aA
Lietuviai važinėja su vienais seniausių automobilių visoje Europos Sąjungoje. Šią nemalonią tendenciją patvirtina ir „Regitros“ duomenys, ir vairuotojų apklausos, atskleidžiančios, kad didelė jų dalis savo transporto priemones keičia retai arba labai retai. Kaip viena iš pagrindinių nenoro senstantį automobilį pakeisti nauju priežasčių išskiriamas šio proceso nepatogumas, teigiama pranešime žiniasklaidai.
© Reuters / Scanpix

Oficialaus „Toyota“ atstovo Lietuvoje „Mototoja“ lapkričio mėnesį internetu atliktos apklausos dalyvių teirautasi apie jų automobilių keitimo įpročius. Paaiškėjo, kad retai (kas 6-9 metus) savo mašiną keičia net 39 proc. šalies vairuotojų. Dar 8,7 proc. iš jų tai daro labai retai (rečiau nei kartą per 10 metų).

Kaip sako „Mototoja“ „Toyota“ pardavimų vadovas Gediminas Jekenta, nors ši statistika ir nemaloni, ji nėra ir labai stebinanti. Anot jo, daugelį vairuotojų nuo seno automobilio keitimo atbaido pakankamai sudėtinga ir nemaloni jo pardavimo bei naujojo paieškos procedūra. Net 66,8 proc. respondentų ją atlikdami naudojasi įvairiais skelbimų portalais.

„Vairuotojų pasyvumą, keičiant savo senąją transporto priemonę, galima puikiai suprasti. Automobilio keitimas yra palyginti sunkus ir varginantis procesas. Skelbimų talpinimas, susitikimai su potencialiais pirkėjais ir dokumentų tvarkymas tikrai nėra smagus užsiėmimas, o be to, atima ir daugybę brangaus laiko. Dar vėliau visus šiuos žingsnius tenka pakartoti jau kaip pirkėjui“, – dėsto G. Jekenta.

Visgi apklausos duomenys atskleidė, kas savo vairuojamą automobilį žmonės dažniau keisti ryžtųsi, jeigu tiesiog gautų gerą pasiūlymą. Tokią poziciją išreiškė net 43,5 proc. respondentų. Maža to, didžioji jų dalis yra pasiryžę sumokėti už tai, kad visi senojo automobilio ir naujojo pirkimo formalumai būtų sutvarkyti už juos.

G. Jekenta taip pat atkreipia dėmesį ir į tai, kad lietuviai yra gana lojalūs savo vairuojamo automobilio prekės ženklui. Net 41,4 proc. apklaustųjų teigė, kad keisdami savo transporto priemonę rinktųsi naujesnį to paties gamintojo automobilį. Kito gamintojo automobilį rinktųsi perpus mažiau apklaustų vairuotojų.

„Mes šią tendenciją pastebime ir praktikoje. Todėl siekiant palengvinti vieno „Toyota“ automobilio keitimą į kitą, gamintojas siūlo specialią programą „Toyota Next“, kurią taikome ir Lietuvoje. Ji suteikia galimybę ne tik nekeičiant esamos lizingo įmokos sumos vairuoti naujesnį automobilį, bet ir padeda sutaupyti daug laiko“, – sako G. Jekenta.

Oficialaus „Toyota“ atstovo Lietuvoje „Mototoja“ internetu atliktoje apklausoje dalyvavo beveik 400 respondentų. Jų amžius siekia nuo 18 iki 64 metų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Nissan“ siekia atstatydinti valdybos pirmininką – įtaria savo reikmėms švaisčius bendrovės turtą

„ Nissan “ rengiasi atleisti valdybos pirmininką Carlosą Ghosną už tai, kad šis, kaip...

Parodė, kaip bando naują „Porsche 911“: kyla į kalnus, traukia į Šiaurę, „kepa“ Mirties slėnyje (2)

Kitų metų pradžioje pasirodysiantis „ Porsche 911 “ – ne šiaip sau vadinamas „Porsche“...

Peikia galimybę važinėti su užsienietiška technine apžiūra: taip į kelius grįžta „lavonai“ (96)

Galimybė Lietuvoje užregistruoti naudotą automobilį, turintį galiojantį užsienyje atliktos...

„Lexus“ parodė, kuo mėgins įveikti lietuvių meilę „Audi“ ir BMW (68)

Pirmadienį Lietuvoje oficialiai pristatytas Lietuvoje iki šiol nepardavinėtas naujas, 7 kartos, „...

Kaunas renkasi metų automobilį: „Audi“ ir BMW kol kas lenkia netikėtas modelis (8)

Spalio pabaigoje Rotušės aikštėje startavus „Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimams,...

Top naujienos

Santaros klinikose mirė režisierius Eimuntas Nekrošius atnaujinta 09.22 val. (135)

Seimo narys Arvydas Nekrošius paskelbė, kad jo artimas giminaitis, garsus teatro režisierius,...

Širinskienė apie savo „raudonas linijas“: politika – dialogo menas, bet tokių dalykų aš Karbauskiui neatleisčiau (267)

„Valstietė“ Agnė Širinskienė sakė nemėgstanti kalbėjimo apie „raudonas linijas“,...

Vilniečiai nesikuklindami vardijo, kokių pensijų tikisi: ekonomistai sako, kad realybė gali būti skaudesnė (14)

Sakoma, kad jaunystė pralekia nepastebėtai, bet ne visi džiaugdamiesi gera sveikata ir jaunu kūnu...

Praėjo metai po modelio Dovilės Didžiūnaitytės tragedijos: paaiškėjusios kraupios detalės ir vis dar kylantys įtartini klausimai (107)

Šį antradienį sueina lygiai metai po to kai Klaipėdoje mįslingomis aplinkybėmis žuvo modelis...

Prestižinėje mokykloje – „šiurpūs incidentai“ (10)

Vienoje prestižinėje Toronto katalikų berniukų mokykloje pirmadienį buvo suimti šeši...

Nuovargį jaučiate nuo pat ryto: gydytoja sako, kad padėti gali net ir kavos atsisakymas (28)

Antakalnio poliklinikos šeimos gydytoja Ieva Sterlingė sako, kad nuovargis – vienas dažniausių...

Dar vieną karjeros rekordą pagerinęs Sabonis buvo arti trigubo dublio (27)

Domantas Sabonis buvo per plauką nuo pirmo karjeroje trigubo dublio. Indianos „Pacers“...

Dizainerė parodė, kaip turi atrodyti šiuolaikiškas lofto interjeras (2)

Jauna pora pageidavo jaukių namų su polėkiu. Interjero dizainerė Indrė Dorofėjūtė 85 kv. m...

Žala papasakojo, ką vežasi į Dakarą: neėmė atsarginio variklio, bet įsidėjo lašinių (4)

Lapkričio 22-23 dienomis Prancūzijos uostamiestis Havras taps Dakaro ralio sostine. Čia 2019 m....

Šakalienė: jaučiuosi kaip košmariškame sapne (1773)

Seimo narė Dovilė Šakalienė viešai nekomentavo jai metamų kaltinimų, esą ji už Norvegijos...