aA
Vilniuje antradienį surengta išankstinė „Range Rover Evoque“ premjera. Lietuvą pasiekęs modelis vizualiai atrodo tarsi nepakitęs ir, nors tai visiškai nauja modelio karta, paaiškinimas paprastas – vairuotojų pamėgtą dizainą koncernas tiesiog bijojo keisti. Todėl revoliucijų reikia žvalgytis automobilio viduje.
Range Rover Evoque
© DELFI / Karolina Pansevič

Automobilio gamybai panaudota nauja platforma. Pastaroji iš išorės vizualiai nepakitusiam modeliui leido turėti daugiau erdvės gale, taip pat – talpesnę bagažinę, kuri išaugo dešimtadaliu. Naujovės kuklios: nauji priekinių ir galinių LED žibintų blokai, nauji 21 colio skersmens ratlankiai, pora naujų kėbulo spalvų.

Kalbant apie naujojo „Evoque“ interjerą, šis atrodo jau kažkur matytas. Galvosūkis išsprendžiamas tada, kai kyšteli galvą į greta stovintį „Range Rover Velar“ modelį. Pastarojo interjeras, pavadintas vienu moderniausių „Range Rover“ gamoje, atkartotas ir naujajame „Evoque“. Tačiau be kita ko, yra sprendimų, kurių kituose „Land Rover“ koncerno modeliuose nerasite. Pavyzdžiui, galinio vaizdo veidrodėlis gali rodyti ne tik įprastą vaizdą, bet ir tai, ką mato gale įtaisytos kameros. O centre įtaisytame lietimui jautriame ekrane galima matyti kelią, esantį po automobilio varikliu ir priekine dalimi. Visą tai leidžia „ClearSight“ ir „ClearSight Ground View“ sistemos.

„Evoque“ turi keturis varančiuosius ratus ir naują juos valandžią „Terrain Response 2“ sistemą. Pastaroji, esant reikalui, gali visą variklio galią perduoti kažkuriam konkrečiam ratui ar dviem, kad automobilis išropotų iš sudėtingos bekelės. Be to, modelis siūlomas su 9 laipsnių automatine pavarų dėže ir 6 skirtingais varikliais. Trimis 200, 250 ir 300 AG benzininiais ir 150, 180 ir 240 AG dyzeliniais. Dar po metų, žada „Land Rover“ atstovai, atsiras ir septinta jėgainė, skirta iš tinklo įkraunamam „Evoque“ modeliui.

„Land Rover“ giriasi ir tuo, kad naujasis „Evoque“ yra pirmasis koncerno modelis, kuriam pritaikyta dalinė hibridinė technologija (MHEV). Šitaip užtikrinta, kad visureigis į aplinką išmes mažiau anglies dvideginio. Įprastas vidaus degimo variklis MHEV poruojamas su starteriu-generatoriumi, kuris stabdymo metu kaupia išsiskiriančią energiją didelės talpos akumuliatoriuje. Važiuojant mažesniu nei 17 km/val. greičiu, „Evoque“ apskritai nenaudoja vidaus degimo variklio, elektrinė pavara taip pat padeda įsibėgėjant.

Naujojo „Range Rover Evoque“ kaina Lietuvoje – nuo 41 850 eurų. Kalbėdami apie pardavimus ženklo atstovai užsimena, kad 9 iš 10 „Evoque“ pirkėjų yra moterys, o vyrai mieliau renkasi modelio „brolį“ – „Velar“. Pirmieji „Evoque“ modeliai Lietuvą pasieks balandį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
4.0000

„Porsche“ žengė konkurentų pramintu keliu: „Cayenne“ dabar bus ir kupė (2)

„Cayenne Coupe“ automobilį galima užsisakyti jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus...

Paaiškino, kada elektromobilį galėsite įsigyti už įprasto automobilio kainą (50)

Akivaizdu, kad esminis lūžis elektrinio transporto rinkoje įvyks tuomet, kai elektra varomos...

Patikrino, kokią naudą atneš autonominiai automobiliai – tiesa visai kitokia nei manėme (5)

Viešai pripažįstama, kad autonominiai automobiliai padarys mūsų kelius saugesniais ir kelionių...

Praskleistas „BMW M8“ paslapties šydas: papasakojo, ką rasite viduje (3)

Sportiškiausias BMW versijas kuriantis „BMW M“ padalinys atskleidė, kad šiemet...

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES (3)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias...

Top naujienos

Kubilius apie Nausėdos dalyvavimą rinkimuose: Karbauskis buvo teisus papildyta Nausėdos štabo komentaru (313)

Šeštadienį konservatorius Andrius Kubilius savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje...

Išvykusi į komandiruotę, vilnietė neįtarė, kas dedasi jos bute: dabar sunku pažiūrėti kaimynams į akis (29)

Kartais nelaimės ištinka pačiu netinkamiausiu metu – tai gali įrodyti vilnietės Linos istorija....

Gediminas Jaunius. Geresnės „Eurovizijos“ ateities Lietuvos atlikėjams nebus, jei neišsklaidysime TV atrankų praeities šešėlių (54)

„Eurovizijos“ sezonas Lietuvai pasibaigė, deja, šįsyk nesėkmingai, į finalą nepatekome....

Politologas: Zelenskis priėmė vienintelį įmanomą logišką sprendimą (28)

Parlamentą paleidžiantis naujasis Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis siekia jam...

„Valstiečių“ klausimų kandidatams į prezidentus sąrašas - be galimybės išsisukti (40)

„Valstiečiai“ paviešino sąrašą klausimų, į kuriuos laukia atsakymų iš kandidatų į...

Specialistai imasi už galvų: daugelis lietuvių klysta dėl jau šį sekmadienį įvyksiančių rinkimų (17)

Gegužės pabaigoje Europos Sąjungos piliečiai rinks vieną svarbiausių Bendrijos institucijų –...

Su žemėmis sumaišytą Madonnos pasirodymą pamatyti nusprendęs Stano nustebo: patalpintame įraše pastebėjo apgavystę (1)

Pasibaigus „ Eurovizijai “, kalbos apie ją vis dar netyla. Dėmesio centre atsidūrė ne tik...

Gyvai / Krepšinio zona. LKL sostų karai ir Eurolygos finišas

Pirmadienį 14 val. DELFI TV laidoje „ Krepšinio zona “ – pokalbis su komentatoriumi Vaidu...

Niekas statybose nebenori dirbti už 700 eurų: darbo rankų jau ieško visur tik ne Lietuvoje (174)

Jaunimas nenori eiti dirbti į statybas, todėl yra pastebima, kad vis labiau trūksta darbo jėgos,...

Prieš vasarą – kosmetinės revizija: kokias makiažo priemones reikėtų įsigyti

Makiažo gerbėjos žino, kad šiltėjantys orai reiškia kaitą ne tik kosmetinėse, bet ir dažymo...