Auksarankiai mūsų šalies meistrai įprastus automobilius perkuria į įspūdingus lenktyninius bolidus.
© Gamintojų nuotr.

„S1 Performance“ projekto įgyvendintojai – technologas ir daugiametis ralio varžybų nugalėtojas, komandos įkvėpėjas Kęstutis Lenčiauskas, jo sūnus Marijus, nuo mažų dienų sukinėjęsis tarp ralio mechanikų, logistikos srities verslininkas Tomas Urbonavičius ir pardavimų specialistas Artūras Andrejevskis. Be jų, dirba dar penki meistrai.

Visa mūsų komanda yra atsidavę automobilių ir motociklų entuziastai, sugebantys įprastą automobilį paversti išskirtinių charakteristikų bolidu. „S1 Performance“ komanda gerai žinoma visame pasaulyje kaip legendinių B grupės ralio bolidų vadinamųjų „replikų“ gamintojai. Tikrai žinome, kaip sėkmingai įgyvendinti sudėtingiausius techninius sprendimus“, – sako projekto kūrėjai.

Svajonė subrandino verslą

„S1 Performace“ gyvuoja nuo 2005 m., o svajonė kurti neįprastus ir sudėtingus automobilių projektus gimė dalyvaujant ralio varžybose ir vis tobulinant lenktyninius automobilius.

„Pamažu gimė svajonė pasigaminti ką nors kita negu serijinis automobilis su įprastinėmis modifikacijomis. Kuo daugiau informacijos rinkome apie „Audi S1“, tuo aiškiau darėsi, kad tai ir yra tas iššūkis, kurį privalome įgyvendinti. To niekas Lietuvoje nėra daręs, o visoje Europoje gali pagaminti vos keli meistrai“, – sako jie.

Po trijų mėnesių „Audi S1“ jau stovėjo prie „Ralis aplink Lietuvą“ varžybų starto linijos. Po pusės metų nusprendus parduoti „Audi S1“, susidomėjusių pirkėjų buvo daugiau, nei tikėtasi, todėl „S1 Performance“ komanda nusprendė gaminti dar vieną modelį: „Taip vieni projektai vedė prie kitų, klientų vis daugėjo, o mes kaupėme patirtį. Ir dabar turime sportinių automobilių verslą bei servisą.“

Atlieka ir paprastus darbus

Tarp lietuvių meistrų darbų – ir legendinė „Audi Sport Quattro“, „Lancia Delta Integralle“, „Lotus“ ir kiti įspūdingi automobiliai. Kaip vieną ambicingiausių projektų jie įvardija „Volkswagen Polo“, į kurį įtaisė „Mitsubishi Evo 8“ variklį ir transmisiją. Tačiau automobilių kopijų kūrimas ar jų perdarymas nėra vienintelė kolektyvo veiklos kryptis – jie atlieka ir paprasčiausius remonto darbus.

„Mūsų paslaugų spektras priklauso nuo to, ką mes sugebame pagaminti. O jeigu sugebame pagaminti „Audi S1“ ar tokį „Polo“ projektą, tai akivaizdu, kad galime restauruoti ir klasikinius automobilius ar pakeisti tepalus. Lietuvoje nemažai servisų, kurie giriasi galintys atlikti įvairias modifikacijas, restauraciją, tačiau tik vienetai gali tuos darbus atlikti profesionaliai. Mūsų kokybės garantas – mūsų atlikti projektai ir patenkinti klientai“, – sako „S1 Performance“ komanda.

Pagrindinė rinka – užsienis

„Audi S1“ „repliką“ iš šių meistrų galima įsigyti už 29 tūkst. eurų. O štai tiesiog „Eleonora“ vadinamo „Ford Mustang GT500 Shelby“ (iš kino filmo „Dingti per 60 sekundžių“) automobilio kaina – net 60 tūkst. eurų. Būtent dėl kainos į lietuvius dažniausiai kreipiasi užsieniečiai.

„Lietuvoje apie mus žino nedaug žmonių. Priežastis paprasta – daugelis mūsų klientų yra solidūs užsieniečiai, nes tik jie gali leisti sau turėti automobilį, kuris kainuoja 29 tūkst. eurų, ir su juo išvažiuoti tik kartą per mėnesį ar porą kartų per metus. Dauguma jų tiesiog mėgaujasi turėdami išskirtinį automobilį savo garaže“, – mano meistrai.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveiki atvykę į 21 amžių: štai kaip „Tesla“ sutvarkys „Model 3“ problemą (19)

„ Consumer Reports “ paskelbė, kad elektromobilio „ Tesla Model 3 “ stabdymo kelias yra...

„Volkswagen“ vadovas nori artimesnio bendradarbiavimo su Kinija (2)

Vokietijos automobilių milžino „ Volkswagen “ generalinis direktorius vizito Šendžene metu...

ES perspėjimas: JAV muitas automobilių importui pažeis prekybos taisykles (9)

Bet koks Jungtinių Valstijų planas vienašališkai nustatyti muitus importuojamiems automobiliams...

Lazda smogė kitu galu: automobiliuose išpopuliarėjusi medžiaga kelia bjaurią problemą (42)

Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti...

JAV grasinant pritaikyti tarifus automobiliams, „Volkswagen“ perspėja dėl protekcionizmo (4)

Automobilių rinkos milžinas „ Volkswagen “ (VW) ketvirtadienį perspėjo dėl „vienpusiško...

Top naujienos

Klaipėdietis nusivylė brangiausiu Lietuvos „Passatu“ pardavėjai problemą mato kitur (352)

„Man tai buvo pirmas naujo automobilio pirkimas“, – DELFI sako Mindaugas, prieš pusmetį...

Rusai pučiasi: mes laimime antrąjį Šaltąjį karą, o JAV laukia žlugimas (1037)

Sovietų sąjunga pralaimėjo Šaltąjį karą prieš Vakarus, o sankcijų spaudžiama Rusija laimi...

Emigrantas, kuris grįžo kurti automatizuotą daržovių ūkį (29)

Nors daržovių ūkiuose Lietuvoje daugeliui procesų atlikti vis dar naudojamas rankų darbas, jau...

„MG Baltic“ gynyboje – buvę aukšti prokurorai (146)

Valstybės saugumo departamento informacijoje Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetui...

Drąsiems pokyčiams pasiryžusi 27 metų vilnietė pasikeitė kardinaliai (84)

DELFI Stilius kardinaliems stiliaus pokyčiams pasiryžo 27 metų vilnietė Miglė. Drąsi mergina...

Kitą savaitę – tropinė temperatūra: Lietuvoje bus karščiau nei Turkijos kurortuose (39)

Po labai karšto savaitgalio – dar karštesnė savaitė. Sinoptikai pastarąsias dienas nuo kaktos...

Tautos priešas: kvapą užgniaužęs Egiptas prakeikia Salah sutraumavusį Ramosą (57)

Niekas labiau nesuvienija Egipto nei Mohamedas Salah , todėl šeštadienio vakarą dužo ne tik „...

Unikalus Lietuvos kurortas, kur poilsiautojai viliojami fazanais ir žuvimi (50)

„Žmonės, važiuojantys pramogauti, nori ir skaniai pavalgyti, tad visi prašo tik šviežiai...

„Misija Sibiras‘18” bandomojo žygio metu į dienos šviesą sugrąžinta istorinė partizanų vieta (5)

Visą savaitgalį 80 atrinktų dalyvių žygiavo „Misija Sibiras‘18” bandomajame žygyje...

Užkalnis rado Lietuvos blogo maisto sostinę (242)

Jau esu sakęs, kad blogiausias Lietuvos regionas pavalgyti yra Dzūkija . Jie turi girias ir...