„Svarstome galimybę žengti į naują segmentą, kuriame „Lexus“ dar neturi savo atstovo. LF-LX koncepcija yra jaunatviška, trykšta pasitikėjimu ir inovacijomis. Šio dizaino akcentai atsispindės ateities „Lexus“ automobiliuose“, – teigė „Lexus“ viceprezidentas Markas Templinas.
Maždaug 13 cm trumpesnis už esamą RX visureigį, LF-LX yra 4,64 m ilgio ir turi 2,70 m važiuoklės bazę. Koncepcinis modelis turi hibridinę 200 AG sistemą, kurią sudaro benzininis 2.5 l variklis ir elektros motoras.
„Norime, kad šis automobilis būtų toks, kad šalia jo konkurentai atrodytų nuobodūs“, – ryžtingai Frankfurte kalbėjo šio modelio dizaino vadovas Nobuyuki Tomatsu.
Tiesa, „Lexus“ dar nėra tikri, kaip atrodys serijinė LF-NX versija.
„Tai nėra vienas tų koncepcinių modelių, kuris yra 95 proc. išbaigtas. Mes rizikuojame ir tikimės sulaukti palankios reakcijos. Jeigu tai pavyks, nematau kliūčių, kodėl serijinis modelis negalėtų atrodyti būtent taip“, – sakė N. Tomatsu.