aA
Šių metų pavasarį Ženevos automobilių parodoje debiutavęs naujos kartos „Renault Scenic“ pagaliau pasiekė ir Baltijos šalis. Lietuva – pirmoji išvydusi šį naująjį Prancūzijos gamintojo modelį.
"Renault Scenic"
"Renault Scenic"
© Gamintojo nuotr.

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, iki šiol mūsų šalyje šio modelio automobiliai buvo mėgstami ir šiltai sutinkami, tad tiesiai iš „Renault“ gamyklos atkeliavęs automobilis sėkmingai perduotas į kompetentingas „Lietuvos metų automobilio“ komisijos narių rankas.

Dar 1996-aisiais „Renault“ atrado kompaktinių vienatūrių segmentą ir pristatė pirmosios kartos „Scenic“. Šiandien, praėjus 20 metų, „Renault“ iš pagrindų atnaujino šio segmento koncepciją.

Į Lietuvą prieš keletą dienų atkeliavęs naujasis „Renault Scenic“ tapo 40 milimetrų ilgesnis ir 20 milimetrų platesnis. Šie pakeitimai ne tik leido padidinti interjero erdvę ir bagažinės tūrį, bet ir pagerinti automobilio valdymo savybes bei stabilumą važiuojant didesniu greičiu.

Pirmą kartą naujojo „Scenic“ segmente panaudoti 20 colių ratlankiai, kurie, kaip standartinė įranga, siūlomi visoms modelių versijoms. „Renault“ inžinieriai ir dizaineriai pasistengė, kad 20 colių ratų suteikiama išvaizda būtų suderinta su aukščiausiais standartais saugumo, patogumo, degalų sąnaudų ir eksploatacinių sąnaudų srityse.

Nepriklausomai organizacijai „Euro NCAP“ atlikus bandomuosius testus „Renault Scenic“ pelnė aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą.

„Renault Scenic“ iš kitų segmento modelių išsiskiria moderniausiomis technologijomis, pavyzdžiui, pirmą kartą segmente siūloma ir į standartinę įrangą įtraukta aktyvi avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų aptikimo funkcija.

„Euro NCAP“ naujuoju „Scenic“ keliaujančių suaugusiųjų apsaugą įvertino 90 proc., vaikų apsaugą – 82 proc., o pėsčiųjų – 67 proc.

Vienas pirmųjų automobilį išbandęs „Delfi“ žurnalistas ir „Motorai“ laidos apžvalgininkas Jurgis Paplaitis neslėpė, kad labai svarbu, kad šeimyniniame automobilyje būtų naujausios pasyvaus ir aktyvaus saugumo sistemos. Šiame modelyje be jau minėtos pirmosios segmente bazinėje komplektacijoje siūlomos avarinio stabdymo sistemos su pėsčiųjų aptikimo funkcija, maksimalaus saugumo įvertinimo automobilis pelnė ir dėl itin tvirto karkaso, energiją sugeriančio elastingo plieno ir tokių priemonių kaip keturios priekinės saugos oro pagalvės, taip pat užuolaidinės oro pagalvės priekyje ir gale.

Be to, vairuotojui padeda naujausios šiuolaikinės pagalbinės sistemos: adaptyvi greičio palaikymo, ženklų atpažinimo, važiavimo savo juosta, automatinio statymo, nuovargio atpažinimo sistemos – tokiu automobiliu galima leistis į tolimiausias keliones žinant, kad saugumą kelyje užtikrina pažangiausios šiuolaikinės technologijos.

Palyginus su trečiosios kartos modeliu, buvo gerokai pagerintos naujojo „Scenic“ stabdymo savybės. Stabdymo kelias sausame kelyje, važiuojant 100 ir 130 km/val. greičiu, atitinkamai sutrumpėjo 3 ir 5 procentais. Šlapiame kelyje, važiuojant 80 km/val. greičiu, stabdymo kelias sutrumpėjo 5 procentais.

Siekiant optimalaus balanso tarp patogumo ir dinamiškumo, „Renault“ naujajam „Scenic“ parinko padangas, kurių profilio aukštis siekia 107 mm ir yra didesnis nei daugumos šiuo metu naudojamų 17 arba 18 colių diametrų padangų.

Papildomą patogumą suteikia tai, kad šios aukšto profilio padangos derinamos su platesnėmis ir geresnį šoninį prilaikymą užtikrinančiomis naujojo „Scenic“ sėdynėmis. Dar vienas privalumas – dviejų skirtingų tankių sėdynes užpildančių putų panaudojimas.

Visai versijų gamai naudojant vieną padangų matmenį, atsirado galimybė gerai suderinti važiuoklės patogumą ir valdymo savybes. „Renault“ inžinieriai glaudžiai bendradarbiavo su padangų gamintojais, tobulindami naujojo „Scenic“ padangų ir pakabos efektyvumą – panaudoti MTV („multi-tuned-valve“ – vožtuvais keičiamo efektyvumo) amortizatoriai.

„Žvelgiant į naująjį „Renault Scenic“ itin smagu, kad „Renault“ inžinieriai išlaiko visas geriausias tradicijas ir kurdami automobilį, pirmiausia skirtą šeimai, galvoja apie sėdinčių jame patogumą bei komfortą keliaujant. Salone gausu įvairių dėklių, movų ir nišų, tinkamų susidėti net smulkiausiems daiktams, sėdynės turi dideles atramas, puikiai prilaikančias posūkiuose, o vietos užtenka tiek priekyje, tiek gale.

Ne paskutinėje vietoje, žinoma, ir saugumo sistemos, pelniusios „Scenic“ penkias žvaigždutes saugumo ekspertų „Euro NCAP“ bandymuose“, – savo įspūdžiais išbandžius naująjį „Renault Scenic“ pasidalino „Verslo Žinių“ žurnalistė Dina Sergijenko.

Naujojo „Scenic“ gamoje siūlomi šeši dyzelinu varomi varikliai, kurie derinami tiek su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, tiek su septynių laipsnių EDC („Efficient Dual Clutch“), dviejų sankabų automatine transmisija, taip pat du benzinu varomi varikliai, kurie ratus suka per šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

Oficialiose „Renault" atstovybėse Lietuvoje pasirodęs naujasis „Renault Scenic“ kainuos nuo 18 tūkst. 138 eurų.

Daugiau apie šį modelį galite paskaityti žurnalisto J. Paplaičio apžvalgoje paspaudę čia.

Daugiau naujienų „Renault“ modelių gamoje

Ketvirtos kartos „Renault Scenic“ nėra vienintelė naujiena, kurią šiemet pristatė Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ ir kuri iškeliavo į Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimus kovoti už geriausiojo titulą.

Prie „Scenic“ prisijungė vienas talpiausių universalų rinkoje „Renault Talisman Grandtour“ bei sportiška ir dinamiška „Renault Megane GT“ su keturių vairuojamųjų ratų sistema „4Control“.

„Renault Megane“ modelių šeimą taip pat papildė „Megane Grandtour“, kuris pasižymi 580 litrų dydžio bagažine.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Dėl žaliųjų rodyklių tikra sumaištis: atsiradus naujų reikalavimų jų sugrąžinimas gali užtrukti net 3 mėnesius (216)

Vyriausybei leidus savivaldybėms grąžinti nuo sausio pirmosios panaikintas dešiniojo posūkio...

Į gatves sugrįš legendinis automobilis – filmo „Atgal į ateitį“ žvaigždė (18)

Greičiausiai pamenate neįtikėtinai atrodantį „ DeLorean DMC-12s“ automobilį iš filmo „...

„Volkswagen“ vadovas bijo, kad kompanijos neištiktų „Nokia“ likimas (20)

„ Volkswagen “ turi vieną ambicingiausių planų dėl elektromobilių plėtros. Vokietijos...

„Porsche“ papildė GTS šeimą dviem naujais modeliais (1)

„Porsche“ savo sportinių automobilių gamą su tarp ašių montuojamais varikliais papildė dviem...

Į „Dyzelgeito“ skandalą įkliuvo ir „Volvo“: apkaltino sukčiavus taršos testuose (13)

Viena Vokietijos aplinkosaugos organizacija ketvirtadienį paskelbė išsiaiškinusi, kad „Volvo“...

Top naujienos

Europos pakraštyje situacija kaista, Turkija įtampą perkėlė į naują lygį (23)

Po to, kai 1974 m. Turkija įsiveržė į Kiprą, jai ėmė trūkti karinės ginkluotės. Čia...

Rado paaiškinimą tragiškiems 15-mečių skaitymo įgūdžiams Lietuvoje: mūsų vaikai nemoka naudotis kompiuteriu (59)

Praėjusių metų gruodžio pradžioje paskelbti PISA tyrimo rezultatai sukėlė nemažą diskusijų...

Lietuvos oro uostuose dėl koronaviruso patikrinti keturi Kinijoje buvę asmenys (16)

Dėl koronaviruso grėsmės Lietuvos oro uostuose savaitgalį budėję visuomenės sveikatos...

Gyvai / Principinė LKL akistata: „Žalgiris“ – „Rytas“ tiesioginė vaizdo transliacija (225)

„Betsafe- LKL “ čempionate sekmadienio popietę susitinka lygos favoritai – Kauno...

Gyvai / NEPATOGŪS KLAUSIMAI su Radistais: svečiuose — Stanislavas Stavickis-Stano

Prodiuseriai: Rolandas Mackevičius, Jonas Nainys. Režisierius: Augustas Balsys. Vyr. operatorius:...

„Sodros“ direktorė papasakojo apie pensijų pokyčius: buvo ir tokių, kurie nespėjo pasitraukti iš papildomo kaupimo (57)

Išmokos, pensijų fondai, anuitetų tvarka – žodžiai, daugeliui vis dar keliantys šiokį tokį...

Rimas Šapauskas

Rimas ir kunigas. Pokalbis su Vaidu Vaišvilu: kodėl Druskininkuose verta ir pasipiršti, ir susituokti?

Iš kur kyla gandai, stereotipai ir nesusikalbėjimas? Dažniausiai – iš nežinojimo. Ar tikrai...

Gediminas Jankauskas. Magiškas Federico Fellinio pasaulis

Sausio dvidešimtąją minėjome garsaus kino mago Federico Fellinio šimtąsias gimimo metines....

Rimvydas Valatka. Riteriai ir kaimiečiai (vieno kotleto istorija) (205)

Jie manė, kad tai buvo istorija apie kotletus. Ir kad pasius žvengti, o žvengdami girti pirmojo...

Neuropsichologė įvardijo, kas labiausiai žudo smegenis: taip po truputį nyksta svarbiausios ląstelės (85)

Žiemą ilgu miegu miega ne tik meškos – nesunku pastebėti, kad šaltuoju metų laiku esame daug...