„Svarstome galimybę žengti į naują segmentą, kuriame „Lexus“ dar neturi savo atstovo. LF-LX koncepcija yra jaunatviška, trykšta pasitikėjimu ir inovacijomis. Šio dizaino akcentai atsispindės ateities „Lexus“ automobiliuose“, – teigė „Lexus“ viceprezidentas Markas Templinas.

Maždaug 13 cm trumpesnis už esamą RX visureigį, LF-LX yra 4,64 m ilgio ir turi 2,70 m važiuoklės bazę. Koncepcinis modelis turi hibridinę 200 AG sistemą, kurią sudaro benzininis 2.5 l variklis ir elektros motoras.

„Norime, kad šis automobilis būtų toks, kad šalia jo konkurentai atrodytų nuobodūs“, – ryžtingai Frankfurte kalbėjo šio modelio dizaino vadovas Nobuyuki Tomatsu.

Tiesa, „Lexus“ dar nėra tikri, kaip atrodys serijinė LF-NX versija.

„Tai nėra vienas tų koncepcinių modelių, kuris yra 95 proc. išbaigtas. Mes rizikuojame ir tikimės sulaukti palankios reakcijos. Jeigu tai pavyks, nematau kliūčių, kodėl serijinis modelis negalėtų atrodyti būtent taip“, – sakė N. Tomatsu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (127)