Gamintojas pabrėžė, kad V10 formos variklį turinčiam varikliui sukurta ypač lengva konstrukcija, taip pat įdiegta specialiai šiam modeliui suderinta sukibimo kontrolės sistema.

449 kW (610 AG) galios variklis turi 560 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. modelis pagreitėja per 3,5 sek. Šie parametrai, akcentuoja „Lamborghini“, nesiskiria nuo kupė versijos. Didžiausias šio modelio išvystomas greitis siekia 324 km/val.

Pabrėžiama, kad stogo konstrukcija tokia, jog aerodinaminis koeficientas nebūtų sugadintas, be to, jis itin lengvas, tad automobilio nestabdo ir papildomi kilogramai. Modeliui stogą atidaryti ir uždaryti galima važiuojant iki 50 km/val. greičiu.

Beje, modelis turi ganėtinai neįprastus važiavimo režimus, keičiamus mygtuku. Vairuotojas gali rinktis iš „Strada“, skirto saugiam ir užtikrintam važiavimui, „Sport“ ir „Corsa“, subalansuoto vingiuotiems keliams.

Skelbiama, kad tuščias automobilis sveria 1509 kg. O svoris priekinei ir galinei ašiai paskirstytas 40 ir 60 santykiu. Automobiliui sumontuoti 19 colių skersmens ratlankiai, tačiau, teigia gamintojas, įmanomi ir 20 colių skermens drauge su anglies pluošto stabdžiais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)