aA
Lietuvos gatves jau greitai papuoš išskirtinis automobilis – sportinis raudonos spalvos „Porsche 911 GT2 RS“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, lenktynių trasai subalansuotas, bet važiavimui gatve pritaikytas pats greičiausias kada sukurtas „Porsche 911“ iki birželio 27 d. bus demonstruojamas Vilniaus „Porsche“ centre.
Lietuvis įsigijo "Porsche 911 GT2 RS"
© Gamintojo atstovų archyvas

Vėliau pirmasis „911 GT2 RS“, kurį bus galima pamatyti Lietuvos keliuose, iškeliaus pas naująjį savininką.

„Visi „Porsche“ yra išskirtiniai, tačiau „911 GT2 RS“ Lietuvoje yra visiškai unikalus – šalyje tokių modelių iki šiol nebuvo. Tai yra „suaugusių“ vairuotojų automobilis, turinčius ypatingus įgūdžius ir patirtį“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Greičiausias ir varomas galiniais ratais

Sportiškiausios „Porsche 911“ versijos turi įvairius pavadinimus ir kiekvienas jų reiškia skirtingas modelio savybes. „GT2 RS“ yra labiausiai lenktynėms artima „Porsche 911“ versija, kuria, nepaisant jos sportiškumo, lygiai taip pat galima mėgautis ir kasdienių kelionių metu.

Išskirtinio „GT2 RS“ automobilio išmatavimai minimaliai skiriasi nuo „911“ modelio. Jo kėbulo ilgis yra 4 549 mm, ratų bazė – 2 453 mm, o aukštis – 1 297 mm.

„Porsche 911 GT2 RS“ taip pat yra labai lengvas. Jo stogas, sparnai, variklio gaubtas ir kitos detalės pagamintos iš magnio, anglies pluošto arba poliuretano, šoniniai bei galinis langas – iš polikarbonato, o išmetimo sistema – iš titano. Jo galios ir masės santykis – 2,1 kg/AG.

„Porsche 911 GT2 RS“ galinėje dalyje sumontuotas 3,8 l „boxer“ tipo šešių cilindrų variklis su dviem turbokompresoriais pasiekia 700 AG (515 kW) jėgą. Šio variklio išskirtinumas – labai aukšti, atmosferiniam varikliui prilygstantys sūkiai, nes didžiausia galia pasiekiama ties 7 000 aps./min., o maksimalūs variklio apsisukimai – 7 200. Didžiausias sukimo momentas – 750 Nm – pasiekiamas vos prie 2 500 aps./min.

Tokius įspūdingus techninius duomenis pasiekti leidžia moderni dviejų turbokompresorių – didesnio ir mažesnio – sąjunga. Elektroniniu būdu kontroliuojamas jų veikimas panaikina standartiniams turbininiams varikliams būdingas sukimo momento „duobes“.

Iki 100 km/val. galinius varančius ratus bei automatinę 7 laipsnių PDK pavarų dėžę turintis automobilis įsibėgėja vos per 2,8 sek., o 200 km/val. padalą spidometro rodyklę kerta praėjus 8,3 sek. po starto. Praėjus 22,1 sek., automobilis pasiekia 300 km/val. greitį, o viso įsibėgėti gali iki 340 km/val.

Svarbiausia – vairuotojas

Automobilio interjere viskas orientuota į vairuotoją, kuris kada panorėjęs gali važiuoti į lenktynių trasą treniruotis ar dalyvauti varžybose. Įlipęs į salone įmontuotą sportinę, itin lengvą iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintą sėdynę, vairuotojas prisisega šešių taškų saugos diržais – tokie yra tinkami daugelyje lenktynių serijų. Galinių sėdynių nėra – vietoje jų įmontuoti saugos lankai, padidinantys automobilio standumą ir saugumą lenktynių trasoje.

Už sportinio, versta oda aptraukto vairo, sumontuotos pavarų perjungimo svirtelės. Taip automobilį galima visiškai kontroliuoti pačiam perjungiant pavaras ir nenuimant rankų nuo vairo.

Kiekvienas automobilių sporto treneris patvirtins, jog pasiekti gerus rezultatus neanalizuojant savo važiavimų yra neįmanoma. „Porsche Track Precision App“ tą padės padaryti maksimaliai efektyviai: įvairūs duomenys kaip rato įveikimo laikai, įvairių trasos atkarpų įveikimo laikai ir kita informacija bei jos analizė gali būti atvaizduojama išmaniajame telefone.

Ir kaip kasdieninis

Daugelis automobilio savybių yra pritaikytos sportui, tačiau tai yra „Porsche“, kuris į lenktynių trasą nuvykti gali pats. Ir padaryti tą pakankamai komfortiškai, tikinama pranešime.

Kai kurios „911 GT2 RS“ esančios technologijos yra naudingos ne tik lenktynių trasoje, bet ir važinėjant kasdien – pavyzdžiui, vairuojami galiniai ratai. Važiuojant dideliu greičiu, jie automatiškai pasisuka vairo kryptimi – ten, kur pasukami priekiniai. Taip padidinamas automobilio stabilumas lenkimų metu ar greitai keičiant eismo juostą. Važiuojant nedideliu greičiu, galiniai ratai minimaliai pasisuka priešinga kryptimi – taip užtikrinamas didesnis manevringumas.

Automobilio pakaba yra reguliuojama „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) sistema. Ji akimirksniu keičia kiekvieno amortizatoriaus kietumą, atsižvelgdama į kelio sąlygas bei vairuotojo įpročius.

Vieno mygtuko paspaudimu taip pat galima pasirinkti du sportinio važiavimo režimus: „Normal“ skirtas lenktynėms ant šlapios dangos bei kasdieniam sportiškam važiavimui, o „Sport“ užtikrina maksimalią prispaudžiamąją galią bei stabilumą lenktynių trasose.

„Porsche 911 GT2 RS“ turi ir kitas modernias gamintojo technologijas stabilumui padidinti: tai kiekvieno rato sukimosi greitį individualiai reguliuoti galinti „Porsche Stability Management“ (PSM), o „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus) prireikus blokuoja galinį diferencialą bei reguliuoja stabdžių balansą – pavyzdžiui, atliekant posūkį, pristabdomas vidinis galinis ratas ir automobilis posūkį gali įveikti greičiau.

Ant automobilio sumontuoti skirtingo dydžio ratai. Priekyje – 20 colių skersmens su 265/35 ZR20 išmatavimų padangomis, gale – 21 colio su 325/30 ZR21.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po laivo gaisro, kuriame sudegė milijonų verti automobiliai, „Porsche“ priėmė netikėtą sprendimą (17)

28000 t sveriantis prekybinis laivas, be kito krovinio į Braziliją gabenęs dar ir 2000...

„Porsche“ išplėtė „Cayenne“ modelių gamą: pristatė kupė versiją (2)

„Porsche“ plečia sėkmingo SUV „ Cayenne “ gamą ir pristato dar sportiškesnį modelį –...

Kurį naudotą automobilį geriausia pirkti, kad pavažinėjus pavyktų brangiai parduoti (169)

Prieš pirkdami naudotą automobilį žmonės domisi ne tik specifiniais tam tikro modelio ypatumais,...

Vairuojantiems mirusių giminaičių automobilius reikės suskubti – turės 2 svarbias savaites (30)

Balandžio 1 d. paprastėja transporto priemonių registravimo tvarka, mirus jų savininkams. Nuo...

Ėmėsi baisiausio Lietuvos kelio remonto – iki rudens ribos eismą Molėtų plente (108)

Kelias A14, arba plentas nuo Vilniaus iki Utenos, neretai pavadinamas baisiausiu Lietuvos keliu....

Top naujienos

Theresos May problema, vedanti į blogiausią scenarijų: ją išsprendus krizė baigtųsi akimirksniu (66)

Vienintelis būdas išsivaduoti iš krizės gniaužtų – sugebėti sutelkti parlamento daugumą,...

Už mažamečių operacijas gydytojai ėmė kyšius: galėjo ir neduoti, visus vaikus mylėjau kaip savo (609)

Nors kvėpavimo takų ligomis sergančius vaikus gydytojas turėjo operuoti nemokamai, tačiau...

Naujausi prezidentiniai reitingai: lyderių trejetuke vienas pakilo, kitas leidžiasi (623)

Prezidento rinkimų reitinguose smuktelėjo pirmaujančio Gitano Nausėdos populiarumas, o jo...

Užkalnis apie kvepalus, pagarsėjusius tik iš blogosios pusės (2)

Sovietiniais laikais, pasakysiu aš jums, su parfumerijos reikalais buvo ne kažkas. Lietuvoje...

Valentinas Mitė. Aikštinga kaip vaikas Britanija nesugeba nei likti, nei išeiti iš ES (11)

Didžioji Britanija visada norėjo kažkokių ypatingų sau sąlygų Europos Sąjungoje, kažkokių...

Penkeri metai po okupacijos: Krymas Rusijai kainavo nesuvokiamą sumą (1001)

Praėjo pusė dešimtmečio nuo tada, kai Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas aneksavo Ukrainos...

Kaip atrodys naujasis „Akropolis“ prie Vingio parko: planuojamas ir gyvenamasis rajonas, ir verslo zona (106)

Šalia Vingio parko , Neries pakrantės ir vienos iš judriausių mieste Geležinio Vilko gatvės 14...

Nufilmavo šiurpią avariją: kelio viduriu skridęs „Audi A6“ staiga rėžėsi į medį (8)

„Pavasarį parskrenda ne tik paukščiai“, – taip pareigūnai pavadino avariją, kuri įvyko...

25 kilogramų atsikračiusi Donalda Meiželytė papasakojo, kokie trys dalykai padėjo sulieknėti: sportuoti jau negaliu (34)

Žinoma televizijos laidų vedėja ir visuomenės veikėja Donalda Meiželytė puikiai žino, ką...

Tarp 20 nesveikiausių pasaulio valstybių – Lietuva: dvi pagrindinės priežastys, kodėl taip sergame (16)

Po neseniai atlikto pasaulinio sveikatos lygio įvertinimo paaiškėjo, kurios šalys išsiskiria...