Dėl lopinėlio žemės buvo paverstas žemgrobiu: 7 metus tampė po teismus (147)

Vilnietis Tomas Nenartavičius, pasakodamas savo istoriją, vis dar negali atsistebėti: 7-erius metus...

Viskas pasikeitė per naktį: oro uoste – „turistai“ su automatais, gatvėse pasirodė tankai (443)

„Sugedus lėktuvui“ nusileidę „turistai“ ir „ Aeroflot darbuotojai“ atstato automatų...

Vėl atversta „MG Baltic“ byla: užsiminta apie neteisėtai suvaržytą Masiulio laisvę papildyta 9.33 (81)

Po daugiau nei dviejų mėnesių pertraukos Vilniaus apygardos teisme vėl nagrinėjama politinės...

Į avariją Vilniaus pakraštyje pateko NATO kariai (11)

Antradienio rytą, apie 8 val., Vilniaus pakraštyje, Molėtų pl. ir Skersinės g. sankryžoje,...

Du pamėgti Adomaičio ginklai: išbandė rinktinėje, pasitelks ir klube (3)

Eimantas Bendžius ir Evaldas Kairys gimė pajūryje, bet krepšinio lopšiu jiems buvo sostinė....

„DELFI Šiandien“ – naujiena mobiliojo DELFI vartotojams (2)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI atnaujino savo mobiliąją svetainę ir vartotojams siūlys ne...

Grupės „Mango“ lyderė Rima Petrauskytė-Paulauskienė laukiasi kūdikio: tai vėl naujas stebuklas (7)

„Prie to jausmo neįmanoma priprasti. Tai vėl naujas stebuklas“, – žurnalui „Stilius“...

Rusijoje pabranginta degtinė

Minimali degtinės (nepriklausomai nuo stiprumo) rinkos kaina Rusijoje rugpjūčio 20 dieną...

Nenoras valgyti – santykio su tėvais atspindys (1)

Turime problemą: mūsų penkerių metų dukrelė dažnai stokoja apetito, tiesiog atsisako valgyti....