aA
Naująjį „S-MAX“ įveikti sunkiau nei „Barcelona“ futbolo klubą, apibendrindamas palyginimą su konkurentais rašė vienas įtakingiausių automobilių žurnalų pasaulyje „Car“. Iš tiesų, praėjusių metų pabaigoje pasauliui pristatytas naujasis „S-MAX“ išlaikė geriausią klasėje važiavimo kokybę, tačiau pasipildė sunkiai aprėpiamu naujausių technologijų sąrašu.
© Gamintojo nuotr.

Tačiau tai nė kiek nepabrangino techniškai išbaigto, komfortabilaus ir visus šeimos poreikius atitinkančio vienatūrio – Lietuvos salonuose „S-MAX“ su 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos varikliu ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže galima užsisakyti už 26 519 eurus.

Kaip jau įprasta, „Ford“ siūlo du standartinės komplektacijos lygius – „Trend“ ir „Titanium“. Tačiau naujasis modelis jau gali būti varomas ir visais ratais, naudojant išmanią „Intelligent AWD“ sistemą, todėl automobilio įrangos komplektacijos variantų skaičius labai išaugo

Atnaujindami vidutinės klasės vienatūrį „Ford“ inžinieriai į jį įdiegė iki šiol panašiuose šios klasės automobiliuose nenaudotas technologijas. Čia įdiegta „Ford“ adaptyvaus vairavimo sistema, salono vietą taupanti „Easy-Fold“ sistema antroje ir trečioje sėdynių eilėse, kintamo intensyvumo priekiniai LED žibintai, susidūrimų prevencijos sistema ir dar daug kitokių vairavimo malonumą ir saugumą gerinančių inovacijų.

Naujame automobilyje žemesnė nei pirmtako stogo linija, raumeningos ratų arkos ir griežtų formų žibintai kuria žemo ir plataus sportininko įspūdį, o sportiška išorė visiškai nepakenkė tokio tipo automobiliui privalomam komfortiškam ir lengvai keičiamam salonui, kurio apdaila ir vidaus erdvė nuteikia maloniai kelionei.

„Apibendrinimus mėgstantys apžvalgininkai sako, kad šiandien didelis vienatūris yra gremėzdiškas, lėtas ir negražus, tačiau užtenka pažvelgti į „S-MAX“ ir tampa aišku, kad šiam automobiliui toks stereotipas nepritaikomas. Naujasis modelis yra elegantiškas, komfortiškas ir sportiškas. O tiems, kam sportiškumui dar reikia ir prieskonių, „Ford“ parengė galingiausias dyzelinę ir benzininę versijas“, – sako „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Galingiausia versija su 210 AG 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu su dviem turbinomis kainuoja nuo 35,3 tūkst. eurų, o galingiausia benzininė – su 2 litrų tūrio 240 AG „EcoBoost“ varikliu – kainuos nuo 33,9 tūkst. eurų.

Naujos kartos „Ford S-MAX“ automobiliai yra draugiškesni aplinkai nei iki šiol. Pavyzdžiui, dyzelinių „S-MAX“ variklių CO2 emisija buvo sumažinta net 7 procentais. „Švariausia“ versija – su 2 litrų darbinio tūrio TDCi 120 AG varikliu. Šios modifikacijos anglies dvideginio emisija siekia 129 g/km, o toks modelis kainuoja 27 514 eurų.

„Ford“ pirmą kartą įmontavo itin tikslią „Ford Adaptive Front Steering“ sistemą, atsiskleidžiančią važiuojant vingiuotais keliais. Ši vairavimo sistema nuolat fiksuoja automobilio greitį bei pokyčius kelyje ir iškart pritaiko vairavimo mechanizmą prie skirtingų kelio savybių, taip didindama „S-MAX“ vairavimo tikslumą ir automobilio kontrolę.

Taip ta tai yra pirmasis „Ford S-MAX“ automobilis su dinaminiais prisitaikančiais priekiniais LED žibintais, užtikrinančiais geriausią įmanomą apšvietimą neakinant kitų eismo dalyvių. Be to, naujieji modeliai turi „Ford Pre-Collision Assist“ technologiją, padedančią sumažinti potencialią susidūrimo grėsmę, kylančią važiuojant bet kokiu greičiu net ir greitkelyje.

Būtent už išmaniąją „Ford Prie-Collission Assist“ technologiją, tvarią plieno kėbulo struktūrą ir bendrą saugumą Europos nepriklausomos saugumo bandymų institucija „Euro NCAP“ įvertino „S-MAX“ maksimalių penkių žvaigždučių įvertinimu. Iš viso „Ford“ susižėrė septynis penkių žvaigždučių įvertinimus už inovacijas – daugiau nei bet kuris kitas automobilių gamintojas. Šiuo metu „Ford“ koncernas turi daugiausiai galiojančių penkių žvaigždučių įvertinimų iš visų automobilių gamintojų.

Vartotojų saugumui ir patogumui skirtos ir „Ford“ patentuota informacijos apie nelaimes kelyje sistema „Emergency Assistance“ bei „Hands-Free Liftgate“ – automatinė galinių durų atidarymo sistema, aktyvuojama lengvu kojos judesiu po galiniu bamperiu. Automobilio pramogų ir pagalbinės sistemos valdomos naujausios kartos „Ford“ komunikacijos sistema „SYNC 2“, kurią galima aktyvuoti liečiamuoju 8 colių įstrižainės ekranu arba balsu.

Nuo „Ford S-MAX“ gamybos istorijos pradžios Europoje buvo parduota daugiau nei 400 000 šio modelio vienetų, taip pat šis automobilis 2007 metais apdovanotas „Metų Europos automobilio“ bei „Lietuvos metų automobilio“ titulais.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kompanijos ėmė gaminti dar didesnius automobilius (14)

Šią savaitę Detroite vykusios automobilių parodos esminis akcentas – dideli automobiliai....

Vairuotojams siunčia skubų perspėjimą: kai kurios gatvės nepravažiuojamos, keliuose – chaosas eismas link Vilniaus vyksta tik viena eismo juosta, papildyta 11.56 val. (336)

Penktadienis daugeliui vairuotojų prasidėjo itin prastomis nuotaikomis keliaujant į darbą. DELFI...

Namo vežamą vyrą išgąsdino pavežėjas – valdžia žada, kad „klevo lapai“ greitai nebedirbs (98)

Lietuvos didmiesčių gyventojai ieškantys alternatyvos taksi jau keletą metų naudojasi pavežėjų...

Detroito automobilių parodoje – įspūdingos naujienos

Pirmadienį, sausio 14 dieną, Detroite vykstančioje automobilių parodoje gamintojai pristatė...

Lietuviai ryškių spalvų nemėgsta – 4 iš 10 pernai pirko pilką automobilį (47)

„ Regitra “ atliko praėjusių metų Lietuvos lengvųjų automobilių parko tendencijų...

Top naujienos

Mačiulis savaip pažiūrėjo į dešimties metų iššūkį: statistika, kurią pamirštame (5)

Socialiniuose tinkluose išpopuliarėjusį 10 metų pokyčių iššūkį įgyvendino ir ekonomistas...

Švietimo ekspertė: turime uždaryti didžiąją dalį mokyklų (116)

Didžiausia Lietuvos mokyklų problema – ne tik atskirtis tarp kaimų ir miestų mokyklų. Tuo...

Pirkėjai nusigręžia nuo daug žadėjusio rajono: koją kiša vienas „bet“ (8)

Vilniaus šiaurinėje dalyje įsikūręs Santariškių mikrorajonas išsisikiria ne tik kaip medicinos...

Gripas ir toliau renkasi aukas: 5 savivaldybėse skelbiama epidemija papildyta 17.40 (31)

Praėjusią savaitę toliau smarkiai daugėjo sergančiųjų gripu ir ūmiomis viršutinių kvėpavimo...

Kerčės sąsiauryje užsidegė du laivai evakuota 30 jūreivių

Pirmadienį Kerčės sąsiauryje užsiliepsnojo du laivai. Kaip skelbia naujienų agentūra...

Tragiškai žuvo perspektyvi Lietuvos rankininkė (2)

Lietuvos rankinio federacija (LRF) pirmadienį pranešė, kad eidama 22-uosius metus tragiškai...

Žiežmarių gimnazijos skandalas: tėvai prakalbo ir apie fizinį mokytojos smurtą (304)

Kilus skandalui dėl Žiežmarių gimnazijos mokytojos elgesio, kai ši per pamoką nesitvardydama...

Eligijus Masiulius iškrito iš rinkimų žaidimo: dalinasi planais, ką darys toliau (240)

Iš Klaipėdos merų rinkimų dėl nepakankamo galiojančių parašų skaičiaus iškritęs Eligijus...

Karas, kuris negali būti laimėtas: po Baltųjų rūmų pranešimo – liūdni scenarijai (141)

JAV karas Afganistane nusinešė tūkstančius amerikiečių karių gyvybių ir kainavo virš...

Suttonas teigia, kad „Rytas“ turi rinktis: jis arba Adomaitis anksčiau kalbėjo ką kita (85)

Pirmadienį suspenduotas Vilniaus „Ryto“ klubo puolėjas iš JAV Dominique'as Suttonas neišvyko...