„S1 Performance“ projekto įgyvendintojai – technologas ir daugiametis ralio varžybų nugalėtojas, komandos įkvėpėjas Kęstutis Lenčiauskas, jo sūnus Marijus, nuo mažų dienų sukinėjęsis tarp ralio mechanikų, logistikos srities verslininkas Tomas Urbonavičius ir pardavimų specialistas Artūras Andrejevskis. Be jų, dirba dar penki meistrai.

Visa mūsų komanda yra atsidavę automobilių ir motociklų entuziastai, sugebantys įprastą automobilį paversti išskirtinių charakteristikų bolidu. „S1 Performance“ komanda gerai žinoma visame pasaulyje kaip legendinių B grupės ralio bolidų vadinamųjų „replikų“ gamintojai. Tikrai žinome, kaip sėkmingai įgyvendinti sudėtingiausius techninius sprendimus“, – sako projekto kūrėjai.

Svajonė subrandino verslą

„S1 Performace“ gyvuoja nuo 2005 m., o svajonė kurti neįprastus ir sudėtingus automobilių projektus gimė dalyvaujant ralio varžybose ir vis tobulinant lenktyninius automobilius.

„Pamažu gimė svajonė pasigaminti ką nors kita negu serijinis automobilis su įprastinėmis modifikacijomis. Kuo daugiau informacijos rinkome apie „Audi S1“, tuo aiškiau darėsi, kad tai ir yra tas iššūkis, kurį privalome įgyvendinti. To niekas Lietuvoje nėra daręs, o visoje Europoje gali pagaminti vos keli meistrai“, – sako jie.

Po trijų mėnesių „Audi S1“ jau stovėjo prie „Ralis aplink Lietuvą“ varžybų starto linijos. Po pusės metų nusprendus parduoti „Audi S1“, susidomėjusių pirkėjų buvo daugiau, nei tikėtasi, todėl „S1 Performance“ komanda nusprendė gaminti dar vieną modelį: „Taip vieni projektai vedė prie kitų, klientų vis daugėjo, o mes kaupėme patirtį. Ir dabar turime sportinių automobilių verslą bei servisą.“

Atlieka ir paprastus darbus

Tarp lietuvių meistrų darbų – ir legendinė „Audi Sport Quattro“, „Lancia Delta Integralle“, „Lotus“ ir kiti įspūdingi automobiliai. Kaip vieną ambicingiausių projektų jie įvardija „Volkswagen Polo“, į kurį įtaisė „Mitsubishi Evo 8“ variklį ir transmisiją. Tačiau automobilių kopijų kūrimas ar jų perdarymas nėra vienintelė kolektyvo veiklos kryptis – jie atlieka ir paprasčiausius remonto darbus.

„Mūsų paslaugų spektras priklauso nuo to, ką mes sugebame pagaminti. O jeigu sugebame pagaminti „Audi S1“ ar tokį „Polo“ projektą, tai akivaizdu, kad galime restauruoti ir klasikinius automobilius ar pakeisti tepalus. Lietuvoje nemažai servisų, kurie giriasi galintys atlikti įvairias modifikacijas, restauraciją, tačiau tik vienetai gali tuos darbus atlikti profesionaliai. Mūsų kokybės garantas – mūsų atlikti projektai ir patenkinti klientai“, – sako „S1 Performance“ komanda.

Pagrindinė rinka – užsienis

„Audi S1“ „repliką“ iš šių meistrų galima įsigyti už 29 tūkst. eurų. O štai tiesiog „Eleonora“ vadinamo „Ford Mustang GT500 Shelby“ (iš kino filmo „Dingti per 60 sekundžių“) automobilio kaina – net 60 tūkst. eurų. Būtent dėl kainos į lietuvius dažniausiai kreipiasi užsieniečiai.

„Lietuvoje apie mus žino nedaug žmonių. Priežastis paprasta – daugelis mūsų klientų yra solidūs užsieniečiai, nes tik jie gali leisti sau turėti automobilį, kuris kainuoja 29 tūkst. eurų, ir su juo išvažiuoti tik kartą per mėnesį ar porą kartų per metus. Dauguma jų tiesiog mėgaujasi turėdami išskirtinį automobilį savo garaže“, – mano meistrai.